jkj

Jeanet og Henrik

40 indlæg i dette emne

Meningen var, at vi selv skulle køre fra festen og ned i sommerhuset... Det synes min søde svigerinde så var lidt dumt.. Da hun jo mente, at selvfølgelig skulle vi have lov til at drikke lidt på vores egen bryllupsdag..

Så hun var rundt til alle gæsterne, for at samle penge ind til en taxa til os... Vi så godt hun var rundt og tale med de fleste, men troede at hun var ude på numre... Det kunne ligne hende nemlig...

Men nej - de havde alle lagt penge til, så vi kunne komme med en taxa hen til sommerhuset - som jo altså lå 70 km fra feststedet.. Det blev ialt 1150 kr.

Da vi var færdige med at spise, kaldte vi kokken ind, så vi kunne takke for god mad - og så snød vi ham lige med en fødselsdagssang - det var nemlig lige hans fødselsdag, og så skal man da have en sang.. :ilovebryllupsklar:

Men så kunne de jo også lige overraske os, med en skål fuld af penge til en taxa...

Vi blev meget glade, for det var da sødt tænkt..

Vi tænkte også rigtig meget på min kære svigerinde, da vi hver dag måtte spadsere 8 km. bare for at få noget at spise :)

Nu lå vi jo i sommerhus - uden bil... :bearhug:

Jeg påtog mig så morgentjansen, med at hente morgenbrød... Og om aftenen gik vi sammen ud på restaurant... Det var så hyggeligt.. Elsker virkelig at gå ud og spise, kun Henrik og jeg.. Vi nød det - også selvom, at der var 4 km hjem til sommerhuset -HAHA-

Men onsdag fik vi vores bil igen - for da kom mine svigerforældre med alle børnene og hunden.. De havde passet dem, og de skulle jo selvfølgelig med et par dage i sommerhus.... Kan da ikke undvære vores børn og vores hund i en hel uge...

Så havde vi nogle dejlige dage der, børn og hund var ude at bade - så de blev dejligt trætte - så mor og far kunne hygge om aftenen... :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en gang stort tillykke med jeres store dag..... :cheerleader3:

Lyder som om I havde en skøn dag, dog krydret med en del "sjove" episoder at tænke tilbage på, hva´.... ;)

Jeg må nok indrømme, at jeg, ligesom de andre, troede at der var tale om en lille snot-forkælet 5-årig.....blev dybt rystet da jeg så læste at hun er 22 år...!!!!

Sikke en opførsel...hun skulle simpelthen have en tur over knæet....!!!!

MEN, MEN, der må da være mange flere billeder.....HVOR ER DE...???????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, der er jo ikke andet at gøre - end tage det med et smil, når nogen skaber sig - jeg er vant til det...

Vi har stadig ikke fået billeder fra fotografen - tror jeg skal have ringet til ham...

Ellers så havde vi en rigtig Uprofessionel KOK...

Han er en oplevelse ud over det sædvanlige...

Historie følger senere.. Min bryllupsgave skal lige køres til syn :thumbsupsmileyanim: Glæder mig for vildt til at jeg skal ligge og fræse landevejene tynde i min nye bil..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Jeanet

Det lyder til at i havde en dejlig dag på trods af en dum niece og andre småting.. Billederne er flotte og jeg glæder mig til at se flere hen ad vejen

Hej Sødeste!!!

Ja, til trods for ting, som gik lidt skævt, så havde vi den dejligste dag...

Det er en helt speciel følelse, glæd dig søde..

Flere billeder kommer, når jeg får nogen...

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puhaaa, sikke alle de uventede ting du oplevede, men det tog du jo i stiv arm. Sår´n skal det gøres :cheerleader3:

.............og så er jeg klar til mere.....MERE (har jeg forresten foralt dig at du har en pæn kjole :bearhug: )

:blink: Hej Søde!!

Tja, jeg tror du har nævnt det en enkelt gang eller 10 :heart:

Jeg fik vildt mange roser for den, og jeg følte mig helt sikkert som en prinsesse..

Min brors dreng på 4 var rigtig sød... Vi var oppe og besøge dem her for et par dage siden, inden vi kom, spurgte han sin mor om faster havde sin fine kjole på igen.. :blink: Det må da vist være fasters lille dreng...

:blink: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Jeanet!!

Hvor er I bare et flot par..... Og skønne unger!!

Det er nogle rigtig dejlige billeder -I ser bare så glade ud.... Dejligt!!

For hunnan da den niece.... Hun er bare for meget... Hvad sagde din søster?? -Var hun ikke bare en lille smule flov over sin datters opførsel!?!? Altid noget at hendes kæreste kom og sagde pænt farvel.... Hvordan kan han holde hende ud!?!?!?

Nå men det vigtigste er at I havde en dejlig dag.... Trods alle de små uheld..... :heart:

Glæder mig til flere billeder og mere beretning!! :blink::blink::bearhug:

Hej søde!!!

Nu er det snart din tur... :cheerleader3: Det er så dejligt, en helt speciel følelse..

Ja, det vigtigste er at vi havde en dejlig dag - og det havde vi... Jeg nyder min nye titel og mit nye navn.. :blink:

Jeg venter med længsel efter billeder...

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
så fik jeg købt mig en ny pc men du er blevet gift i mellem tiden håber i havde en god dag det lyder sådan generelt lige pånær helle helt ærligt jeg troede det var et barn jeg er 21 og ville aldrig opføre mig sådan det er da disrespekfuldt det gør man ikke man sluger de sure æbler der skal sluges og opføre sig pænt uanset om man er utilfreds eller ej jeg synes du gjorde det rigtige ingen tvivl der.... tillykke med din bryllups dag.

