Guest seadancer

Farve på bryllupskage?

18 indlæg i dette emne

Hejsa :bestwishes:

Bare sådan nysgerrigt, hvad farve har i valgt til jeres bryllupskage?

Vi har selv valgt lidt utraditionelt...en sart lysegrøn kage med lyserøde blomster og mørke grønne blade på :bestwishes:

Er det kun os der går helt ved siden af den typiske hvide kage?

Og er der nogen der kan hjælpe med at grave et billede af grønne bryllupskager frem? :bestwishes:

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hører til den "almindelige" genre (hvis man kan sige, at sådan noget findes? :bestwishes: ) med lys marcipan! Men jeg synes det lyder meget spændende...Jeg mener jeg har set de farver i en tråd om farve-temaer...prøv i "inspiration via billeder", så er jeg sikker på du nok skal finde et billede, der kan minde lidt om noget ala ét eller andet, der ligner... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vores var sort og cremefarvet

Hej.

Hvor er den super flot og stilmæssig fed! :bestwishes: Flot med kontrasten og de forskellige mønstre. Må jeg spørge, hvor i har fået den lavet?

Og endnu en ting...ret fedt, at i havde de der slikkepinde med salmiak som en ekstra "treat" til jer og gæsterne. :carrot: Anderledes og personligt (Er selv vild med dem, så måske stjæler jeg ideen, hvis det er ok? ;) )

Knus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også gået meget utraditionelt med en Las Vegas bryllupskage.....

Nederste bund bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med kort, jetoner, skilte og et rigtigt blinkende Las Vegas-skilt og toppen bliver én stor terning..... :bestwishes:

Her er lidt af vores inspiration....

post-26053-1184512709.jpg

post-26053-1184512720.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi er også gået meget utraditionelt med en Las Vegas bryllupskage.....

Nederste bund bliver lavet som et roulettehjul, midten bliver pyntet med kort, jetoner, skilte og et rigtigt blinkende Las Vegas-skilt og toppen bliver én stor terning..... :thumbsupsmileyanim:

Her er lidt af vores inspiration....

Hvor er det super fedt og helt specielt :cheerleader3:

Louie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores var sort og cremefarvet

Hej.

Hvor er den super flot og stilmæssig fed! :thumbsupsmileyanim: Flot med kontrasten og de forskellige mønstre. Må jeg spørge, hvor i har fået den lavet?

Og endnu en ting...ret fedt, at i havde de der slikkepinde med salmiak som en ekstra "treat" til jer og gæsterne. :carrot: Anderledes og personligt (Er selv vild med dem, så måske stjæler jeg ideen, hvis det er ok? ;) )

Knus!

Den er fra kagkompagniet og den smagte bare SÅ godt :cheerleader3:

oG du tager bare lige det du vil have.. Hvis du vil se flere billeder fra festen kan du se dem på www.3555.dk, der kan du også se billeder af hele skilbordet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer