Posted July 14, 2007 · Report post Ja, som overskriften lyder....skal man selv bestille tid til samtalen med præsten...det er jo ved at være tid - synes jeg i hvert fald :smash: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2007 · Report post Ja, som overskriften lyder....skal man selv bestille tid til samtalen med præsten...det er jo ved at være tid - synes jeg i hvert fald :smash: Ja, man ringer selv til præsten og aftaler hvornår man skal have samtalen.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2007 · Report post Men ofte kontakter præsten også selv parret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2007 · Report post Vi ringede selv til præsten og aftale en aften, hvor hun kunne komme forbi. Det blev meget hyggeligt med kaffe og kage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Nu blander jeg mig lige lidt... for er selv ved at gå i panik over at jeg fik at vide vi kunne få besked om hvem præsten blev 3 uger før, for så kan vi jo slet ikke aftale tid før!!! Og det skal jo også koordineres med arbejdstider osv Vi ved bare hvem af de to præster det bliver, HVIS han ikke har ferie der, for så er der en ferieafløser. PANIIIIIIIIK når man er planlægningsfreak og gerne vil være i god tid! Mona 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Ja , ringe og aftalt tid til en samtale. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Kan kun være enig med de andre: Man ringer selv til præsten og aftaler tid. Mvh Pernille. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Da vi ringede til kordegnen for at aftale tid med præsten fik vi at vide at han nok skulle kontakte os når han nærmede sig... Men vi fik alligevel gennemtrumfet at vi skulle have en tid med det samme... skulle jo gerne passe ind med min skole og ferie og præstens ferie... Men hvis jeg var dig ville jeg bare ringe til kirken og høre om du skal bestilel en tid med det samme eller om præsten selv vil kontakte jer og ca hvornår *SS* Knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Jeg spurgte min præst efter en gudstjeneste - og hun bad mig sende en mail med de datoer, vi kunne. Jeps, en præst med mail!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Tak for Jeres svar. Ja det kan jo heller ikke skade at ringe uanset hvad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Min præst har også e-mail , så jeg skrev til ham. Vi har fået tid 3 dage før brylluppet - det synes jeg er meget tæt på, men tilgengæld kan han jo så huske os rigtig godt Louie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites