Guest katjamo

Hvem ville du giftes med?

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm hvis man kunne vælge hvem som helst og være sikker på, at vedkommende ville sige ja... Og vedkommende ikke selv var gift selvfølgelig..

Så ville jeg vælge kronprins Frederik :boohoo:

Han er altså sød og tænk på alle de store kjoler man ville komme til at gå med resten af livet.. Ikke så meget titlen man får, men mere kjolerne.. :ilovebryllupsklar:

Men ellers så er der slet ingen tvivl om, at Orlando Bloom er en af mine absolutte favoritter samtidig med Johnny Depp som altså bare har de lækreste øjne.. Dem ville jeg gerne sejle væk i.

Jeg har også sagt til min mand, at hvis en af dem kom og friede til mig, så var han altså lagt på hylden en kort stund.. :)

-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som yngre var det "selvfølgelig" Brad Pitt eller Tom Cruise...

MEN efter at have set Moulin Rouge (maaaaaaange gange) er jeg ligesom trådholder fuldstændig solgt til Ewan McGregor. Jesus, hvor er han bare LÆKKER... (godt jeg kun har set Trainspotting en enkelt gang, for der er han altså knap så heldig :boohoo: )

Ellers er nummer to for mit vedkommende helt klart Wentworth Miller. Nammenam :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg er sikker på at der må være gemt en teenager i mig.

For jeg ville vælge Robbie Williams.

Jeg er vild med hans drenge-røvs stil. Han er super sexet når han danser og så kan man jo også komme back-stage ved koncerterne :ilovebryllupsklar:

Mon ikk også han er med på lidt fest :smolf:

VH Heto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm - den er sjov...

Jeg har altid haft et lille crush på Michael Flack... Ja jeg syntes han er lækker... Eller Erann - faktisk har jeg fået et kys af Erann og hans svedige håndklæde md hjem fra en koncert, hvor min søster og jeg opførte os som to teenagere (min søster er 5 år ældre end mig)...

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KATJA, du blander det sammen! :ilovebryllupsklar: Jeg kunne godt bruge en flirt / hed nat med flere af ovennævnte, meeen... giftes?

Eksempelvis synes jeg at Robbie Williams da er totalt sexet på en scene, men jeg ville sgu nok være lidt ked af at skulle vågne op med ham og håndtere både hans rusmiddelproblemer og depressioner! Der tror jeg sgu man kommer på hårdt arbejde! -HAHA-

UH, så lige at Jake Gyllenhaal dukkede op ovenfor! HAN er en snitte! NOW WE ARE TALKING!

Undrer mig også over hvorfor de eneste vi drømmer om alternativt er de totalt uopnåelige (måske det derfor er legalt at drømme?) og primært en lille bitte lukket Hollywood verden - der må sgu være flere og andre snitter i verden end lige i den amerikanske filmindustri???

:boohoo: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KATJA, du blander det sammen! :ilovebryllupsklar: Jeg kunne godt bruge en flirt / hed nat med flere af ovennævnte, meeen... giftes?

Eksempelvis synes jeg at Robbie Williams da er totalt sexet på en scene, men jeg ville sgu nok være lidt ked af at skulle vågne op med ham og håndtere både hans rusmiddelproblemer og depressioner! Der tror jeg sgu man kommer på hårdt arbejde! -HAHA-

UH, så lige at Jake Gyllenhaal dukkede op ovenfor! HAN er en snitte! NOW WE ARE TALKING!

Undrer mig også over hvorfor de eneste vi drømmer om alternativt er de totalt uopnåelige (måske det derfor er legalt at drømme?) og primært en lille bitte lukket Hollywood verden - der må sgu være flere og andre snitter i verden end lige i den amerikanske filmindustri???

:boohoo: Maiken

Altså hedder det bryllupsklar eller flirteklar det her måske? Hold dig til emnet! :)

Er det kun mig der ikke aner hvem hunnan Jake Gyllenhaal er?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KATJA, du blander det sammen! :ilovebryllupsklar: Jeg kunne godt bruge en flirt / hed nat med flere af ovennævnte, meeen... giftes?

Eksempelvis synes jeg at Robbie Williams da er totalt sexet på en scene, men jeg ville sgu nok være lidt ked af at skulle vågne op med ham og håndtere både hans rusmiddelproblemer og depressioner! Der tror jeg sgu man kommer på hårdt arbejde! -HAHA-

UH, så lige at Jake Gyllenhaal dukkede op ovenfor! HAN er en snitte! NOW WE ARE TALKING!

Undrer mig også over hvorfor de eneste vi drømmer om alternativt er de totalt uopnåelige (måske det derfor er legalt at drømme?) og primært en lille bitte lukket Hollywood verden - der må sgu være flere og andre snitter i verden end lige i den amerikanske filmindustri???

:boohoo: Maiken

Altså hedder det bryllupsklar eller flirteklar det her måske? Hold dig til emnet! :)

Er det kun mig der ikke aner hvem hunnan Jake Gyllenhaal er?????

ARGHHHHH......!!!!

Katja!

Ved du ikke hvem Jake Gyllenhaal er???? Han var med i en af de mest kontroversielle cowboyfilm: "Brokeback Mountain" instrueret af Ang Lee og Skrevet af Annie Proulx! Den kom ud i 2005 og Heath Ledger spillede den anden hovedrolle.

Handler om to mænd der forelsker sig i hinanden ved Brokeback Mountain!

Den er altså MEGA GOD!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm....Det må være...

Brad Pitt, George Clooney eller Johnny Depp!..

På kvindefronten: Eva Longoria fra Desperate Housewives!

-Sophie

Må jeg da lige komplimentere det udsøgte valg af lækkerbidskner - hvilken smag :ilovebryllupsklar:

Jeg ville bare vælge i omvendt rækkefølge - Johnny Depp er da snacken over alle snacks...rrrrrr!

johnny_depp.jpg

George Clooney vil stadig være lækker når han er 85 og bruger rollator, og Brad Pitt - need I say more?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
KATJA, du blander det sammen! :ilovebryllupsklar: Jeg kunne godt bruge en flirt / hed nat med flere af ovennævnte, meeen... giftes?

Eksempelvis synes jeg at Robbie Williams da er totalt sexet på en scene, men jeg ville sgu nok være lidt ked af at skulle vågne op med ham og håndtere både hans rusmiddelproblemer og depressioner! Der tror jeg sgu man kommer på hårdt arbejde! -HAHA-

UH, så lige at Jake Gyllenhaal dukkede op ovenfor! HAN er en snitte! NOW WE ARE TALKING!

Undrer mig også over hvorfor de eneste vi drømmer om alternativt er de totalt uopnåelige (måske det derfor er legalt at drømme?) og primært en lille bitte lukket Hollywood verden - der må sgu være flere og andre snitter i verden end lige i den amerikanske filmindustri???

:boohoo: Maiken

Altså hedder det bryllupsklar eller flirteklar det her måske? Hold dig til emnet! :)

Er det kun mig der ikke aner hvem hunnan Jake Gyllenhaal er?????

ARGHHHHH......!!!!

Katja!

Ved du ikke hvem Jake Gyllenhaal er???? Han var med i en af de mest kontroversielle cowboyfilm: "Brokeback Mountain" instrueret af Ang Lee og Skrevet af Annie Proulx! Den kom ud i 2005 og Heath Ledger spillede den anden hovedrolle.

Handler om to mænd der forelsker sig i hinanden ved Brokeback Mountain!

Den er altså MEGA GOD!

Kender sgudda godt Brokeback Mountain. Ved bare stadig ikke hvem ham Jake fætteren er....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En sød skotte...! Ligegyldigt hvilken (næsten), når bare han har ACCENTEN!!!

Jeg mødte lige et skotsk par på ferie, og det endte med at jeg tvang dem til at udtale whiskey-mærker og navne på steder i Edinburgh (ja, jeg læser for meget Ian Rankin...!)... :thumbsupsmileyanim:

I hvert fald: Hvis Jesper havde skotsk accent ville vi aldrig stå ud af sengen!!!! :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har jo mange loverboys, så tror jeg ville smutte til et land hvor bigami er lovligt :thumbsupsmileyanim:

Så skulle Lupus og Snape være mine (Og hvad så hvis de er fiktive haha) :boohoo:

Og Antonio banderas

Og Sean connery

Og ehm... Hvis man nu skulle tage flere fiktive figurer... Så ville jeg gerne have Adam, men uden prinseriet. Kun som Udyr

Edith: Ups, glemte at i sikkert ikke ved hvad jeg snakker om (sommetider glemmer jeg at alle ikke kan vide hvad jeg mener. Jeg hænger for meget ud med Disneynørder, det er derfor) men Adam er Udyrets navn I "Skønheden og Udyret". Det er det navn der fremgik i manuskriptet. Såvidt jeg ved er det også i ekstramaterialet på DVDén, Men jeg har det fra et Disney doll message board hvor en af tegnerne fra Disney studios hang ud :fløjt:

Redigeret af mrs.bride2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
GEORGE CLOONEY ELLER CRAIG DAVID!!

Meen Kronprins Frederik er også deroppe!!

Dén er jeg også med på Anna!!

Eller ORLANDO BLOOM - Yummi.

Ville nu ikke bytte min kæreste ud for nogen anden, men hvis jeg i mit næste liv skulle løbe ind i Orlando Bloom ville jeg ikke sige nej tak til en date eller to.... :thumbsupsmileyanim:

Må også indrømme, at jeg næsten altid har haft lidt et svagt punkt for joshua Jackson. Ved godt at det er meget teenageagtigt men han er nu retsød at kigge på...

post-25794-1185998795.jpg

Redigeret af Forårsbruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer