Suzi

Gave til 30-års føs'dag.

5 indlæg i dette emne

Jeg skal snart til 30-års fødselsdag :drink2: og vi er 3 som er gået sammen om at købe gave. Vi kan SIMPELTHEN bare ikke finde på noget. Er der nogen herinde som har et par kreative ideer??

Det er en singlefyr der er tale om. (Ja, der burde måske være en masse oplagte ideer - jeg kan bare ikke lige se dem i øjeblikket. :lol: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ja, jeg er faktisk ikke helt klar over det. Nok derfor det er så svært at finde på noget. Han er lidt den indadvendte type.

Men vi kunne godt tænke os at finde på noget sjovt. Bare svært når han ikke interesserer sig for noget specielt.

Og vi har droppet et gavekort til en tattoo. :lol:

0

Del dette indlæg

Hmmm, ja den var svær.......

Men hvad med at købe en kurv, og så fylde den med alle de slags peber I kan finde, nu han bliver 30?!

Det kunne være gul, rød og grøn peber - de er så festlige i farverne- peberkager, pebernødder, peber evt med en flot salt og peberkværn til, som han kan få glæde af bagefter, Tykisk peber, Sort svin mm.

Mellem alle peber tingene, kunne I ligge nogle små gaver, som han kan få glæde af. Fx en oplukker der måske passer i samme stil som salt og peber kværnene? En god duft, øl i sjover mærker/flaske, en cd, en kreditkort holder, et af de der smarte chrome digitale ægge ure, fodbold/biograf billetter.....

Tja, det var lige hvad jeg kunne finde på en sen fredag aften- det er lidt svært, når man ikke kender personen ;)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Redigeret af Lykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen. :bamsekram:

Jeg var dog ude og købe gaven i går. Det blev til nogle højtalere med subwoofer til hans puter. jobbar

Men den er altså fin den "peber-ide". Den må jeg lige bruge en anden gang! :mellow:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer