Guest merkur65

Lidt nødhjælp til toiletterne...

60 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige spurgt Gio, hvad han kunne tænke sig i sådan en kurv...

Svaret lød prompte : en polsk Flink dame...!!!! :cheerleader3::iloveyou:

Det skal lige siges, at det med den polske Flink dame er sådan en intern joke vi har!

Hver gang jeg spørger ham, hvad han ønsker sig... ja så kommer svaret : en polsk Flink dame!!! :cheerleader3:

Hm.... jeres kurv skal jo nok have en vis størrelse for at få plads til en polsk Flink dame...! :cheerleader3:

Selv hvis I vælger en af de små...!!! :cheerleader3:

Nej spøg til side...

Et seriøst bud (også fra Gio) : mint pastiller (eller andet 'frisk mund' halløj).

Nu skal I jo godtnok have børn med, men ellers kunne det måske være sjovt at ligge små lommelærker : )

Tror måske at det skal være noget med humor for at mændende overhovedet bemærker en sådan kurv :cheerleader3:

Men synes ideen er helt vildt sød : )

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige se at min tekst blev ændret til 'flink dame'.

Der skulle altså stå et 'frækt' ord for prostitueret...

Der er vist noget filter her.?! ..

Nå, men håber I fangede meningen alligevel?!

Ha ha ha ... Det anede jeg ikke at der var et filter, men jeg har ikke haft brug for at skriver Flink dame på noget tidspunkt...

Da jeg læste en Polsk flink dame, synes jeg det var en lidt kedelig intern joke, men tænkte der nok var mere end vi fik at vide, hvilket oz holdt stik!!!! :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har kæresten og jeg besluttet os for at lave en kurv til herretoilet også....

Så nu vil jeg gerne have nogle forslag til en herre-kurv udover herre-deo, gelé, vatpinde, tandstikkere, tandtråd...???

Efter jeg havde lagt pc'en fra mig, og havde talt med manden om denne sjove ide, så kom jeg til at tænke på noget som du evt kan putte i kurven til mændene:

Noget læsestof... Det er jo ikke en hemmelighed at mænd kan lide at læse, mens de laver... ahem... stort! Bare sådan for sjovt!

Håber det kan bruges.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har kæresten og jeg besluttet os for at lave en kurv til herretoilet også....

Så nu vil jeg gerne have nogle forslag til en herre-kurv udover herre-deo, gelé, vatpinde, tandstikkere, tandtråd...???

Efter jeg havde lagt pc'en fra mig, og havde talt med manden om denne sjove ide, så kom jeg til at tænke på noget som du evt kan putte i kurven til mændene:

Noget læsestof... Det er jo ikke en hemmelighed at mænd kan lide at læse, mens de laver... ahem... stort! Bare sådan for sjovt!

Håber det kan bruges.

Rigtig fed idé....måske de sidste to numre af "Motor"..... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:fløjt: Sejt !

Den ide er tyv stjålet :)

Knus C&B

PS.

Herre kurven kunne vel indholde nogenlunde det samme ?

Evt. dette:

Deodorant,

Plastre,

Negleklipper,

Neglerenser,

Tyggegummi

Tandstikker,

Tandtråd,

Vatpinde,

Kleenex,

Penodiler,

Kondomer?

Anders and blad.

Redigeret af C&B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fundet frem til tingene i herrekurven.....

Deodorant,

Negleklipper,

Neglerenser,

Frisk (pastiller)

Tandstikker,

Tandtråd,

Vatpinde,

Kleenex,

Gelé til håret

Motor (bladet)

Basserne

Og til sidst og ikke mindst i begge kurve...."Brush aways"...!! Bare sådan lidt for sjovt.... :bestwishes:

post-26053-1184488699.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan man stadig købe brush away? jeg er helt vilde med dem og havde lige da de udkom altid en i tasken men har ikke kune finde dem i lang tid nogen der har set dem?

Jeg ved det faktisk ikke....har haft mine i LANG tid... :bestwishes:

Var vildt glad for dem, da vi strandede i Washinton på vej til Las Vegas...på grund af deres åndsvage bagageregler.....

Der måtte vi overnatte i lufthavnen, men bare det at man kunne få "børstet" tænder gjorde at man ikke følte sig så ulækker næste morgen.... :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

- behøver jeg at sige, at idéen også er snuppet til min planlægning - ganske genial idé :thumbsupsmileyanim:

- og rigtig fin måde at vise gæsterne, at man også tænker på dem! :td:

Vi shoppede lidt til vores kurve igår - og jeg så minsanten, at vi havde købt noget, der ikke er blevet nævnt endnu; brillepusning-engangsklude (kr. 10 for 30 stk i Tiger) - måske er det bare fordi mange i begge vores familier bruger briller :cheerleader3:

Mvh, Schlene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt at denne idé ikke kom på banen for 1 mdr. siden - så havde jeg også snuppet den :thumbsupsmileyanim: Men jeg har heldigvis et par veninder, som skal giftes til august - så kan jeg jo altid nævne idéen for dem ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øv hvor ærgerligt at denne idé ikke kom på banen for 1 mdr. siden - så havde jeg også snuppet den :thumbsupsmileyanim: Men jeg har heldigvis et par veninder, som skal giftes til august - så kan jeg jo altid nævne idéen for dem ;)

Jep, bare sig det videre.....for som én skrev, det viser jo gæsterne at man tænker på dem.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De dér kurve er altså en rigtig god idé, og jeg har først læste denne tråd igennem nu, men blev nødt til at læse lidt op for Christian, og da jeg læste spørgsmålet om hvad der skulle være i mændenes kurv, sagde han:

Cigarklipper :boohoo:

Altså, jeg fatter ikke lige, hvad sådan en skulle lave på toilettet, men idéen er hermed givet videre -HAHA-

:ilovebryllupsklar:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg snakket med kæresten om og vi er blevet enige om, at det skal vi ikke have..... For et første er der (heldigvis) ikke særlig mange rygere og for det andet er der ingen der har den trang til at ryge cigar ved festlige lejligheder..... :ilovebryllupsklar:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer