marina29

Gaveæsker med "Kærlighed er..."

47 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøjh, hvor er de bare FANTASTISKE............!!!!!!!!!! :bestwishes: for det store stykke arbejde, der har lagt bag dem!!! Jeg er het vild med dem, fordi de kombinerer nogle af mine idéer, men på en måde jeg set ikke havde tænkt på... jeg havde nemlig tænkt, at der på et manila-mærke på hver æske, skulle hænge em lille "kærlighed er"-tegning, eller et børne-citat, for at være lidt ie-breaker og folk ville hae lidt skægt at snakke om... men det du har lavet, Gitte, er da den mest fantastiske idé..... må man tillade sig at spørge om skabelon på de æsker - jeg kan rigtig godt li' at de er lidt høje i det.....

:bestwishes:

:bestwishes:

fra Louise

0

Annonce ♥

Min skabelon med billeder osv. er for stor til at sætte ind i word, så I får den som et billede:

post-21950-1184396676.jpg

Men jeg har lavet alt til billeder også teksten, så jeg kunne vende og dreje det som jeg havde lyst til, og så ellers bare valgt billeder ud :bestwishes:

0

Annonce ♥

Rigtig flotte gaveæsker!! Jeg er selv begyndt på mine i dag, og jeg kan se at vi har valgt nogenlunde ens! :thumbsupsmileyanim: Jeg bruger også en masse forskellige "kærligheden er.."-billeder og sætter også digtet bagpå.. Synes det ser så fint ud!

:thumbsupsmileyanim:

0

Det ser godt nok super godt ud! Hvor har du fået billederne fra med kærlighed er...?? Kan man finde dem på nettet?

Hvis du søger under Kim Casali, så kommer der en masse frem på google :thumbsupsmileyanim:

Ellers er der to tråde herinde med en masse af hans billeder, en med engelske og en med danske:

her

her

0