:blink: Hej søde!!

Ja, jeg er sørme blevet en gift frue...(og det er du jo egentlig også :cheerleader3: )

Det er utroligt, hvad nogen mennesker de forbinder med almen opførsel... Helle har i hvert tilfælde ikke samme mening om god opførsel som jeg har... Hun har endda bagtalt mig over for en masse andre, det måtte jeg lige sætte en stopper for i dag. Jeg skrev en sms, hvor der stod at jeg er af den mening, at hun skulle se at blive voksen og opføre sig voksent, eller i det mindste som en teenager, og ikke som et forkælet 3 årigt barn....

Men uanset hvad - så kan hun ikke ødelægge minderne om vores dejlige dag...

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Endnu en gang stort tillykke med jeres store dag..... :cheerleader3:

Lyder som om I havde en skøn dag, dog krydret med en del "sjove" episoder at tænke tilbage på, hva´.... ;)

Jeg må nok indrømme, at jeg, ligesom de andre, troede at der var tale om en lille snot-forkælet 5-årig.....blev dybt rystet da jeg så læste at hun er 22 år...!!!!

Sikke en opførsel...hun skulle simpelthen have en tur over knæet....!!!!

MEN, MEN, der må da være mange flere billeder.....HVOR ER DE...???????

Hejsa!!

Ja, hun skulle en tur over knæet - måske det passer meget godt til hendes opførsel ...

Der kommer flere billeder - jeg venter med længsel... Jeg synes 3 uger er lang tid... men fotografen sagde at der ville gå omkring 3 uger...

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh nogle fiine billeder, og hvor ser du altså smuk ud i din kjole! en er jeg bare heeeeeelt vild med!

Det lyder til at det har været oplevelsesrig og fantastisk dag... :cheerleader3::blink::blink:

Hej!!!

Takker.. Jeg er også vild med min kjole... Bliver så glad når jeg ser billeder af den stadigvæk...

Nemlig ja, en fantastisk og spændende dag...

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, der er jo ikke andet at gøre - end tage det med et smil, når nogen skaber sig - jeg er vant til det...

Vi har stadig ikke fået billeder fra fotografen - tror jeg skal have ringet til ham...

Ellers så havde vi en rigtig Uprofessionel KOK...

Han er en oplevelse ud over det sædvanlige...

Historie følger senere.. Min bryllupsgave skal lige køres til syn :ilovebryllupsklar: Glæder mig for vildt til at jeg skal ligge og fræse landevejene tynde i min nye bil..

:ilovebryllupsklar:

Så er jeg her lige igen..

Den kok vi havde bestilt er simpelthen noget af det værste der kunne ske, ved vores ellers dejlige fest..

Han startede med at komme for sent - så han kunne ikke lave kaffe, the, øl og vand klar til gæsterne da de kom fra kirke - det måtte min mor og min svigermor i gang med..

Dernæst var den varme mad - mere kold end lunken.. :denmarkflag: ???? og jeg, som troede at varm mad var varm??

Dernæst så smed han ALLE min stofservietter i SKRALDESPANDEN..... :denmarkflag::balloons: Sådan en klaphat... Det gør man da bare IKKE.... Jeg fik det først at vide efter vi kom hjem fra bryllupsrejse...

Jeg skrev så en mail til ham, hvor jeg forklarede ham på en pæn måde, at han havde lavet en fejl ved at kaste mine stofservietter bort med affaldet - hans reaktion på det var - TOTAL USERIØS ..... Det var hvad han skrev tilbage....

Så nu har jeg anmeldt ham til forbrugerklagenævnet... Jeg vil enten have servietter som er tilsvarende eller penge til at købe tilsvarende... De er jo ikke just billige, sådan nogen.

Jeg mener da bestemt ikke, at det er normal opførsel, at man tager ud til kunderne og smider deres ting væk, og så bare siger kunden er useriøs når de påpeger at der er begået en fejl...

Havde han bare svaret en lille smule venligt, så var jeg ikke blevet så sur som jeg er nu.... Men sur er jeg, og derfor anmeldte jeg ham... Så må vi se, hvad forbrugerklagenævnet kan gøre ved den sag...

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ilovebryllupsklar:

Vi betalte kokken 26000 kr. og til den pris, kan man vel godt forlange en anelse seriøsitet - for at bruge hans eget udtryk.. :denmarkflag:

Vi havde jo også bestilt en til at filme hele festen...

Så nu kan vi sidde og se på vores bryllup :ilovebryllupsklar:

At han så ikke har filmet mig op af kirkegulvet - men min søsters kavalergang er en ting.. :denmarkflag: Hun har nu også nogle gode store nogen... :loveboard: Han filmede ikke da min store dreng var oppe med ringene, han har kun filmet halvdelen af Henriks tale til mig????

Han blev betalt for at filme i 8 timer og det kom der en film på 1½ time ud af, hvad han så har lavet i resten af tiden, tja det ved jeg ikke...

Det er bare så ærgeligt, det er jo ikke lige en dag, som vi kan holde igen.. Men det går nok, vi synes stadig vi havde en skøn dag... Alle gæsterne (undtagen Helle) var glade og i dejligt humør...

Det er en dag, vi kan snakke længe om.... Selv de små snakker om den..

Camilla elsker at se billeder af hende selv med blomster i håret og med sin smukke kjole på.. Og så elsker hun at se billeder af sin mor i den smukke kjole..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer