tiny

min næsten færdige kjole!!!

21 posts in this topic

så har jeg været inde og prøve min kjole for sidste gang og er bare så glad for den!!!

nu mangler der kun perler på corsagen og så kan jeg hente den på onsdag.... juhuuu!!!

har også lagt billeder i min planlægningstråd men nu viser jeg den også lige her.... er meeeeget glad for den!!!! :griner:-

post-18412-1184745514.jpg

post-18412-1184745575.jpg

0

Annonce ♥

Super flot kjole... ...

Den sidder bare som støbt på din krop og der er ingen tvivl om at du kan bære netop sådan en kjole...

Fedt design i øvrigt...

0

Annonce ♥

Ja dette råd: "Husk at sige til forloveren, at han skal huske at gribe din mand, når han besvimer" Er RIGTIG godt - For der er da SERIØST stor risiko for, at det er dét han gør!!!

Puuha- Jeg kan næsten ikke finde ordene..Men WAU! Hvor er du SMUK i den kjole!!! :griner:-:biggrin:

:sm: Mia

0

Annonce ♥

Hej Tiny

Ja, nu var jeg jo med inde og tage billeder af kjolen, og den er jo såmænd pæn nok, det er helt sikkert.

Men... Jeg har tænkt på, at jeg synes godt, at der kunne være lidt tyl ét eller andet sted på den - den kunne godt gå lidt ud fra hofterne med noget tyl og noget, synes jeg. Og måske kunne du få ham, der syr den, til at give dig sådan et underskørt med ringe i til at have på indenunder kjolen, sådan at du får den dér fede puf-effekt.

Det kunne du jo så også følge op med nogle puf ærmer. Hvis ikke der kan sys puf-ærmer på selve kjolen (hvilket jo klart ville være det sejeste), så kunne du måske købe en sjælevarmer med puf-ærmer til at have udenover. Jeg har set én i noget rigtig sødt blondestof i Tøj og Sko (det er godt nok en viscose-elastan blanding, men det er der ingen, der ser, når musikken spiller - og jeg kan holde på en hemmelighed, hvis du kan!!!!)

NEJ, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ........................ DET ER GAS!!!!!!! (Og jeg ved jo, at du kan tage det, Tiny)

Den er jo så super-flot den kjole. Manden dåner :cheerleader3: , moderen tuder :boohoo: , veninder skærer tænder af misundelse :) og oven over det hele skinner solen mildt og varmt - så alt bliver lige som det skal være på bryllupsdagen!!!!!! :thumbsupsmileyanim::boohoo::thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det bare en flot kjole!!!!!!!!! og du har bare figuren til den!! :thumbsupsmileyanim:

Din kommende mand vil ikke kunne tænke på noget andet end dig når han ser dig!! Han bliver så glad tror jeg!

Det er vel ikke ham, der er på billederne vel? :thumbsupsmileyanim: Synes nemlig, at en så god overraskelse som dig i den kjole skal gemmes til kirken. ;)

Knus!

0

Annonce ♥

hæ marie, du er bare for skæg!!! gode ideer til ændringer på kjolen... dem vil jeg da helt sikkert overveje ;) :) men må indrømme jeg nærmere overvejer nogle fartstriber i neonfarver og så lyserøde faldnedstrømper og mine gamle pieceøreringe.... en slags tribute til 80'erne!!!!

glæder mig til at dele dagen med dig og de andre gæster... bliver bare for fantastisk!!!

og til alle jer andre...

tusind tusind tusind

tak for alle de komplimenter, det er jo helt overvældende men også rigtig rigtig dejligt.... det kan jeg jo ikke komme udenom :thumbsupsmileyanim:

bliver bare så glad for det (altså ik at det hele behøver at være komplimenter... kritik er også helt fint)

men endnu en gang tak, det varmer mit snart overophedede bridezilla hjerte :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::boohoo:

0

Wauw siger jeg bare.

Hvis din kommende mand ikke besvimer når han ser dig, så ved jeg ikke hvad han gør.

Du er bare så smækker i den kjole, og DU kan bære den

Du bliver helt sikkert ballets dronning.

Knus

Jannie

0

Annonce ♥

Annonce ♥