Guest krebs25

HJÆLP TIL MAKEUP/ noget til lår

8 posts in this topic

Hejsa

Jeg skal ud og købe makeup creme, øjenskygge og læbestift. Jeg har fået at vide, at Mac factors produkter dur, men hvad siger I andre??? det skal være en bruncreme som ikke smitter af og læbestift, som kan holde til mange mysser :bearhug: Dog skal prisen ikke være for høj....

Jeg har set nogle af jer skriver om en anti perspirant deo til lårene. Er der nogen, der har et mærke, jeg kan spørge på???

Håber at høre fra nogen, knus Lene

Edited by krebs25
0

Annonce ♥

Min svigerinde har købt max factors læbestift/lipgloss til brylluppet, den er kyssefast... Det er en læbestift med gloss effekt og holder hele dagen...! (tæt på)

De andre kender jeg ikke til - men var det ikke bedre at holde sig til noget man kender i forvejen...!

0

Hej Lene,

Jeg er tidligere matas ansat og også bruger af Max Factor, og jeg synes sagtens du kan bruge MF´s produkter. Min erfaring siger at disse produkter holder fint hele dagen, og især den læbestift (lipfinity - se billedet) som er nævnt tidligere holder ufatteligt længe. Dog skal du lige overveje hvis du tit har tørre læber, om du måske bare skal nøjes med en almindelig læbestift da LIpfinity godt kan udtørre ens læber hvis man er lidt sart, men hvis man bare sørger for at påføre et lag af glossen i løbet af dagen så er den altså helt perfekt til formålet, hvis du spørger mig.

Mht. foundation så synes jeg du skal bede om lidt hjælp i den butik hvor du skal købe produkterne da der er lidt forskel på hvad der er bedst til hver enkelt. Det afhænger helt af din hudtype, hvilken "finish" du vil have( skal den være mat/pudret, usynlig osv) Ligeledes er det super vigtig at finde den helt rigtige tone i forhold til din hudfarve, så det ikke kommer til at se kunstigt ud.

Håber du kan bruge rådene...

Mvh. Anna

post-26028-1183981884.jpg

0

Hej

Jeg kan kun tilslutte mig, max factor - lipfinity holder bare og er rar at have på (kostede ca. 110,- pr. stk og den indeholder så læbestift og gloss til at putte ovenpå når læbestiften er tør)

jeg havde den selv på til mit eget bryllup.

desuden har jeg 2 stk. nye til salg - pris 80,- + porto.

post-2246-1183983629.jpg

0

Annonce ♥

Åhh ja det var lipfinity den hed - tak for hjælpen.

0

Hej igen!

Tusind tak fordi jeres svar:-)

Jeg mangler dog stadig at finde noget til mine lår.... har set nogle af jer skriver om en anti perspirant deo til lårene. Er der nogen, der har et mærke, jeg kan spørge på???

Håber at høre fra nogen, knus Lene

0

Hej Lene! :boohoo:

Jeg bruger en fra Sanex... denne her: :ilovebryllupsklar:

post-22726-1184923981.jpg

Prøv at bruge den før brylluppet, for at finde ud af, om du kan tåle det - -HAHA- nogen siger, at den ikke må være parfumeret, men jeg har ikke haft problemer med denne, :) selv om den er let parfumeret. Jeg lider ikke udpræget af overfølsomhed, men prøv dig frem. :bearhug:

0

Hejsa, skønt at mit råd med deoen stadig lever :boohoo:

Jeg bruger Dove og har brugt det i mange år :ilovebryllupsklar:

-HAHA- Lone

0

Annonce ♥