Guest hkmc

TOTALT forvirret og i vildrede

7 indlæg i dette emne

HÅRPYNT

- er godt nok i vildrede...

Tror måske min mor har ret at det nye er for meget. Men ved ikke helt med hendes. Billed 1 viser det nye. Billed 2 viser min mors. Der er to muligheder. En hårbøjle der kan sidde på forskellige måder. Pyntet skal stives så det stritter op ad som en krone. Anden mulighed er det løse stykke der kan sættet ind i håret som man ønsker.

Jeg helder måske lidt til at sætte det løse stykke ind i håret.

HVAD siger i kloge og dejlige piger. Skal jeg vælge noget helt 4???

PS - skriver også om det i min tråd...

post-20874-1185109924.jpg

Redigeret af hkmc
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Synes selvfølgelig at hårpynten som din oldemor er rigtig fin og den har jo også en værdi for dig. (og måske skal det være det gamle??? :pokey: )

Men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg også at det nye(billed1 ) er bedst i farven og stilen i forhold til din kjole, som jo ikke er kridhvid, men har en dejlig varm tone over sig (så vidt jeg altså kan se.. :bestwishes: )

Men det er jo dig, der bestemmer så du må vælge den, der føles bedst i maven. (ikke at du skal spise dem, det kom til at lyde lidt forkert... :biggrin: )

Knus! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Forårsbruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ender nok med at jeg ikke tager nogen af dem...

Jeg har fundet et dejligt halssmykke der sidder helt oppe der hvor hals og skuldre mødes - øhhh - altså ikke hænger ned på brystet.

På fredag skal jeg prøve det med kjolen og se om ikke det bliver for meget med både halssmykket og noget i håret. Så måske bliver det bare hår og slør og intet andet.

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer