Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Josefin

Langt om længe fik jeg gået i gang med takkekort

33 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Holta helt op Josefin hvor er de bare fede, er vild med dem begge ( godt det ikke er mig der skal vælge....) Tror du ikke du skal droppe din udannelse og start op som selvstændig, og hjælpe alle de kommende brude?

-tema udvælgelse

-designe og sy brudekjolen

-layout af indbydelser, takkekort mm

-opsætning af hår og makeup

-dekoration af feststedet

alt til den store dag!

0

Holta helt op Josefin hvor er de bare fede, er vild med dem begge ( godt det ikke er mig der skal vælge....) Tror du ikke du skal droppe din udannelse og start op som selvstændig, og hjælpe alle de kommende brude?

-tema udvælgelse

alt til den store dag!

hehe....kom der er økonomi i det, det kunne ellers være hyggeligt :bestwishes:

0

Annonce ♥

-tema udvælgelse

alt til den store dag!

hehe....kom der er økonomi i det, det kunne ellers være hyggeligt :bestwishes:

Måske BK kunne være din sponsor????? :bestwishes:

0

ja det er nogle jeg selv laver.

Det er ikke den ene frem for den anden. Jeg skal bruge selve takkekortet og et tag. Jeg skal bare have lavet nogle flere, så jeg finder lige den det skal være.

Det ser jo super lækkert ud Josefin! Kan du måske udpensle en lille smule hvordan det kommer til at fungere? Jeg tror ikke helt jeg forstår, hvordan de skal se ud...

0

Annonce ♥

altså lige som invitationen kommer billedet inden i det der kokus noget som bliver lukket om det. Uden på kokusen sider tag`et som ikke er større end 4 cm i højden og 10 cm i bredden. Det bliver sat uden på og er det egentlige takkekort. Hmm det gav vist alligevel ikke så meget mening. :wacko:

0

Annonce ♥

altså lige som invitationen kommer billedet inden i det der kokus noget som bliver lukket om det. Uden på kokusen sider tag`et som ikke er større end 4 cm i højden og 10 cm i bredden. Det bliver sat uden på og er det egentlige takkekort. Hmm det gav vist alligevel ikke så meget mening. :wacko:

Nej det gav ikke en skid mening :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim:

Kan jeg sende vores billeder til dig - så kan du også lave vores kort :td::cheerleader3:

du siger bare hvilke billeder det skal vræe, så ser jeg på det. Om du vil have det i sort/hvid eller farve etc...

BLÆRET..... må lige finde ud af hvilke billeder det skal være og tale med gamalen om hvordan vi skal lave takkekortene.... kan godt være vi bare sender billedet som indstik i vores takkekort og så kan folk selv vælge om de vil sætte dem i rammer.... men jeg synes altså jeres er ûbercool....

0

:thumbsupsmileyanim:

Kan jeg sende vores billeder til dig - så kan du også lave vores kort :td::cheerleader3:

du siger bare hvilke billeder det skal vræe, så ser jeg på det. Om du vil have det i sort/hvid eller farve etc...

BLÆRET..... må lige finde ud af hvilke billeder det skal være og tale med gamalen om hvordan vi skal lave takkekortene.... kan godt være vi bare sender billedet som indstik i vores takkekort og så kan folk selv vælge om de vil sætte dem i rammer.... men jeg synes altså jeres er ûbercool....

tak.... Ellers kan jeg sagtens lege lidt med noget hvis i har nogle ideer eller noget.

0