Sign in to follow this  
Followers 0
kejzer

Hej alle :)

17 posts in this topic

Annonce ♥

Jamen hej Mie. velkommen til sitet...

det er vanedannende at være her men det er et herligt forum med en masse venlige mennesker der er her for dig når du står i et problem.

du kan altid bare skrive et oplæg eller en pm så er der nogen der er klar til at hjælpe håber du får det godt som bruger af sitet jeg er ihvertfal meget glad for det.

forresten tillykke med forlovelsen.

hilsen sanni.

0

Hej Sanni :boohoo:

Tak skal du ha - har allerede eksperimenteret lidt med at svare osv -HAHA- og oprettet nyt emne :)

Knus Mie

Hej Mie

Stort velkommen til.

Håber du får lige så meget glæde ud af sitet som jeg har, og det er altså meget!! :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Hej Mie

Velkommen til. Sikke da en dejlig dato I har valgt, det er min fødselsdag.

Som de andre piger så sandt siger er det stærkt vanedannende dette forum. Håber du finder ligeså meget inspiratione som jeg har gjort.

Knus

Jannie

0

Velkommen til og stort tillykke med forlovelsen... :boohoo:

Vær endelig klar over, at med alle de gode idéer der hele tiden dukker frem herinde, så kommer I til at have meget mere pynt og ting til brylluppet end I umiddelbart regner med nu.....der dukker hele tiden nye super gode ideer op som man bare ikke kan undvære til sit brylup..... -HAHA-

God fornøjelse med planlægningen..... :ilovebryllupsklar:

Edited by merkur65
0

Annonce ♥

Hej alle

Tak for de søde hilsner

Lisette jeg er nødt til at spørge hvad jeres bryllup har kostet, hvis jeg må??? Jeg synes m&m´s ideen er kanon - især fordi vi begge starter med M :ilovebryllupsklar:

Hvad kostede den fornøjelse for de søde chokolader??

Mie

0

Hej alle

Tak for de søde hilsner

Lisette jeg er nødt til at spørge hvad jeres bryllup har kostet, hvis jeg må??? Jeg synes m&m´s ideen er kanon - især fordi vi begge starter med M :ilovebryllupsklar:

Hvad kostede den fornøjelse for de søde chokolader??

Mie

Hej Mie,

Vi skulle give ca. 700 kr for et kilo, men vi besluttede til sidst at droppe i deen, og venter med ideen til barnedåben :boohoo: Du kan se på hjemmesiden, hvad de byder på af lækkerier. Mener deres hjemmeside hedder www.mymandms.com

Selvfølgelig må du spørge -HAHA- Vores bryllup løb op i 200.000, men det var også alle pengene værd :)

Knus Lisette

0

hejsa

Tak for tippet - ja det er en dyr chokolade :boohoo: Måtte I låne pengene ??? Ja jeg er altså lidt bramfri - sig hvis jeg træder over tæerne :ilovebryllupsklar:

Vi vil gerne betale kontant - vi har lån i hus i forvejen. Jeg kunne næsten regne ud det løb derop -HAHA- Var i mange gæster??

0

hejsa

Tak for tippet - ja det er en dyr chokolade :boohoo: Måtte I låne pengene ??? Ja jeg er altså lidt bramfri - sig hvis jeg træder over tæerne :thumbsupsmileyanim:

Vi vil gerne betale kontant - vi har lån i hus i forvejen. Jeg kunne næsten regne ud det løb derop :fløjt: Var i mange gæster??

Du må spørge alt det, du vil - ellers får man jo ingen svar :kiss:

For knap to år siden købte vi vores drømmehus, og det ville vi naturligvis ikke sætte over styr. Vi var så heldige at mine forældre gav 100.000 kroner. Vi sparede lidt over 30.000 op og lånte det sidste i banken.

Vi var 99 til festen, så vi var da en del :bed:

Vi fik det hele som vi ville have det, og selvom vi har lånt nogle penge i banken, fortryder vi ikke et sekund. Men uden de 100.000 fra mine forældre kunne det bestemt ikke lade sig gøre, da jeg læser og har den styrtende indtjening, som SU nu engang giver :heart:

-Lisette

0

Annonce ♥

Hold da op nogle søde forældre du har :boohoo: Har de vundet i lotto?? :thumbsupsmileyanim:

Det er også mange i havde med. hvor var det i holdte det henne??... Det lyder dog som om i har haft jeres drømmebryllup. Og tillykke med drømmehuset. Bosat på øen eller fastlandet???

0

Hold da op nogle søde forældre du har :cheerleader3: Har de vundet i lotto?? :cheerleader3:

Det er også mange i havde med. hvor var det i holdte det henne??... Det lyder dog som om i har haft jeres drømmebryllup. Og tillykke med drømmehuset. Bosat på øen eller fastlandet???

Ja, jeg har siger også, at jeg har stået forrest i køen, da der blev uddelt forældre. Ikke pga alle de penge, men fordi de altid hjælper os og alle andre. Lottogevinsten lader dog vente på sig, men de håber stadig :biggrin:

Jeg er vokset op i en meget lille landsby, hvor jeg boede med mine forældre, mormor & morfar, tante og onkel. Senere kom lillesøster og to kusiner til. Det var derfor meget vigtigt for mig at blive viet i den by af den samme præst, som havde døbt og konfirmeret mig og mine yngre familiemedlemmer.

Selve festen holdt vi så i mit barndomshjem, hvor der er en festsal. Til receptionen havde vi et kæmpetelt på gårdspladsen :blush:

Vi er bosat på Fyn, men i hjertet er vi sjællændere. Vi flyttede herover, fordi jeg skulle læse til journalist, og den bedte uddannesle indenfor det, fandt man på Syddansk Universitet i Odense. Og så var vi så heldige at finde drømmehuset. Og jeg var så heldig, at Sophie ville flytte med :blush:

Men selvom vi elsker Sjælland, elsker vi nu også at bo her :biggrin:

Knus

Lisette

0

Hej Lisette

Tillykke med jeres bryllup - :cheerleader3: nu er jeg måske lidt langsom - men kunne i godt blive gift i kirken????

Knus

Tusind tak :cheerleader3:

Nej, vi blev viet på rådhuset klokken 8 om morgenen, men vi blev så velsignet i kirken senere på dagen. Vi ville dog begge have prinsessendrømmen, og vores præst havde sagt, at vi kunne få det lige som vi ville have det :cheerleader3:

Så vi fik hele møllen - vores fædre førte os hver især op, vi fik vielseritualet, og jeg blev tilspurgt med mit gamle efternavn (vi var jo lovmæssigt gift, da vi var i kirken, så klokken 8 havde jeg jo nyt efternavn), og vi udveklsede ringe. Så det blev som var vi mand og kone :cheerleader3:

Det var SÅ dejligt, og vi er vores præst evigt taknemlig :kiss:

Knus

Lisette

0

Annonce ♥