Marianym

frisureforslag til langt tykt håt

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Maria - Og velkommen til!

Hmm.. det er lidt svært med langt og tykt hår.. men jeg tror du kan få en utrolig flot opsætning! Har du prøvet at snakke med din frisør om hendes forslag? Nu ved jeg jo ikke helt præcist hvor langt og tungt det er.. men hvis det er meget tungt var det måske en idé at få tyndet lidt ud i det nogle dage inden, det koster selvfølgelig lidt penge, men det er nok også det værd!... Så du er sikker på at frisuren ikke falder sammen i løbet af aftenen :fløjt:

Jeg ser om jeg kan finde nogle billeder.. men kan ikke lige mindes at jeg har set nogle!? *S*

Håber du finder en løsning

Kram Line :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv de her billeder liggende i min inspirationstråd - frisurerne er godt nok ikke så opsatte, men ser super lækre ud med tykt hår:

009080.jpg

044_primary.jpg

Er helt tosset med den øverste :)

Ellers er der også sådan noget her:

007_primary.jpg022_primary.jpgbridal.jpg

5.jpg

Alle frisurer kan sagtens bærer at være både med eller uden slør :fløjt:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har også selv et meget langt tykt hår og tænkte på noget ligesom dig. Derfor disse billeder som inspiration. Da mit hår er mere glat end krøllet bliver det nok mere hen af det med blomster, som jeg forøvrigt også skal have i.

Knus og held og lykke

Lief :thumbsupsmileyanim:

post-24585-1184575071.jpg

post-24585-1184575031.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har langt tykt rødt hår så jeg går efter at det er halvt sat op og halvt hænger....min bedre halvdel synes bedst om hænge hår....så han får lidt af det han vil have og jeg får lidt af det jeg vil have......jeg syntes også at bløde krøller og hængehår er mest romantisk.....men jeg kan altså også rigitg godt lide opsat hår....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria.

Jeg havde håret opsat på denne måde. Mit hår er meget tungt og der er masser af det!! Der er brugt krøllejern -curlerne holdt nemlig ikke- over 20 hårnåle, voks til de 'flade totter', masser af hårlak og glimmer.. -håber at du kan bruge det til noget!! Det tog ca 2 timer at lave plus sætte op!

-Kamille

post-25243-1185113625.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også langt, og tungt hår. Jeg havde det halvt opsal med slangekrøller. Her er et billede af frisuren bagfra, lige efter jeg var kommet hjem fra frisøren.

post-21372-1185137092.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og et forfra, inden der blev smurt make-up i ansigtet. Jeg nåede forøvrigt også at gå op og ned ad vejen i en halv times tid i blæsevejr, da vores søn ikke ville sove til middag, hvis ikke hans mor kørte med barnevognen.(Jo han er ret forkælet). Frisuren holdt glimrende hele dagen. Den eneste ulempe er tidsforbruget omkring den. Det tog knapt tre timer at få den sat, og næsten tre kvarter, at få alle hårnåle ud og børstet håret igennem, inden vi kunne komme i seng om aftenen.

post-21372-1185137475.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer