Guest katjamo

Man ved man har været for meget på bryllupsklar når...

88 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Når ens veninde og polterabend-arrangør må bruge lang tid i telefonen på at overtale Anna(Perenna) til, at

"Du kender da godt Maria...?"

"NÆ!"

"...Jojo, du kender én, der hedder Maria!!"

"Nej, jeg gør ej...!"

"JAMEN?!!? Du kender altså én, der hedder Maria og er på dit bryllupsforum...!!"

"Nååå? Mariahønen!! Ja, hende kender jeg godt..."

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens veninde og polterabend-arrangør må bruge lang tid i telefonen på at overtale Anna(Perenna) til, at

"Du kender da godt Maria...?"

"NÆ!"

"...Jojo, du kender én, der hedder Maria!!"

"Nej, jeg gør ej...!"

"JAMEN?!!? Du kender altså én, der hedder Maria og er på dit bryllupsforum...!!"

"Nååå? Mariahønen!! Ja, hende kender jeg godt..."

:)

TAK FOR DET !!!! :help::blink:

(Hun sagde altså hele dit navn med de to efternavne og jeg ANEDE da ikke hvem fylan hun snakkede om ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...når ens kæreste nævner BK i bryllupstalen!!!

...- og den slambert faktisk har oprettet falsk profil (Karen_75) for at tjekke til talen hvor mange indlæg jeg havde lavet! Til stor morskab for familien og min rædsel, da han potentielt kunne have set min underholdning, kjolen, morgengaven - you name it! :help:

PS: I må gerne spamme Karen_75 med mærkelige PM'er for at tage pis på Karsten!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
...når ens kæreste nævner BK i bryllupstalen!!!

...- og den slambert faktisk har oprettet falsk profil (Karen_75) for at tjekke til talen hvor mange indlæg jeg havde lavet! Til stor morskab for familien og min rædsel, da han potentielt kunne have set min underholdning, kjolen, morgengaven - you name it! :blink:

PS: I må gerne spamme Karen_75 med mærkelige PM'er for at tage pis på Karsten!

He he, det er altså morsomt :help:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er på tide vi får den her frem igen! Nu hvor der er kommet en masse nye brude herind.. :hug: :17: :cheerleader3:

Den tråd kan jeg faktisk godt huske og som det bliver sagt så er det rigtig tit at bryllupsklar bliver nævnt under selve festen; Enten i en tale o.l. Jeg husker en bryllupsfest for 3-4 år siden hvor diskussionen gik på bryllupsklar hen over bordet og hvor jeg "kom til at røbe" at bruden var set på bryllupsklar kl. 8.15 samme dag som hun skulle giftes :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: til alle jer dejlige mennesker herinde på BK!

Jeg har flere gange under læsningen af denne tråd siddet med et stort smil, for hvor kan jeg dog nikke genkendende til flere af jeres svar.

Her kommer mit bidrag: - man sidder oppe i flere timer og udveksler bemærkninger med en herinde fra, og føler man har kendt personen meget længe! - guees who :heart: :17:

Indrømmer blankt, at Keld smiler overbærende til den iver, jeg benytter bryllupsklar.dk med - og søstersiderne MadamBk og Babyklar.dk bliver også studeret flittigt :hug:

:):) til jer og ikke mindst arkitekterne bag denne og søstersiderne!

Kærlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer