kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Aaaahhh, det er derfor vi er sådan lidt små kulrede... vi varmer jo bare op til næste weekend :thumbsupsmileyanim:

ja det tror jeg på :blush: ååh det blir godt og der er købt rødvin også :)

Ih, det bliver hygge... er der sodavand også?

Det blir der - men vi er da nødt til en enkelt lille skål i vin ikke???

Pas. Jeg drikker ikke alkohol, men skåler gerne i vand eller sodavand.

Sov godt, smukke, og tak for en total griner aften :bearhug:

Nå for søren - total afholdskvinde?? det er helt ok... !! Jeg drikker heller ikke sådan men kan godt skåle i et glas ;)

Ja, det må jeg jo indrømme. Tog bare en beslutning om at jeg ikke havde lyst til det mere, da det egentlig virkede lidt fjollet, når jeg ikke havde lyst. Jeg overvejer lidt noget champagne til brylluppet, men det kommer an på hvad jeg sådan lige føler for.

Hav en rigtig dejlig dag, smukke. Prøvede at forklare Jens om glasur skriverierne igår, da vi var gået i seng, men han fattede bare minus :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smutter man lige i biffen - og kommer tilbage til snavsi glasur beskeder! Spændende :) Men dine kager ser mega gode ud, glæder mig til at smage næste weekend. Og jeg synes snildt de kan laves med begge farver, det ser rigtig godt ud. Og støtter desuden idéen med hårde udenpå og bløde indeni, sådan er cookies nu bedst, mums! *guffe-smiley*

:bearhug: ja vi kom vist lige ud på et sidesport igår, men sådan noget sker i et meltdown.. :blush: hååber folk bare springer let og elefant over det :fløjt:

Ja, det må jeg jo indrømme. Tog bare en beslutning om at jeg ikke havde lyst til det mere, da det egentlig virkede lidt fjollet, når jeg ikke havde lyst. Jeg overvejer lidt noget champagne til brylluppet, men det kommer an på hvad jeg sådan lige føler for.

Hav en rigtig dejlig dag, smukke. Prøvede at forklare Jens om glasur skriverierne igår, da vi var gået i seng, men han fattede bare minus :cheerleader3:

Det har jeg da total :thumbsupsmileyanim: for :td: Kan man sige jeg bare nipper :unsure: jeg har ikke været i byen iii - lad mig se noget i stil med 1½ år og kæppen i øret er vel 2½ år siden sidste gang den spøgede og nytårsaften fik jeg kun 1 dooley - uuuh :) he he :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå piger, jeg skal i seng nu... Der er lavet glasur.. :cheerleader3:

Ej, seriøst (that's new!), bliver nødt til at komme i seng nu, inden jeg får for meget skæld ud...

Glæder mig en anelse til at se hvordan det her ender... :bearhug:

GODNAT TØSER!!

Hav de dejligste glasur drømme og tak for hygge :)

TØSER!!! I er simpelthen bare for herlige (og en lille smule sære.. :td::unsure: ) Jeg sidder og tuder af grin lige nu! :blush:

Sov godt allesammen, er spændt på at se, hvor meget tråden vokser inden i morgen, mon i slår sidste melt-down i Mies tråd, på ca. 10 sider?? ;)

:thumbsupsmileyanim:

Sære? Hvad mener du? :fløjt:

Ti sider siger du? Så er der jo lang vej endnu. Vi har da vist ikke sludret i mere end en enkelt side, og nu går glasurdronningen jo i seng, så det bliver vist ikke denne gang, vi slår den. Men der er jo masser af tid endnu... muhahahahaha

Glasurdronningen?? :) Skal jeg tolke det som noget godt eller skidt? Det var da store ord..... :)

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie...

Der skete da godt nok noget i din tråd efter jeg var logget af. Nået af et meltdown... Jeg tror hellere, jeg må få lavet noget glasur, for det lød dælme spændende. :bearhug:

Det er nogle vildt flotte kager, du har lavet.. Jeg sidder og sikker mig om munden og må melde mig til dem, der gerne vil have tudekiks. Jeg synes egentlig også de brune er pænest, men synes det er rimelig, at Martin får lidt at skulle sige.

Jeg er også en af dem, der gerne vil tabe sig "lidt". Jeg vil gerne tabe mig 10 kilo... Nok ikke nødvendigt med 10, men det vejede jeg for 5 år siden.

Fik snakket bryllup i går med kæresten... vi er godt nok meget forskellig i forhold til bryllupsbudget. han siger maks 50.000 kr. og det er jeg egentlig ikke uenig i men jeg er måske mere 55.000-60.000. Men det er jo ikke aktuelt endnu, men vi har aftalt at kigge på det, når det bliver mere aktuelt, altså efter vi har fået et arbejde, et hus, en bil og evt. et barn... Det er også mange udgifter. :cheerleader3::blush:

Mine svigerforældre havde været ved at falde ned af stolen, da Erik sagde 40.000 til 50.000 kr. Han havde forsvaret det med, at det var noget, der betød MEGET for mig. :thumbsupsmileyanim:

Knus louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mie...

Der skete da godt nok noget i din tråd efter jeg var logget af. Nået af et meltdown... Jeg tror hellere, jeg må få lavet noget glasur, for det lød dælme spændende. :blush:

Det er nogle vildt flotte kager, du har lavet.. Jeg sidder og sikker mig om munden og må melde mig til dem, der gerne vil have tudekiks. Jeg synes egentlig også de brune er pænest, men synes det er rimelig, at Martin får lidt at skulle sige.

Jeg er også en af dem, der gerne vil tabe sig "lidt". Jeg vil gerne tabe mig 10 kilo... Nok ikke nødvendigt med 10, men det vejede jeg for 5 år siden.

Fik snakket bryllup i går med kæresten... vi er godt nok meget forskellig i forhold til bryllupsbudget. han siger maks 50.000 kr. og det er jeg egentlig ikke uenig i men jeg er måske mere 55.000-60.000. Men det er jo ikke aktuelt endnu, men vi har aftalt at kigge på det, når det bliver mere aktuelt, altså efter vi har fået et arbejde, et hus, en bil og evt. et barn... Det er også mange udgifter. :bearhug::)

Mine svigerforældre havde været ved at falde ned af stolen, da Erik sagde 40.000 til 50.000 kr. Han havde forsvaret det med, at det var noget, der betød MEGET for mig. :cheerleader3:

Knus louise

:fløjt:

Mie skulle vist aldrig have puttet glasur på de kager i går! Se nu hvordan det endte! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg var så en af dem som Pantalonesgnomo skulle have ondt af, jeg vaer herinde i fredags, i går ville min puter ikke på BK, og i dag er din tråd så vokset med... Ja 10 sider....

Flotte kjoler til svigermekanikken, og kusine glemmer da aldrig Jeres bryllupsdag når det lige er på hendes fødselsdag...

Jeg ved at min svigermor har købt en rigtig flot selskabskjole, jeg er mere usikker på min egen mor, hun går næsten altid i bukser... Til særlige lejligheder har hun kjole på så det ved jeg også at hun vil have til mit bryllup, men jeg skal nok ikke regne med det store... Det er også okay, sådan er hun jo...

Lækre kager, jeg vil også gerne have en med posten :thumbsupsmileyanim:

Krammere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie...

Der skete da godt nok noget i din tråd efter jeg var logget af. Nået af et meltdown... Jeg tror hellere, jeg må få lavet noget glasur, for det lød dælme spændende.

Det er nogle vildt flotte kager, du har lavet.. Jeg sidder og sikker mig om munden og må melde mig til dem, der gerne vil have tudekiks. Jeg synes egentlig også de brune er pænest, men synes det er rimelig, at Martin får lidt at skulle sige.

Jeg er også en af dem, der gerne vil tabe sig "lidt". Jeg vil gerne tabe mig 10 kilo... Nok ikke nødvendigt med 10, men det vejede jeg for 5 år siden.

Fik snakket bryllup i går med kæresten... vi er godt nok meget forskellig i forhold til bryllupsbudget. han siger maks 50.000 kr. og det er jeg egentlig ikke uenig i men jeg er måske mere 55.000-60.000. Men det er jo ikke aktuelt endnu, men vi har aftalt at kigge på det, når det bliver mere aktuelt, altså efter vi har fået et arbejde, et hus, en bil og evt. et barn... Det er også mange udgifter.

Mine svigerforældre havde været ved at falde ned af stolen, da Erik sagde 40.000 til 50.000 kr. Han havde forsvaret det med, at det var noget, der betød MEGET for mig.

Knus louise

Hey søde

He he ja der var total meltdown herinde... tak fordi du synes de er fine de bagte sommerfugle ;) ja nu gør vi det 50/50 så martin også bestemmer noget ;)

uuuha sådan noget budget snak er noget farligt noget... det løber lige så stille opad især når man er herinde :blush: I kunne evt når I låner til et hus smække et extra beløb oveni lånet til at holde bryllup for - extra lån = extra penge... :fløjt:

hmmm jeg tror det er godt dine svigere ikke kender vores...

krammer

Hej Mie...

Der skete da godt nok noget i din tråd efter jeg var logget af. Nået af et meltdown... Jeg tror hellere, jeg må få lavet noget glasur, for det lød dælme spændende. :Knus louise

:bearhug:

Mie skulle vist aldrig have puttet glasur på de kager i går! Se nu hvordan det endte! :cheerleader3:

hmm ja - men de var sådan lidt kedelige uden pynt... :)

Jamen jeg var så en af dem som Pantalonesgnomo skulle have ondt af, jeg vaer herinde i fredags, i går ville min puter ikke på BK, og i dag er din tråd så vokset med... Ja 10 sider....

Flotte kjoler til svigermekanikken, og kusine glemmer da aldrig Jeres bryllupsdag når det lige er på hendes fødselsdag...

Jeg ved at min svigermor har købt en rigtig flot selskabskjole, jeg er mere usikker på min egen mor, hun går næsten altid i bukser... Til særlige lejligheder har hun kjole på så det ved jeg også at hun vil have til mit bryllup, men jeg skal nok ikke regne med det store... Det er også okay, sådan er hun jo...

Lækre kager, jeg vil også gerne have en med posten :thumbsupsmileyanim:

Krammere

heeej smukke

he he stakkels dig - 10 sider er meget at opdatere sig - du skøjtede vel let og elefant forbi glasur meltdown ikke?

ja jeg synes også de blir fine og nej det blir svært at glemme - det eneste der lige irriterer mig lidt er at næste år blir hun 18 og det er vores 1 bryllupsdag - der havde jeg ligesom lidt andre planer,..

aaah mon ikke din mor kommer i en finer kjole til jeres dag ;)

he he posten får da travlt - tihi..

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor bliver dine svigere altså fine.

Det er altså rigtig smart selv at tage dem med ud og købe tøj, så du er sikker på at de bliver fine nok! (hi hi)

Det er dælme godt tænkt :thumbsupsmileyanim:

Fine kager også.

Er virkelig imponeret over alle de detaljer du sådan får tænkt over.

Men jeg må (vist som den eneste!?!) sige at jeg er enig med Martin. De hvide sommerfugle er pænest, og hvis jeg nu skriver mere bryllups-agtige også, så har jeg jo ligefrem argumentationen på plads også...

Ej, jeg synes bare de hvide er flottest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor bliver dine svigere altså fine.

Det er altså rigtig smart selv at tage dem med ud og købe tøj, så du er sikker på at de bliver fine nok! (hi hi)

Det er dælme godt tænkt :cheerleader3:

Fine kager også.

Er virkelig imponeret over alle de detaljer du sådan får tænkt over.

Men jeg må (vist som den eneste!?!) sige at jeg er enig med Martin. De hvide sommerfugle er pænest, og hvis jeg nu skriver mere bryllups-agtige også, så har jeg jo ligefrem argumentationen på plads også...

Ej, jeg synes bare de hvide er flottest :blush:

Hej søde :thumbsupsmileyanim:

Ja der var da en lille bitte bagtanke da jeg spurgte om vi ikke skulle lave tøzetur derned :bearhug: men de bestemte heelt selv hvad de ville og jeg var faktisk meget overrasket over at de alle sammen købte noget - det havde jeg virkelig ikke regnet med :)

tihi det er godt du synes de hvide er pænest så er Martin ikke palle alene om det :fløjt: og jeg synes såmænd også de er fine - de mørke springer bare mere i øjnene - tihi det er godt jeg laver begge dele så :td:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, det er godt med et kompromis en gang imellem.

Regnede nu også med det mht. svigerne, men godt at vide at de selv fik lov at vælge :thumbsupsmileyanim:

Tror heller ikke at de fleste kjolebutikker (eller hvad de nu hedder) vil være glade for at du står og vrider armen om på ryggen af svigerne!

:cheerleader3: "Nå, er det så ikke liiige den du meget gerne vil købe, hva'" :bearhug: he he

Men hvis du var sådan var de jo nok heller ikke gået med derned frivilligt...

Men det må være rart at vide at de også har gjort lidt ekstra ud af det hele.

Skønt når familien også synes det er stort :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
I er skøre tøser :bearhug:

Tænk at glasur kan skabe så meget postyr :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Jeps total tozzede - meen det har du vel ikke først fundet ud af nu vel??

Jeps, det er godt med et kompromis en gang imellem.

Regnede nu også med det mht. svigerne, men godt at vide at de selv fik lov at vælge :blush:

Tror heller ikke at de fleste kjolebutikker (eller hvad de nu hedder) vil være glade for at du står og vrider armen om på ryggen af svigerne!

:) "Nå, er det så ikke liiige den du meget gerne vil købe, hva'" :fløjt: he he

Men hvis du var sådan var de jo nok heller ikke gået med derned frivilligt...

Men det må være rart at vide at de også har gjort lidt ekstra ud af det hele.

Skønt når familien også synes det er stort :td:

Jeps det er meget dejligt at vide, nu skal vi bare ha svigerfar og svoger i et jakkesæt - det existerer ikke i deres tøjskab...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men nu har jeg fået printet ægteskabserklæringen ud, navneændringsskema ud og har kontaktet kommunen med prøvelsesattesten... iiih det er altså liiidt besværligt og damn - skal køre nu!!

Hvor finder man dem henne???

Knus

Jeg mener du kan finde dem på kommunens hjemmeside, ved ikke lige hvad kommune du tilhører men her er et link til Københavns Kommune

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weee så lykkedes det mig endelig at komme igennem din tråd. 1½ times intensiv hurtig læsning :bearhug:

Så nu er jeg helt med igen (nu mangler jeg bare alle de andre tråde :) )..

Alt ser jo bare helt fantastisk ud!!! Glæder mig SÅ meget til din beretning når den tid kommer, for det ser ud til at blive den mest fantastiske dag ever!!..

Hvor er det egentlig sjovt med de tussier. Først vil hun have flere penge - så siger du nej - og så får du dem gratis :cheerleader3: .

Og hvor bliver kvinderne i familien bare flotte på jeres store dag!! Og wow et outfit hende kusinen kommer i! Hun blir da tyvstjålet! :blush:

Kagerne ser også rigtig fine ud og det blir SÅ godt, at få lov at smage dem :thumbsupsmileyanim: .

Hvis det ikke fungere at ligge glasuren på dagen før så siger du bare til. Jeg vil da gerne tage til Sjælland og ligge glasur på 80 kager mens du blir klar :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Glasurdronningen?? :) Skal jeg tolke det som noget godt eller skidt? Det var da store ord..... :blush:

Nu skal du da ihvertfald helt sikkert have et diadem :thumbsupsmileyanim:

Weee så lykkedes det mig endelig at komme igennem din tråd. 1½ times intensiv hurtig læsning :fløjt:

Så nu er jeg helt med igen (nu mangler jeg bare alle de andre tråde :unsure: )..

Alt ser jo bare helt fantastisk ud!!! Glæder mig SÅ meget til din beretning når den tid kommer, for det ser ud til at blive den mest fantastiske dag ever!!..

Hvor er det egentlig sjovt med de tussier. Først vil hun have flere penge - så siger du nej - og så får du dem gratis :) .

Og hvor bliver kvinderne i familien bare flotte på jeres store dag!! Og wow et outfit hende kusinen kommer i! Hun blir da tyvstjålet! :td:

Kagerne ser også rigtig fine ud og det blir SÅ godt, at få lov at smage dem :cheerleader3: .

Hvis det ikke fungere at ligge glasuren på dagen før så siger du bare til. Jeg vil da gerne tage til Sjælland og ligge glasur på 80 kager mens du blir klar :balloon:

Så meget :bearhug: for at du nåede igennem Mies tråd.

Ih, hvor cool hvis du blev glasurlæggerinden ( :) ). Så skal det gerne være samme sted som Mie gør sig klar. Er stadig total tændt på at tage billeder af det (og nej Rikke, jeg har altså ikke et problem :balloons: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Glasurdronningen?? :) Skal jeg tolke det som noget godt eller skidt? Det var da store ord..... :blush:

Nu skal du da ihvertfald helt sikkert have et diadem :thumbsupsmileyanim:

Weee så lykkedes det mig endelig at komme igennem din tråd. 1½ times intensiv hurtig læsning :fløjt:

Så nu er jeg helt med igen (nu mangler jeg bare alle de andre tråde :unsure: )..

Alt ser jo bare helt fantastisk ud!!! Glæder mig SÅ meget til din beretning når den tid kommer, for det ser ud til at blive den mest fantastiske dag ever!!..

Hvor er det egentlig sjovt med de tussier. Først vil hun have flere penge - så siger du nej - og så får du dem gratis :) .

Og hvor bliver kvinderne i familien bare flotte på jeres store dag!! Og wow et outfit hende kusinen kommer i! Hun blir da tyvstjålet! :td:

Kagerne ser også rigtig fine ud og det blir SÅ godt, at få lov at smage dem :cheerleader3: .

Hvis det ikke fungere at ligge glasuren på dagen før så siger du bare til. Jeg vil da gerne tage til Sjælland og ligge glasur på 80 kager mens du blir klar :griner:-

Så meget :bearhug: for at du nåede igennem Mies tråd.

Ih, hvor cool hvis du blev glasurlæggerinden ( :) ). Så skal det gerne være samme sted som Mie gør sig klar. Er stadig total tændt på at tage billeder af det (og nej Rikke, jeg har altså ikke et problem :balloons: )

:balloon: nej mon ikke vi begge to kom ud på den anden side af tunnellen i går, efter al den bearbejdning? Nu er du jo også blevet lidt ældre og klogere... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glasurdronningen?? :balloons: Skal jeg tolke det som noget godt eller skidt? Det var da store ord..... :blush:

Nu skal du da ihvertfald helt sikkert have et diadem :thumbsupsmileyanim:

Weee så lykkedes det mig endelig at komme igennem din tråd. 1½ times intensiv hurtig læsning :td:

Så nu er jeg helt med igen (nu mangler jeg bare alle de andre tråde :) )..

Alt ser jo bare helt fantastisk ud!!! Glæder mig SÅ meget til din beretning når den tid kommer, for det ser ud til at blive den mest fantastiske dag ever!!..

Hvor er det egentlig sjovt med de tussier. Først vil hun have flere penge - så siger du nej - og så får du dem gratis :) .

Og hvor bliver kvinderne i familien bare flotte på jeres store dag!! Og wow et outfit hende kusinen kommer i! Hun blir da tyvstjålet! :unsure:

Kagerne ser også rigtig fine ud og det blir SÅ godt, at få lov at smage dem :cheerleader3: .

Hvis det ikke fungere at ligge glasuren på dagen før så siger du bare til. Jeg vil da gerne tage til Sjælland og ligge glasur på 80 kager mens du blir klar -HAHA-

Så meget :bearhug: for at du nåede igennem Mies tråd.

Ih, hvor cool hvis du blev glasurlæggerinden ( :) ). Så skal det gerne være samme sted som Mie gør sig klar. Er stadig total tændt på at tage billeder af det (og nej Rikke, jeg har altså ikke et problem :balloon: )

:griner:- nej mon ikke vi begge to kom ud på den anden side af tunnellen i går, efter al den bearbejdning? Nu er du jo også blevet lidt ældre og klogere... :hug:

Det er jo nemlig lige det. Faktisk føler jeg allerede alderdommens visdom over mig :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Weee så lykkedes det mig endelig at komme igennem din tråd. 1½ times intensiv hurtig læsning

Så nu er jeg helt med igen (nu mangler jeg bare alle de andre tråde )..

Alt ser jo bare helt fantastisk ud!!! Glæder mig SÅ meget til din beretning når den tid kommer, for det ser ud til at blive den mest fantastiske dag ever!!..

Hvor er det egentlig sjovt med de tussier. Først vil hun have flere penge - så siger du nej - og så får du dem gratis .

Og hvor bliver kvinderne i familien bare flotte på jeres store dag!! Og wow et outfit hende kusinen kommer i! Hun blir da tyvstjålet!

Kagerne ser også rigtig fine ud og det blir SÅ godt, at få lov at smage dem .

Hvis det ikke fungere at ligge glasuren på dagen før så siger du bare til. Jeg vil da gerne tage til Sjælland og ligge glasur på 80 kager mens du blir klar

Heej smukke :td:

iih er du virkelig kommet gennem min tråd - hold da op :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg blev virkelig også overrasket over at de bare lige sådan dukkede op helt gratis :unsure: jeg klager bestemt ikke. Hun må ha mange af dem...

ja jeg tror også hun blir napset hurtigt engang - hun skal sidde ved siden af min fætter på samme alder og han er on and off single tihi..

jeps gør smagsløgene klar - jeg håber de blir et hit..

hvor er du søøød !!!! :fløjt: Mener du virkelig det? jeg skal tænke meget over det :)

krammer

Så meget :cheerleader3: for at du nåede igennem Mies tråd.

Ih, hvor cool hvis du blev glasurlæggerinden ( :blush: ). Så skal det gerne være samme sted som Mie gør sig klar. Er stadig total tændt på at tage billeder af det (og nej Rikke, jeg har altså ikke et problem :) )

He he jeg kan levende forestille mig wisp i køkkenet med lollers "lille" kamera der følger hende som en paris hilton hund :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: nej mon ikke vi begge to kom ud på den anden side af tunnellen i går, efter al den bearbejdning? Nu er du jo også blevet lidt ældre og klogere... :blush:

Det er jo nemlig lige det. Faktisk føler jeg allerede alderdommens visdom over mig :thumbsupsmileyanim:

Hey hov tozzede tøzer det nærmer sig et meltdown mere :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:bearhug: nej mon ikke vi begge to kom ud på den anden side af tunnellen i går, efter al den bearbejdning? Nu er du jo også blevet lidt ældre og klogere... :)

Det er jo nemlig lige det. Faktisk føler jeg allerede alderdommens visdom over mig :cheerleader3:

Hey hov tozzede tøzer det nærmer sig et meltdown mere :blush:

Bare rolig søde... jeg er helt alvorlig i dag! :thumbsupsmileyanim: Eller så alvorlig som jeg nu kan blive......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer