kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har så bare den mest totale yndlingsonkel over dem alle :hug: - jeg skrev og spurgte ham om jeg og "mit følge" måtte husere hos ham d. 30 og 31 og han sagde ja :thumbsupsmileyanim::bearhug: og at de ligefrem følte sig beærede over at jeg ville bruge dem -HAHA- fik lige total tuder på der og sidder nu med det igen - altså mon det er fordi det er ved at nærme sig at man blir mere rørstrømsk??? ( eller grådlabil -HAHA- )

Jubiii, total yndlingsonkel :biggrin: Hi, hvor er han sød at sige at han er beæret :cheerleader3: og hvor dejligt at der så er styr på det. Ved de at der kommer fotograf med? Og skal Wisp så være glasurdronning?

Og pst... der er kommet billeder i min tråd :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie...

Det lyder til du har den mest fantastiske onkel.... Det er jo også lidt svært for dig at være hjemme med hele følget pga. af den store afstand mellem kirke og hjem.

Jeg tænkte faktisk på dig i dag... Jeg var nede og handle i Århus og lige et smut ind i Panduro... Jeg ved ikke, om du ved, at de har sommerfugle med vinger af fjer i lilla og lyserøde farver... og nogle andre i mere skrigende farver... Jeg så sommerfugle og tænkte straks på dig.

Derudover har Stones, der forhandler Pilgrim nogle smykker med sommerfugle, hvis det skulle have interesse. De har lige pt. 50 % rabat på alle deres ting. kommer 70 % på et eller andet tidspunkt, så det var måske værd at tjekke ud.

Knus Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Genert var måske ikke lige det ord jeg ville forbinde med dig - men nu kender jeg dig jo kun herinde fra, og der virker du ikke særlig genert

Dejligt med en sød onkel der vil lade dig indtage huset sammen med hele følget - hans synes garanteret det er spændende at skulle følge dig på dagen

Jeg syns også at jeg bliver mere og mere tudefjæs jo nærmere vi kommer den store dag - jeg skal nok komme til at ligne en fodbold i hovedet af tuderi

hey søde

Jeg er nok også mest genert når jeg sådan er midtpunkt i en forsamling - foredrag i skolen, taler ved fester etc - uha... -HAHA- jeg gruer for min tale til martin...

ja det er bare så sødt at min onkel og tante vil ha mig og hele mit possy ;) :thumbsupsmileyanim:

ååh nej ikke en fodbold.. tihi..

kram

wuuuuuuuui sikke en dejlig onkel :bearhug:
Hvor dejligt! Sød onkel og du er da også bare sød at du bliver så rørt. Men det gør man jo, når folk bare er så søde ved én. :cheerleader3:

Jaaa han er søøøøøød -HAHA- ja mine følelser er sådan lidt uden på tøjet, nok også fordi jeg ikke har så meget familie..

Jubiii, total yndlingsonkel :biggrin: Hi, hvor er han sød at sige at han er beæret -HAHA- og hvor dejligt at der så er styr på det. Ved de at der kommer fotograf med? Og skal Wisp så være glasurdronning?

Og pst... der er kommet billeder i min tråd :hug:

tihi - heeej søde - jeps jeg skrev 4-5 stykker, så jeg overvejer faktisk rigtig meget at vende store blå blinkende øjne mod wisp -HAHA- ( forstil dem lige blå ikke) iii´h jeg skal ind og seeee :hug:

Hej Mie...

Det lyder til du har den mest fantastiske onkel.... Det er jo også lidt svært for dig at være hjemme med hele følget pga. af den store afstand mellem kirke og hjem.

Jeg tænkte faktisk på dig i dag... Jeg var nede og handle i Århus og lige et smut ind i Panduro... Jeg ved ikke, om du ved, at de har sommerfugle med vinger af fjer i lilla og lyserøde farver... og nogle andre i mere skrigende farver... Jeg så sommerfugle og tænkte straks på dig.

Derudover har Stones, der forhandler Pilgrim nogle smykker med sommerfugle, hvis det skulle have interesse. De har lige pt. 50 % rabat på alle deres ting. kommer 70 % på et eller andet tidspunkt, så det var måske værd at tjekke ud.

Knus Louise

uha ja man kan ikke gøre sig klar i randers og ta til kirken på sjælland - det er en no go ha ha...

hvor er du sød sådan at tænke på mig - jeg søger fjersommerfugle i hvid, sølv og bordeaux -HAHA-

uuh smykker ikke friste en sart sjæl..

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wiiieee finer navn! For pokker jeg hader din tråd nogen gange! Altså kun fordi den vokser med lynets hast, når jeg lige er væk i 5 minutter til en samtale!!!!!!! Jeg kan jo slet ikke følge med i det hele

Jeg har selv taget min bedstemors navn, så jeg nu hedder Bendorf til efternavn De bobler er bare søde - jeg skal også have nogen, men bare uden sommerfuglene på. Tror de koster 5 kr stykket ved Calligraphen, men de er vist også ret små så. Hvordan ved du, at dine ikke er små??? Sikke et hit at du fandt dine så billigt Altså godt med et godt kup!!!!

hey søde

Rundstyyk det er ikke kun min skyld - det er zillasubstral den blir fodret med :hug:

Finer navn du har - skal manden så hedde det???

Altså det er samme størrelse bobler som calligrafen kan jeg se - ca. 18 ml. Tror det er standard størrelse for bryllupsbobler.. :cheerleader3: Ellers skal man købe sådan nogle børnenogen og de pletter tror jeg:)

krammer

Jo det er, jo det er. Indrøm det nu :thumbsupsmileyanim:.

Det var meningen at Morten skulle tage mit efternavn og beholde sig mellemnavn og så smide Jensen væk, men nu vil han ikke alligevel, da Jensen indgår i hans firmanavn :hug:. Regner dog med at han skal have det engang, især når Freya nu også hedder Bendorf.

Ok fjong med de bobler...de der børnenogen koster faktisk lige så meget som de andre - så dem bliver det helt sikkert ikke. He he men de er da gode, hvis folk skulle kede sig. Ofte er der jo sådan et spil i toppen af dem :biggrin:

:bearhug: med din onkel

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Genert var måske ikke lige det ord jeg ville forbinde med dig - men nu kender jeg dig jo kun herinde fra, og der virker du ikke særlig genert

Dejligt med en sød onkel der vil lade dig indtage huset sammen med hele følget - hans synes garanteret det er spændende at skulle følge dig på dagen

Jeg syns også at jeg bliver mere og mere tudefjæs jo nærmere vi kommer den store dag - jeg skal nok komme til at ligne en fodbold i hovedet af tuderi

hey søde

Jeg er nok også mest genert når jeg sådan er midtpunkt i en forsamling - foredrag i skolen, taler ved fester etc - uha... -HAHA- jeg gruer for min tale til martin...

ja det er bare så sødt at min onkel og tante vil ha mig og hele mit possy ;) ååh nej ikke en fodbold.. tihi..

kram

wuuuuuuuui sikke en dejlig onkel :thumbsupsmileyanim:
Hvor dejligt! Sød onkel og du er da også bare sød at du bliver så rørt. Men det gør man jo, når folk bare er så søde ved én.

Jaaa han er søøøøøød :hug: ja mine følelser er sådan lidt uden på tøjet, nok også fordi jeg ikke har så meget familie..

Jubiii, total yndlingsonkel :bearhug: Hi, hvor er han sød at sige at han er beæret :cheerleader3: og hvor dejligt at der så er styr på det. Ved de at der kommer fotograf med? Og skal Wisp så være glasurdronning?

Og pst... der er kommet billeder i min tråd :biggrin:

tihi - heeej søde - jeps jeg skrev 4-5 stykker, så jeg overvejer faktisk rigtig meget at vende store blå blinkende øjne mod wisp -HAHA- ( forstil dem lige blå ikke) iii´h jeg skal ind og seeee :hug:

Hej Mie...

Det lyder til du har den mest fantastiske onkel.... Det er jo også lidt svært for dig at være hjemme med hele følget pga. af den store afstand mellem kirke og hjem.

Jeg tænkte faktisk på dig i dag... Jeg var nede og handle i Århus og lige et smut ind i Panduro... Jeg ved ikke, om du ved, at de har sommerfugle med vinger af fjer i lilla og lyserøde farver... og nogle andre i mere skrigende farver... Jeg så sommerfugle og tænkte straks på dig.

Derudover har Stones, der forhandler Pilgrim nogle smykker med sommerfugle, hvis det skulle have interesse. De har lige pt. 50 % rabat på alle deres ting. kommer 70 % på et eller andet tidspunkt, så det var måske værd at tjekke ud.

Knus Louise

uha ja man kan ikke gøre sig klar i randers og ta til kirken på sjælland - det er en no go ha ha...

hvor er du sød sådan at tænke på mig - jeg søger fjersommerfugle i hvid, sølv og bordeaux -HAHA-

uuh smykker ikke friste en sart sjæl..

kram

Sikke en skøn onkel du har dig! (y)... Kan godt forstå du blev helt rørstrømst (aner ikke hva grådlabil er, men rørstrømst - dét kender jeg da -HAHA- )..

Du behøver nu ikke blinke særlig meget. Jeg synes virkelig det ville være super smukt sådan at få lov at være med (y)... Så du siger bare til og ellers må jeg "bare" komme i kirken og stå helt nede ved alteret så jeg kan se Martin tabe alt hvad tabes kan når han ser dig komme ind i kirken!! Åh det blir SÅ stort -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Genert var måske ikke lige det ord jeg ville forbinde med dig - men nu kender jeg dig jo kun herinde fra, og der virker du ikke særlig genert

Dejligt med en sød onkel der vil lade dig indtage huset sammen med hele følget - hans synes garanteret det er spændende at skulle følge dig på dagen

Jeg syns også at jeg bliver mere og mere tudefjæs jo nærmere vi kommer den store dag - jeg skal nok komme til at ligne en fodbold i hovedet af tuderi

hey søde

Jeg er nok også mest genert når jeg sådan er midtpunkt i en forsamling - foredrag i skolen, taler ved fester etc - uha... -HAHA- jeg gruer for min tale til martin...

ja det er bare så sødt at min onkel og tante vil ha mig og hele mit possy ;) ååh nej ikke en fodbold.. tihi..

kram

wuuuuuuuui sikke en dejlig onkel :thumbsupsmileyanim:
Hvor dejligt! Sød onkel og du er da også bare sød at du bliver så rørt. Men det gør man jo, når folk bare er så søde ved én.

Jaaa han er søøøøøød :cheerleader3: ja mine følelser er sådan lidt uden på tøjet, nok også fordi jeg ikke har så meget familie..

Jubiii, total yndlingsonkel :bearhug: Hi, hvor er han sød at sige at han er beæret -HAHA- og hvor dejligt at der så er styr på det. Ved de at der kommer fotograf med? Og skal Wisp så være glasurdronning?

Og pst... der er kommet billeder i min tråd :biggrin:

tihi - heeej søde - jeps jeg skrev 4-5 stykker, så jeg overvejer faktisk rigtig meget at vende store blå blinkende øjne mod wisp -HAHA- ( forstil dem lige blå ikke) iii´h jeg skal ind og seeee :hug:

Hej Mie...

Det lyder til du har den mest fantastiske onkel.... Det er jo også lidt svært for dig at være hjemme med hele følget pga. af den store afstand mellem kirke og hjem.

Jeg tænkte faktisk på dig i dag... Jeg var nede og handle i Århus og lige et smut ind i Panduro... Jeg ved ikke, om du ved, at de har sommerfugle med vinger af fjer i lilla og lyserøde farver... og nogle andre i mere skrigende farver... Jeg så sommerfugle og tænkte straks på dig.

Derudover har Stones, der forhandler Pilgrim nogle smykker med sommerfugle, hvis det skulle have interesse. De har lige pt. 50 % rabat på alle deres ting. kommer 70 % på et eller andet tidspunkt, så det var måske værd at tjekke ud.

Knus Louise

uha ja man kan ikke gøre sig klar i randers og ta til kirken på sjælland - det er en no go ha ha...

hvor er du sød sådan at tænke på mig - jeg søger fjersommerfugle i hvid, sølv og bordeaux (y)

uuh smykker ikke friste en sart sjæl..

kram

Sikke en skøn onkel du har dig! (y)... Kan godt forstå du blev helt rørstrømst (aner ikke hva grådlabil er, men rørstrømst - dét kender jeg da -HAHA- )..

Du behøver nu ikke blinke særlig meget. Jeg synes virkelig det ville være super smukt sådan at få lov at være med :)... Så du siger bare til og ellers må jeg "bare" komme i kirken og stå helt nede ved alteret så jeg kan se Martin tabe alt hvad tabes kan når han ser dig komme ind i kirken!! Åh det blir SÅ stort -HAHA-

Hi hi, så kan vi holde hinanden i hånden og stor tude helt vildt når smukke Mie kommer ind i kirken :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jo det er, jo det er. Indrøm det nu

Det var meningen at Morten skulle tage mit efternavn og beholde sig mellemnavn og så smide Jensen væk, men nu vil han ikke alligevel, da Jensen indgår i hans firmanavn. Regner dog med at han skal have det engang, især når Freya nu også hedder Bendorf.

Ok fjong med de bobler...de der børnenogen koster faktisk lige så meget som de andre - så dem bliver det helt sikkert ikke. He he men de er da gode, hvis folk skulle kede sig. Ofte er der jo sådan et spil i toppen af dem

med din onkel

hey søde - tror ikke man kan lege med sommerfuglen øv bøvs.. -HAHA- Altså martin hedder jo også larsen og det vil han ikke miste retten til, så på papiret kommer han til at hedde Martin Larsen Nybroe Milan - måske Morten kunne overtales til det sådan en løsning :cheerleader3:

krammer

Sikke en skøn onkel du har dig! ... Kan godt forstå du blev helt rørstrømst (aner ikke hva grådlabil er, men rørstrømst - dét kender jeg da

Du behøver nu ikke blinke særlig meget. Jeg synes virkelig det ville være super smukt sådan at få lov at være med ... Så du siger bare til og ellers må jeg "bare" komme i kirken og stå helt nede ved alteret så jeg kan se Martin tabe alt hvad tabes kan når han ser dig komme ind i kirken!! Åh det blir SÅ stort

Hi hi, så kan vi holde hinanden i hånden og stor tude helt vildt når smukke Mie kommer ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

og søde charlotter - nu blir jeg jo helt tåret til igen :bearhug: I er simpelthen for søde !! Ved I godt det?? Wisp - grådlabil betyder på fagsprog at man har nemt til tårer - og det har jeg bare lige i dag - :biggrin: blir så rørt når I skriver sådan noget :hug: og wisp hvis du virkelig vil bruge din formiddag på at pynte kager med chokolade el glasur så vil jeg blive meget beæret - tænk sig at ha en fotozilla og en pyntezilla med mig om morgenen... uuuhuuu :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en sød Onkel du har, jeg kan skam godt forstå han blev beæret over du valgte ham og hans hus til at være i.. En sød gestus..

Viste lige kæresten dine sommerfugle kager og han synes de var super søde.. Og nu har jeg ham fået overtalt til at jeg oså godt må lave cookies.. Jaaaaaa :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en sød Onkel du har, jeg kan skam godt forstå han blev beæret over du valgte ham og hans hus til at være i.. En sød gestus..

Viste lige kæresten dine sommerfugle kager og han synes de var super søde.. Og nu har jeg ham fået overtalt til at jeg oså godt må lave cookies.. Jaaaaaa :thumbsupsmileyanim:

Det er i orden :bearhug::biggrin: He he mænd plejer også at være nemme at overtale når det drejer sig om mad :hug: Hvilke forme vil du så bruge???

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker lige...*tænke tænke, knage knage*

Er jeg den eneste, der ville gå helt i panik ved tanken om at skulle have en 4-5 personer rendende om morgenen?

Jeg skal ha min mor og så hende der kommer og ordner hår og makeup (som er min meget søde rideveninde).

SKULLE der lige kunne puttes én mere ind, skulle det være en lille bitte fotografmus, der sneg sig rundt langs væggene (nu skal i forestille jer en krybende smiley med et stort paparazzikamera ;))

Men FEDT at din onkel vil lade jer transformere hans hus om til zillahybel :thumbsupsmileyanim:

kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er i orden :thumbsupsmileyanim::bearhug: He he mænd plejer også at være nemme at overtale når det drejer sig om mad :biggrin: Hvilke forme vil du så bruge???

kram

Jeg vil lave min egen form.. Enten bliver det så jeg kan male vores mongram på ellers bliver det brudeparret (ja måske ender det endda med begge :hug: ) Synes nemlig ikke rigtig jeg kan finde nogle som passer lige til vores.. (har ca. 150 udstikker derhjemme men vælger at lave en selv, så typisk mig! :hug:)

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh Mie... Du har bare SÅ mange fine ting... Godt jeg fik skrabet mig sammen til at komme ordentligt på BK så jeg kan få det hele med... Sommerfugletemaet er simpelthen så fint!! Kagerne - jeg viser dem til Emil senere på året og så får jeg HELT sikkert lov til at lave cookies... Han er nu heller ikke så svær at overtale når det drejer sig om mad...

Din kjole - hvor er den bare helt vildt flot!! Og du ser SÅ godt ud i den... Martin får da problemer med at trække vejret og tænke fromme tanker når du kommer ind i kirken... Hvor blir det fedt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
og søde charlotter - nu blir jeg jo helt tåret til igen :biggrin: I er simpelthen for søde !! Ved I godt det?? Wisp - grådlabil betyder på fagsprog at man har nemt til tårer - og det har jeg bare lige i dag - :hug: blir så rørt når I skriver sådan noget :cheerleader3: og wisp hvis du virkelig vil bruge din formiddag på at pynte kager med chokolade el glasur så vil jeg blive meget beæret - tænk sig at ha en fotozilla og en pyntezilla med mig om morgenen... uuuhuuu :hug:

Hej søde Mie Tudefjæs -HAHA-

Rigtig meget held og lykke. Krydser fingre for dig (misforstod forhåbentlig ikke helt din besked igår :bearhug: )

Hi, hvor bliver det sjovt til dit bryllup. Glæder mig sådan til at rende rundt og lege paparazzi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er du gal jeg var bagud i din tråd. Har været nødt til at knække opdateringen i flere dele og dage, men nu er jeg med igen. Du har jo fundet løsninger på de ting du har spurgt til, så der kan jeg ligesom ikke hjælpe. Men jeg kan da lige kommentere:

Du får da det sejeste efternavn.

Pyt med den su dato. Det bliver du sikkert glad for i længden. Fra nu af, vil jeg gøre hvadjeg kan, for ikke at komme så langt bagud i din tråd igen. Jeg har bare travlt med alt muligt for tiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie, Juhuuu der har ikke været nedsmeltning i din tråd så jeg var vist kun 2 sider bagud denne gang :thumbsupsmileyanim:

Øhm nu kan jeg jo ikke huske det, din tråd er jo vokset helt koloenormt så jeg kan heller ikke lige finde det, men var det ikke i dag du skulle til jobsamtale?

Oh hurra for din onkel, han er vel nok en dejlig mand! Er du helt sikker på at han ved hvad han går ind til?

Kram

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg krydser også fingre, hvis det er jobsamtale i dag :thumbsupsmileyanim: .

Håber du får det sveskemus

Inspireret af din blondie med invitationen, har jeg også lige rykket vores SU-dato frem fra 10. april til 30. marts. Jeg vil også have mere tid til at lave bordplan osv. i :bearhug:

UPS med den dato

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja her bliver der skam også krydset til den store guldmedalje. Både for dig og Natasja.

Hvor er det skønt, at din onkel vil have alle jer rendende. Så kan det da ikke blive bedre.

Vil du ligge glasur på sommerfuglene på selve dagen? Det tror jeg bliver lidt presset søde. Jeg ville gøre det dagen eller endda to dage før. De kan sagtens holde sig i lufttætte beholdere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her bliver der skam også krydset til den store guldmedalje. Både for dig og Natasja.

Hvor er det skønt, at din onkel vil have alle jer rendende. Så kan det da ikke blive bedre.

Vil du ligge glasur på sommerfuglene på selve dagen? Det tror jeg bliver lidt presset søde. Jeg ville gøre det dagen eller endda to dage før. De kan sagtens holde sig i lufttætte beholdere.

Jeg troede egentlig også at glasur kunne ligges på et par dage før, men en sagde, at det ville gøre kagerne bløde??.. Er ikke så meget inde i hvad glasur gør ved små cookies, men kager gør det jo ikke rigtig noget dårligt for mht blødhed (men nu skal de fleste kager jo også helst være bløde og cookies hårde)..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jo det er, jo det er. Indrøm det nu

Det var meningen at Morten skulle tage mit efternavn og beholde sig mellemnavn og så smide Jensen væk, men nu vil han ikke alligevel, da Jensen indgår i hans firmanavn. Regner dog med at han skal have det engang, især når Freya nu også hedder Bendorf.

Ok fjong med de bobler...de der børnenogen koster faktisk lige så meget som de andre - så dem bliver det helt sikkert ikke. He he men de er da gode, hvis folk skulle kede sig. Ofte er der jo sådan et spil i toppen af dem

med din onkel

hey søde - tror ikke man kan lege med sommerfuglen øv bøvs.. -HAHA- Altså martin hedder jo også larsen og det vil han ikke miste retten til, så på papiret kommer han til at hedde Martin Larsen Nybroe Milan - måske Morten kunne overtales til det sådan en løsning -HAHA-

krammer

Sikke en skøn onkel du har dig! ... Kan godt forstå du blev helt rørstrømst (aner ikke hva grådlabil er, men rørstrømst - dét kender jeg da

Du behøver nu ikke blinke særlig meget. Jeg synes virkelig det ville være super smukt sådan at få lov at være med ... Så du siger bare til og ellers må jeg "bare" komme i kirken og stå helt nede ved alteret så jeg kan se Martin tabe alt hvad tabes kan når han ser dig komme ind i kirken!! Åh det blir SÅ stort

Hi hi, så kan vi holde hinanden i hånden og stor tude helt vildt når smukke Mie kommer ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

og søde charlotter - nu blir jeg jo helt tåret til igen :hug: I er simpelthen for søde !! Ved I godt det?? Wisp - grådlabil betyder på fagsprog at man har nemt til tårer - og det har jeg bare lige i dag - :cheerleader3: blir så rørt når I skriver sådan noget -HAHA- og wisp hvis du virkelig vil bruge din formiddag på at pynte kager med chokolade el glasur så vil jeg blive meget beæret - tænk sig at ha en fotozilla og en pyntezilla med mig om morgenen... uuuhuuu -HAHA-

ahhh så er jeg blevet så klogere -HAHA-.. Man skal ikke komme og sige, man ikke lærer noget her på BK :bearhug:

Umiddelbart har jeg ikke noget bedre at foretage mig den dag som kunne ødelægge mine glasur-ligge-planer :hug: .. Hvis jeg ikke skal ligge glasur ville jeg nok bare stå og hoppe uden foran vinduet så jeg kunne se dig blive klar :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja her bliver der skam også krydset til den store guldmedalje. Både for dig og Natasja.

Hvor er det skønt, at din onkel vil have alle jer rendende. Så kan det da ikke blive bedre.

Vil du ligge glasur på sommerfuglene på selve dagen? Det tror jeg bliver lidt presset søde. Jeg ville gøre det dagen eller endda to dage før. De kan sagtens holde sig i lufttætte beholdere.

Jeg troede egentlig også at glasur kunne ligges på et par dage før, men en sagde, at det ville gøre kagerne bløde??.. Er ikke så meget inde i hvad glasur gør ved små cookies, men kager gør det jo ikke rigtig noget dårligt for mht blødhed (men nu skal de fleste kager jo også helst være bløde og cookies hårde)..

Med den tynde stribe glasur, I kommer på, vil der intet ske med cookiens hårdhed/blødhed. Det er jo ikke vand glasur men glasur med æggehvide og citron. Jeg ville bare blive stresset, hvis jeg skulle lavet andet end at tænke på mig selv, på selve dagen. Vi må høre, hvad Mie siger. Hun har også nogle testcookies, nam nam :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jo det er, jo det er. Indrøm det nu

Det var meningen at Morten skulle tage mit efternavn og beholde sig mellemnavn og så smide Jensen væk, men nu vil han ikke alligevel, da Jensen indgår i hans firmanavn. Regner dog med at han skal have det engang, især når Freya nu også hedder Bendorf.

Ok fjong med de bobler...de der børnenogen koster faktisk lige så meget som de andre - så dem bliver det helt sikkert ikke. He he men de er da gode, hvis folk skulle kede sig. Ofte er der jo sådan et spil i toppen af dem

med din onkel

hey søde - tror ikke man kan lege med sommerfuglen øv bøvs.. (y) Altså martin hedder jo også larsen og det vil han ikke miste retten til, så på papiret kommer han til at hedde Martin Larsen Nybroe Milan - måske Morten kunne overtales til det sådan en løsning -HAHA-

krammer

Sikke en skøn onkel du har dig! ... Kan godt forstå du blev helt rørstrømst (aner ikke hva grådlabil er, men rørstrømst - dét kender jeg da

Du behøver nu ikke blinke særlig meget. Jeg synes virkelig det ville være super smukt sådan at få lov at være med ... Så du siger bare til og ellers må jeg "bare" komme i kirken og stå helt nede ved alteret så jeg kan se Martin tabe alt hvad tabes kan når han ser dig komme ind i kirken!! Åh det blir SÅ stort

Hi hi, så kan vi holde hinanden i hånden og stor tude helt vildt når smukke Mie kommer ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

og søde charlotter - nu blir jeg jo helt tåret til igen :hug: I er simpelthen for søde !! Ved I godt det?? Wisp - grådlabil betyder på fagsprog at man har nemt til tårer - og det har jeg bare lige i dag - :cheerleader3: blir så rørt når I skriver sådan noget -HAHA- og wisp hvis du virkelig vil bruge din formiddag på at pynte kager med chokolade el glasur så vil jeg blive meget beæret - tænk sig at ha en fotozilla og en pyntezilla med mig om morgenen... uuuhuuu -HAHA-

ahhh så er jeg blevet så klogere -HAHA-.. Man skal ikke komme og sige, man ikke lærer noget her på BK :bearhug:

Umiddelbart har jeg ikke noget bedre at foretage mig den dag som kunne ødelægge mine glasur-ligge-planer :hug: .. Hvis jeg ikke skal ligge glasur ville jeg nok bare stå og hoppe uden foran vinduet så jeg kunne se dig blive klar :biggrin:

He he, det kunne ellers være det gode syn -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer