Sign in to follow this  
Followers 0
sanni anne-marie

forbdring af min kjole HJÆLP!!!

7 posts in this topic

hej jeg er kommet i vildrede med min kjole, er helt tosset med swan lake kjolen men har ikke råd har så købt denne drøm men vil forbedre den med noget blondestof på og et bånd i tema farven grøn lidt billeder til inspiraton kan man dette???

skal tale med en syerske men skal jeg vælge en skrædder i stedet for til at rette kjolen når der skal laves så meget om? (der skal logså aves fra lynlås til snøreluk) hjælp mig.... først billed af min kjole. det skal lige nævnes at jeg ikke skal have slør i men en stor udsprunget lilje istedet.

post-24970-1184706302.jpg

0

Annonce ♥

her er så et billed af swan lake kjolen og det er et bånd i den stil jeg godt kunne tænke mig samt det blomde stykke der er indenunder kunne jeg godt tænke mig draperet over minb nederdel så det var yders ov tylle så kom til syne i siden... hvis i forstår.

ved godt det er lidt rodet.

HVa siger i??? eller bliver det for pyntet???? måske jeg skulle nøjes med båndet??

post-24970-1184707370.jpg

post-24970-1184707386.jpg

Edited by sanni anne-marie
0

Jo nu har jeg forstået. Det er altid lidt svært at forklare sine luftige kjoleidéer, men billederne hjalp.

Er du sikker på det med blonderne? For jeg tror, at den bliver lidt forvirret i stilen. Jeg synes, at kombinationen med det store tylskørt og det enkle bånd er en fantastisk idé. Men jeg tror, at den ekstra blonde udenpå tyllet vil blive lidt for meget. Blonderne vil signalere en anden stil, som jeg personligt ikke synes passer så godt med de to andre (tyl og bånd).

Alletiders med et grønt bånd. Skal det være sart grønt eller mørkt?

0

Annonce ♥

Hej!!

Jamen jamen hvor er det fedt med en mere der er faldet for Swan Lake..

Din kjole er VIRKELIG smuk!! Jeg syntes de mange lag tyl med den fine overdel passer rigtig fint i forhold til det udtryk som Swan Lake også har..

Mht snørelukningen, så tror jeg det kommer til at se en "forkert" ud bagpå, når du også skal have det grønne bånd udover.. Giver et mening? Så hvis du vil ændre lukningen syntes jeg du skal overveje de små stofbetrukkede knapper som swan lake også har.. Ellers bare lade den være, for lynslås er også pænt, og det grønne bånd kommer til at bryde det...

Mht blonden på overdelen . jeg sytnes din overdel/top er rigtig smuk!!! Du kan evt. overveje at få sat en applikation på så toppen danne en "spids" forneden. Det der er godt ved Swan Lake er at toppen/overdelen er lidt længere end på andre kjoler, så man syner højere. Det kunne man måske også gøre med denne kjole!

Da du ikke skal have slør på og du godt kan lide blonde, ville jeg evt. overveje en "blonde top" til udover, hvor du så igen sætter det grønne bånd udover.

Se her; Igen utrolig Monique Lhuillier stil. Den vil i så fald "gemme" toppen under, men det passer måske også meget godt til kirken, hvor du så er "mindre bar"... I mine øjne vil det gøre kjolen mere klassisk og så vil båndet alligevel gøre den "lidt sjov".. giver det mening?

I forhold til båndet synes jeg, hvis du vælger "blonde toppen m. lille ærme/langt ærme" godt det kan hænge ned ligesom det gør hos bruden med det brune.. Overvej hvordan det skal sættes fast, med broche eller usynlig luking (sikkerhedsnål) eller evt. en stofblomst.

Skulle JEG vælge ville jeg beholde min kjole som den er, få syet en smuk blonde overdel med enten korte ærmer eller trekvart, grønt bånd (æblegrønt tror jeg jeg ville vælge) og så en hvid stofblomst - når du ikke har slør på må du godt have lidt "ekstra going on" i kjolen... ;)

Det blev en RIGTIG lang besvarelse, håber den kan bruges!!

Anna

post-13167-1184740698.jpg

post-13167-1184740707.jpg

post-13167-1184740804.jpg

post-13167-1184740826.jpg

0