bangbaby

Hårkur

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg bruger kur ca en gang om ugen, og når det skal være ekstra lækkert, så får jeg en hos frisøren. For tiden bruger jeg Redken, som jeg køber på nettet her... Det er meget billigere end hos frisøren!!! Ellers pljer jeg gerne at købe noget hos frisøren :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes, det gør mit hår mere glansfyldt - og generelt bare mere lækkert... Men pas på med at få en kur i ugen op til brylluppet, for det kan gøre håret lidt sværere at arbejde med for frisøren...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan helt klart anbefale dig at bruge en hårkur til dit hår, især her om sommeren hvor det er udsat får sol og saltvand (HVIS VI ELLERS SNART FÅR NOGET VARME) Jeg bruger hårkur ca. 1 gang om ugen. Mit hår er meget tørt og kuren er med til at give det fugt og masser af glans.

For tiden bruger jeg Kerastase´s produkter. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ET GODT RÅD FRA MIN FRISØR

BRUG IKKE KUR DAGEN FØR!!!!!

Historien bag: Bruden kommer til frisøren og har pludselig fundet ud af at hun alligevel skal have både slør og diadem, trods de havde aftalt noget HELT andet. Frisøren går igang og bruden siger "ja jeg gav det hårkur igår, så det ser ekstra lækkert ud idag" :thumbsupsmileyanim:

Frisøren kunne overhovedet ikke få det fine glatte hår til at sidde og stod og svedte i FLERE timer for at få skidtet til at sidde... det lykkedes dog til sidst, men ikke en situation man vil sidde i denne dag :cheerleader3:

Men ellers er det en god idé og jeg gør det også en gang om ugen!!!

Knus fra Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par gange fået proteinkur hos frisøren og de er altså bare super gode... Ved ikke hvad det koster. Jeg har bare fået det. Ellers har jeg prøvet matas silke-hårkur som jeg har været godt tilfreds med, men har nu alligevel købt en kur hos frisøren som er god..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uanset om det er det samme eller ej, så bruger jeg el'vitals hårkur i den lidt flade runde bøtte med skruelåg, når der ikke er så mange penge på kontoen og ellers bruger jeg Kerstases hårkure. De er bare helt fantastiske. :rolleyes: Efter jeg begyndte at købe mine hårprodukter hos frisøren, så kan jeg virkelig se, at man får noget ekstra for pengene, både mht. hårlak og hårkure.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset om det er det samme eller ej, så bruger jeg el'vitals hårkur i den lidt flade runde bøtte med skruelåg, når der ikke er så mange penge på kontoen og ellers bruger jeg Kerstases hårkure. De er bare helt fantastiske. :rolleyes: Efter jeg begyndte at købe mine hårprodukter hos frisøren, så kan jeg virkelig se, at man får noget ekstra for pengene, både mht. hårlak og hårkure.

Så siger jeg det lige igen! Produkter som hos frisøren - billigt, billigt her...

- De har også keratase...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:td:

Jeg er også en af dem der giver mit hår en kur hver uge. :rolleyes:

Jeg fik så det råd af min frisør at jeg en uges tid før den store dag skulle få en skyllefarve i. Selvfølgelig en så tæt på min egen hårfarve som muligt, men simpelthen for at tilføre mit hår meget mere glans.

Og det virkede og min frisør stod IKKE på selve dagen og skulle arbejde med hår der var fuldstændigt umuligt og glat!

Måske værd at overveje!

Hilsen Soslikken :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes helt klart at du skal begynde at bruge en hårkur en gang hver uge eller hver 14 dag, man kan sagtens selv gøre det :rolleyes:

Jeg bruger i øjeblikket en fra Christian Dior, er ikke sikker på at man kan få den herhjemme, men den indeholder også små glimmerkorn og en smule farve, så det giver ekstra glans og hjælper min hår med at holde farven (jeg er pt. brunette men er fra naturen blond - så hvis jeg ikke plejer det får jeg rødligt skær )

Du kan som alternativ også spise nogle silica-piller som jo hjælper hud, hår og negle. Jeg troede ikke at det gav noget, men som håndboldspiller har jeg været vant til knækkede negle, nu holder de bare, mit hår er blevet en del tykkere at røre ved og det er vokset meget mere end normalt (hvilket jo er fedt når man prøver at få langt hår til brylluppet).

Synes ikke jeg kan mærke forskel på min hud, men døjer heller ikke med noget der..

Så mit råd ville være: start nu med hårkur og tag de piller ved siden af, så stråler du med garanti på dagen :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :rolleyes:

Jeg tænkte på om jeg måske lige skulle shine mit hår lidt op inden brylluppet i august med en hårkur..

Men er der nogle der har gode erfaringer med det, eller er det bare spild af penge?

Kan der anbefales nogle bestemte produkter?

Jeg plejer at bruge Redken All Soft ca én gang om ugen eller hver 14. dag - det synes jeg er super godt og giver god klans til håret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved ingenting om det. Jeg er "kun" frisør.

Nu ikke så spids. Det kunne hun da ikke vide!! :iloveyou:

Jeg er også altid på Herrens Mark når jeg skal vælge hårprodukter. Så er det da dejligt at fagpersoner kan give gode råd med på vejen ;)

Og den hjemmeside er GULD værd, Louise!!!

Redigeret af 18maj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige nu bruger jeg en brun tube fra tech ni - hedder det vidst. Det arbejdes ind i det håndklædetørre hår og så kan man sætte det derefter.

Har også en anden lille grøn en fra frisøren - det er det hele jeg har - og den skal man helst lige sove en nat med..

Men selvfølgelig bliver håret super af en kur - og det tage jo ikke tid!! Men det bliver også mere levende af det, så rent naturligt skal det ikke lgie i aftenen før..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer