Anne & Søren

Så har jeg prøvet kjolen i den rigtige størrelse!

26 indlæg i dette emne

Uhh det var dejligt at få prøvet min kjole i den "rette" størrelse, og se at det stadig bare er kjolen. Jeg købte den efter at have prøvet den to numre for lille.

Der skal lige laves et bette indsnit i siden ved brystet for at få den til at sidde helt godt, og så skal den syes 1½ str. ind i taljen, da den er for stor der :) Det vidste jeg nu godt at den ville være, da vi bestilte den hjem for stor, for at mine bryster kunne være i kjolen.

Selvom den stadig ikke sidder helt som den skal, så er den bare fantastisk, og der er ingen tvivl om, at det er kjolen for mig (og ikke den anden jeg først havde købt *host host*)

Den sidder også så godt, at jeg hverken har brug for stropper eller bh :fløjt:

:super: fra en meget glad Anne

post-23120-1184166224.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige på min tæller, at der kun er 23 dage tilbage! Uha!

Der bliver sat swarovskikrystaller på tylindsnittet, så det passer til kanten ved brystet og blomsten på siden. Der er også swarovskikrystaller på kanten på ryggen.

Så mangler jeg bare at få lavet et par øreringe som passer til, men jeg tror jeg er ved at have designet på plads (langt om længe). Jeg skal ikke have halskæde på, da alle swarovskikrystallerne på bryststykket skal have lov til at komme til sin ret!

Det er virkelig en lettelse at have fundet kjolen og at den er/bliver lige som jeg gerne vil have det.

I kan også se på ryggen, at den er snørret heeelt ind og der var stadig en del at give af.

:)

post-23120-1184166472.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW... den er virkelig smuk og virkelig flot til dig... Ahamana hamana hamana

Hvis jeg må komme med en enkelt kommentar angående at du siger du ikke ville have halskæde på, så synes jeg ellers det kunne være rigtig flot med noget meget enkelt til din hals, så som en svævende "diamant" synes bare at med så meget glimmer og så kommer der et voldsomt stort område der er helt bart.. tror en lille svævende sten vil føre det hele til en helhed op til dine smukke øjne *SS*

Håber ikke du bliver støt over min kommentar

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal du ha hvor er er du bare Smuk :)

Det er virkelig en flot kjole til dig du ligner en hel million men det har nok også noget at gøre med at dine øjne skinner som stjerner. Der vil ikke være et øje tørt når du træder ned af kirkegulvet.

Redigeret af B&H07
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde piger

Jeg sidder lige og læser alle jeres kommentarer!

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne! Jeg bliver helt rørt! :super:

Jeg kan slet ikke lade være med at smile, når jeg tænker på min kjole! Det bliver bare så fantastisk, at gå Søren i møde i den! Mon ikke den kan lokke en våd øjenkrog frem, ellers skal jeg nok klare det for alle i kirken :fløjt: Anne = tudeprinsessen!

Trine, det er helt okay med din ærlige kommentar, ærlighed er altid velkommen hos mig! Jeg vil da tage din kommentar med i mine overvejelser og måske lige lave en bette prototype til næste gang jeg skal op for at prøve kjolen, så kan jeg da i det mindste få det be- eller afkræftet!

Endnu engang tak for alle de søde kommentarer! Det varmer virkelig!

Stort :) fra en meget glad Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg må jo give de andre ret - hvor er det altså en flot kjole - men det allerbedste er dit ansigtsudtryk. Der er vist ikke nogen der kan være i tvivl om, at det er din drømmekjole. :thumbsupsmileyanim:

Hvordan skal dit hår være? Du må da have nogle muligheder med det hår - i modsætning til mit tynde sjask :bearhug:

- Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer