Camillab

Søger du lange vipper...

14 indlæg i dette emne

Jeg skulle have en ny mascara den anden dag og gik egentlig bare efter en sort som måske var på bu´..

Og det endte så med et køb af

Loreal Double Extension Mascara

Den indeholder en hvid del og en sort og den hvide giver ligesom en forlængende lag på spidserne - DEN ER SUPER!!!! OG VIRKER!!!

95 kr i Føtex i den kommende uge

post-3403-1183881852.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har i ideer til gode vandfaste mascaraer..?

Eller nogenting at dække alle de bumser jeg har i ansigtet.. :cheerleader3: Kun 3 uger tilbage så kan ikke nå så meget, så makeuppen skal gøre meget! ellers vil prøve tage sol 5-6 gange før brylluppet...

Hej Minni,

prøv med dior airflash - en concealer, du skal spraye på og derefter glatte ud med dine fingre eller en pudderbørste. Den virker men koster også en lille smule. Jeg elsker den ;)

:cheerleader3: Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa piger

Har lige i dag købt den omtalte mascara, den virker okay god, men jeg vil stadig anbefalde Helena Rubensteins mascara - de er alle super gode, men selvfølgelig også noget dyrere.

På lørdag skal jeg giftes :ilovebryllupsklar:

Jeg elsker også Helena Rubinstein mascara de er fantastiske, men pga økonomi vil jeg købe den omtalte mascara dog som vandfast da det nok godt kunne blive nødvendigt.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har i ideer til gode vandfaste mascaraer..?

Eller nogenting at dække alle de bumser jeg har i ansigtet.. :loveboard: Kun 3 uger tilbage så kan ikke nå så meget, så makeuppen skal gøre meget! ellers vil prøve tage sol 5-6 gange før brylluppet...

Hej bruger Masterpiece fra Max Factor, den er simpelthen fantastisk! (og den findes vist også i vandfast) Men jeg har også hørt meget godt om den omtalte.

til min urene hud har jeg købt en dyr men aldeles vidunderlig sag fra md formulations. Den hedder continous renewal serum (et mildt frugtsyreprodukt) Det koster ca. 550 kr. for 60 ml. men man skal kun bruge 2-3 dråber pr. gang, så den holder længe.

Jeg kan se tydelig forskel efter kun en uge! Hende kosmetologen jeg købte den af sagde, at de fleste kan se det efter omkring en måned.

I'm love! :ilovebryllupsklar:

Held og lykke med at finde en god løsning på problemet med din urene hud! Jeg ville snakke med en kosmetolog om det hvis jeg var dig!

:ilovebryllupsklar: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer