Guest MariaogKennet

Gæstebog

16 indlæg i dette emne

Hej Tøser...

Lavede vores gæstebog igår...

Og syntes ikke helt jeg er tilfreds... Har lyst til bare at starte forfra med den - har I nogle forslag til hvad jeg kan gøre ved den ?

Syntes den virker for rodet.....

I venstre side står der :

Kære Gæst.

Skriv os et minde

KM

post-28215-1184232822.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, ja jeg må indrømme at helhedsindtrykket på mig virker lidt "rodet"..... :bearhug: men jeg kan godt se, du har brugt tid på at samle fine ting sammen :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne forestille mig, at det ville blive rigtig fint, hvis du måske droppede at have for mange slags forskellig pynt derpå, og så måske at du samlede pynten lidt i små grupper... tror det ville give et finere og mere "rent" indtryk, samtidig med at der stadig er pynt og gode detaljer på bogen... håber, det kan være til lidt hjælp!!

KH

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det er nogle fine ting du har samlet sammen, mit råd ville være:

Saml 3 af hjertene i øverste venstre hjørne, de små sløjfer har en helt anden stil, så dem ville jeg bruge til noget andet på dagen i stedet.

De 3 engelske kasser med "tak" passer ikke rigtig ind, brug dem indeni i stedet for på nogle af de blanke sider.

I mine øjne skal en forside være enkel, hjerterne sammen med boksen i midten og din skrift giver en fin forside.

De 2 ringe der sidder over jeres dato synes jeg også du skal lade sidde. :thumbsupsmileyanim:

Håber det gav mening :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med dig i, at der er lidt for mange ting. Nogle gange er konceptet "less is more" altså rigtig godt.

Hvis jeg var dig...

- så ville jeg skrive navn eller monogram i midten

- skrive dato nedenunder

- måske have et par hjerter i det ene hjørne eller alternativt i en række (ca. 5-7 stk) langs højre kant.

Du har nogle fine ting, men prøv at nøjes med at bruge en enkelt eller to af tingene...

Selv regner jeg med, at vi bare skal have en sort bog og med vores navn/logo på forsiden. Enkelt og visuelt stærkt!

Jeg håber det kunne være til lidt hjælp?

:thumbsupsmileyanim: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja den ser sørme lidt rodet ud... :thumbsupsmileyanim:

Der er simpelt hen for mange forskellige ting. Fokucer på hvad der er vigtigt og fjern resten.

Prøv dig frem til du er helt sikker på placeringen, og lim/skriv så tingene på originalen.

Held og lykke. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tøser,

Tusind tak for alle jeres gode forslag - tror jeg nok hellere må gå hjem og lave bogen helt om og starte fra "scrap" - haha - okey - syg humor :bearhug:

Jeg prøver at sætte en hel anden bagrund ind og knap så meget pynt... så håber jeg det bliver bedre....

Sætter lige det nye resultat ind i denne tråd så I kan hjælpe mig igen.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer