Guest Winnie

Chocolade Fontæne

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

JEP det er smeltet chokolade, men det er ikke varmt. Den genbruger det samme chokolade hele tiden (der sidder en pumpe forneden) Man tager så en pind og putter et stykke frugt på el. slik......(skumfiduser!!!) og putter det ind i vandfaldet (chokaldefaldet). Det smager!!!!

Man kan vælge 3 slags chokolade, mælk, mørk el. hvid. Jeg tror at vi vælger mælk. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ser I det er ikke en billig løsning. Men vi gad ikke rigtig kage, vi er faktisk ikke rigtig til kage Mikkel og jeg. Da vi så denne til et bryllupsmesse i London, blev vi solgt.

For at leje den koster €500. Vi skal så betale hendes benzin, og et hotelværelse. Frugt og diverse, vil hun gerne købe for os, men hotellet vil gerne have, at det er dem der levere frugten.

Vi kommer nok af med 5000-6000 kr. i det hele. Ja ja jeg ved det er dyrt, men så spare vi andet sted. Det skal også siges, at vores bryllups budget er på et større beløb, så det skal nok gå.

Jeg er glad for vores valg.

Troede lige jeg kunne overraske min familien med det, men nej de havde en meget negativ holdning til det pga. prisen. Så nu er det fredag ødelagt. Kunne de dog ikke bare være glad på ens vejne....... Nå pyt.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg spærrede da også lige øjnene op :lol: But who cares?!

Vi lever jo i et frit land hvor vi må bruge vores penge som vi vil. Så de sq da bare ta' og være glade for at I har råd til at tilføre jeres fest sådan en cool feature. Det ville jeg da gerne have råd til :lol: men jeg tror vi nøjes med.... igenting?!... eller måske en lille kage.

Ha' en super-dejlig weekend!!!!

Knus fra Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidste år så jeg en demonstration af fontænen i et varehus (Mark&Spencer vist nok), så efter snakken i dette forum, forhørte jeg på en bryllupsmesse i Glasgow igår, at prisen for at leje sådan en var £495 (altså kr 5.400), men jeg kunne ikke lige få svar på, hvor mange gæster det var til, hvilket er ret afgørende, da standardsbryllupper herovre har ca 200 gæster!

Men min veninde var solgt. Netop tilbehøret gør, at man kan lave det frisk med frugt - eller sød med skumfiduser eller kage.

Yummy!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FrkMadsen

Jeg så også en i M&S, men den er ikke nær så flot. Der var masser af klumper......

Jeg er ikke sikker på hvor mange mennesker der er til..... Jeg vil tror at den sagtens kan klare 100 mennesker. Vores dame sagde, at hun altid havde 10kg med, for man ved jo aldrig. Det er nok noget man skal forhøre sig om. Vi var 50 mennesker og der var en masse i overskud.

Jeg blev forelsket i den til bryllupsmessen i Earls Court. Det er altså også helt vild med de bryllupper herover, lære de dog aldrig at undlade moderens nabos fætter med kone og børn :denmarkflag:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knus Winnie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Winnie og Mette.

Nu har jeg så lige nærlæst postkortet af deres reklame og set, at det koster 50p (6 kr) pr gæst for tilbehøret, så de danske priser ser alt andet lige rigtige flotte ud (billigt!)

Hos The Original Chocolate Fountain starter udlejning til private fra £750 + moms for 100-300 personer - hvis 300-500 gæster er det £850.

Noget helt andet - en af mine kolleger fortalte i forrige uge, at hende og kæresten lige var blevet inviteret til bryllup to dage senere. Naiv pga viden om forberedelserne, tænkte jeg, at det da godt nok var et panik/lynbryllup - det viste sig, at det skam havde været planlagt i laaang tid, men at de havde nogle pladser fri, så de var begyndt at invitere kollegerne med (altså kærestens kammersjuk var gommen).

Jeg korser mig over de budgetter de holder sig herovre - alle udgifter er sat i system med hvem der betaler hvad af forældrene, bruden og brudegommen! Og det er ikke de billige skalaer, de holder sig til! Skotterne bliver gift ret ungt (efter min mening og omgangskreds) i det de kun er ca 20-22 år. (UK er vist nok også indehaver af den største rate af teenagefødsler, men de ser nu ikke mere modne ud af den grund.)

Nå, nok sludren for nu.

Go'nat og sov godt :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer