Posted July 14, 2007 (edited) · Report post Hejsa Bare sådan nysgerrigt, hvad farve har i valgt til jeres bryllupskage? Vi har selv valgt lidt utraditionelt...en sart lysegrøn kage med lyserøde blomster og mørke grønne blade på Er det kun os der går helt ved siden af den typiske hvide kage? Og er der nogen der kan hjælpe med at grave et billede af grønne bryllupskager frem? Seadancer Edited July 14, 2007 by seadancer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2007 · Report post Vores hører til den "almindelige" genre (hvis man kan sige, at sådan noget findes? ) med lys marcipan! Men jeg synes det lyder meget spændende...Jeg mener jeg har set de farver i en tråd om farve-temaer...prøv i "inspiration via billeder", så er jeg sikker på du nok skal finde et billede, der kan minde lidt om noget ala ét eller andet, der ligner... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2007 · Report post hejsa... Vi har ikke snakket farver endnu, men har da kigget lidt rundt omkring og hos kagekompagniet har de da flere flotte i de farver du søger. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post vores var sort og cremefarvet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Vores bliver med lys maricpan , lyserød roser og lysegrøn blade. På toppen af kagen vil der være vores monogram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post vi har kigget lidt rundt og jeg tror jeg er en meget traditionel brud med hensyn til ALTING... lige fra kjole, til blomster til kage og ja alt der imellem smiler.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Denne er min yngling. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Her er en som jeg selv er ret vild med: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post vores var sort og cremefarvet Hej. Hvor er den super flot og stilmæssig fed! Flot med kontrasten og de forskellige mønstre. Må jeg spørge, hvor i har fået den lavet? Og endnu en ting...ret fedt, at i havde de der slikkepinde med salmiak som en ekstra "treat" til jer og gæsterne. :carrot: Anderledes og personligt (Er selv vild med dem, så måske stjæler jeg ideen, hvis det er ok? ;) ) Knus! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Vi er også gået meget utraditionelt med en Las Vegas bryllupskage..... Nederste bund bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med kort, jetoner, skilte og et rigtigt blinkende Las Vegas-skilt og toppen bliver én stor terning..... Her er lidt af vores inspiration.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Vi er også gået meget utraditionelt med en Las Vegas bryllupskage.....Nederste bund bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med kort, jetoner, skilte og et rigtigt blinkende Las Vegas-skilt og toppen bliver én stor terning..... Her er lidt af vores inspiration.... Hvor er det super fedt og helt specielt Louie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Denne er min yngling. NØØØØØØØØØØØØØJ hvor er den bare smuk - er i gang med at overtale manden, da vores farver er grøn og creme Gitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post Jeg vil også gerne have noget specielt, her er nogle jeg har overvejet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post lidt flere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post FAndt lige dem her... den bagerste af dem ser ihvertfald ud til at være grøn *SS* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2007 · Report post vores var sort og cremefarvet Hej. Hvor er den super flot og stilmæssig fed! Flot med kontrasten og de forskellige mønstre. Må jeg spørge, hvor i har fået den lavet? Og endnu en ting...ret fedt, at i havde de der slikkepinde med salmiak som en ekstra "treat" til jer og gæsterne. :carrot: Anderledes og personligt (Er selv vild med dem, så måske stjæler jeg ideen, hvis det er ok? ;) ) Knus! Den er fra kagkompagniet og den smagte bare SÅ godt oG du tager bare lige det du vil have.. Hvis du vil se flere billeder fra festen kan du se dem på www.3555.dk, der kan du også se billeder af hele skilbordet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2007 · Report post En god veninde af os laver vores bryllupskage, så vi har endnu ikke bestemt os endnu, men hun ville ikke lave en gul og blå som BIF 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2007 · Report post VORES ER SUPER SMUK RÅHVID HJERTEFORMET KED PERLER RUNDT I KANDTEN OG LYSEFØDE/LAKSEFARVEDE BLOMSTER MED GRØNNE BLADE DER RENDER NED AF DEN ENE SIDE. DEN ER FRA KAGEKOMPANIGET. FINESMOR. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites