Sign in to follow this  
Followers 0
mrs.bride2B

Beauty and the Beast bryllup 14/6-08

83 posts in this topic

Til ære for mine utålmodige veninder (ikke C&B ;) ), som hver især hiver i mig for nye billeder og så videre, laver jeg nu en slags planlægningstråd.

Det er nemlig ikke et normalt bryllup. Vi er allerede gift ser i, men episoder på (og omkring dagen) har gjort at vi har besluttet at gøre det om. En slags "redo wedding wovs" som de gør i USA. En dag der er vores, med de mennesker der ønsker os det godt.

DATO: 14/6-08

TEMA: Skønheden og udyret

FARVER: Rød, guld, creme

STED: Egeskov

MAD:

Velkomstdrink

Hyldeblomst (Hvidvin med Hyldeblomst og jordbær),

Forret: Dampet søtunge fyldt med fynsk rygeost på feltsalat, asparges og

grøntsagsvinegrette

Hovedret:Arbricosglaceret dådyrkølle med svampe saute, ovnstegte rodfrugter og dyrer/kirsebærsky

Dessert: Skovbærmousse på marengs med vanilieparefait

MUSIK: Annie Filt med band, Pianist under middagen

FOTO/VIDEO: Eyelight Productions, Heldags fotografering og video inklusive officelle bryllupsbilleder

KJOLEN

INDEX

FESTSTED

Hårinspiration

INVITATIONER

KJOLEN

SKO

GOMMENS TØJ

Buketinspiration

CEREMONI

KAGE

Edited by mrs.bride2B
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Heysa søde...

Flotte kjoler du har fundet dig... smil.

Håber virkelig at DEN dag vil blive god for jer, i forhold til det bryllup i fik jer...

Ikke det man drømmer mest om.... :)

Knus C&B

0

Heysa søde...

Flotte kjoler du har fundet dig... smil.

Håber virkelig at DEN dag vil blive god for jer, i forhold til det bryllup i fik jer...

Ikke det man drømmer mest om.... :fløjt:

Knus C&B

Tak søde :)

Det skal den nok blive godt og denne gang er du der jo også ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa, det er da et rigtigt eventyrbryllup, du planlægger - glæder mig til at følge med!

Illusionen om en enkelt rose, skrev du - er det noget i denne retning:

brudebuket_lil.jpg

Mvh, Schlene

Tak :) Ja det er et rigtigt eventyrbryllup - lige min stil. Jeg er lider af kronisk prinsessesyndrom siger manden :fløjt:

Ja det er lige præcis hvad jeg mener. Er det ikke scepterbuket det hedder?

0

Annonce ♥

Hvis det skulle være en gylden kjole så skulle du have haft min kongebals kjole... den lignede belles kjole rigtig meget.

men fed planlægning.. glæder mig til at se hvordan det tager sig ud søde...

puha 2010... der er ikke længe til hehe

0

Annonce ♥

NEJ hvor er det altså feeedt! ENORMT fedt tema altså!!

Jeg har tilladt mig at gå google amok for det er da for sejt altså!!

Faldt over denne her som du skal se, http://community.theknot.com/cs/ks/user/de...&MsdVisit=1

det kunne være rigtig sejt at bede de kvindelige gæster om at have diademer på - så får du et ægte prinsesse bryllup..

Jeg tror en dybrød og guld vil give enormt flot "setting" på egeskov! WOW altså!!

Anna

0

NEJ hvor er det altså feeedt! ENORMT fedt tema altså!!

Jeg har tilladt mig at gå google amok for det er da for sejt altså!!

Faldt over denne her som du skal se, http://community.theknot.com/cs/ks/user/de...&MsdVisit=1

det kunne være rigtig sejt at bede de kvindelige gæster om at have diademer på - så får du et ægte prinsesse bryllup..

Jeg tror en dybrød og guld vil give enormt flot "setting" på egeskov! WOW altså!!

Anna

Ih dog, jeg rødmer jo helt :bearhug: Jeg ELSKER! BAB (Beauty and the beast), mit ynglingseventyr, ynglings film, Ja alting :bearhug: Samler også på Disney dukker :bearhug:

Manden var liiiiidt modstridende i starten (tanken om at skulle være et udyr huede ham ikke :biggrin: ), men fik vist ham at det sagtens kan være smagfuldt, og så elsker han de Belle kjoler jeg har vist ham - meget bedre end de Askepot jeg først havde tænkt mig.

Google du bare løs :D TAK for det link! Meget brugbart :thumbsupsmileyanim:

Pudsigt! Vi sad faktisk lige og snakkede om hvor meget det mon ville koste at leje kostumer til alle

0

Så blev vi enige om musikken. Godt nok hurtigt.

Vi vil hyre Annie Filt, som jeg længe har beundret. Hun er en stor kvinde, med en stor stemme (http://www.annifilt.dk/) og har vid range indenfor country og dansk. Jeg har desuden oplevet hende live ved flere lejligheder, og hun når virkelig ud til publikum

0