kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

HOST HOST

så har vi diskuteret navne og iiih hvor er Martin altså stejl.. :fløjt: .. jeg tror vi er blevet enige - eller rettere jeg har bøjet mig :) det er ikke med min gode vilje, men denne kamp vinder jeg bare ikke!! :thumbsupsmileyanim:

Så vi kommer til at hedde

:blush: Hr og Fru Nybroe Milan :fløjt:

Nybroe er mit efternavn og Milan er hans mellemnavn..

Jeg beholder også mit mellemnavn, så jeg kommer til at hedde Mie Agerskov Nybroe Milan... (det er vist godt jeg har et kort fornavn)

Men hvad synes I??? jeg tygger stadig selv på det... tænke tænke tænke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Det er godtnok et langt navn du får dig! Men udover det, så synes jeg det er et rigtig fint navn! :thumbsupsmileyanim::blush:

Jeg tror bare at man skal vænne sig til at bruge et andet navn.. Jeg kommer til at hedde Kring Abrahamsen, hvor jeg før hed Kring Jakobsen, synes det nye navn bliver super mystisk at skulle bruge, for synes virkelig ikke jeg er en Abrahamsen.. :fløjt:

Nå, men det var jo dit navn det handlede om.. :fløjt: Synes sagtens du kan være glad for det.. Og synes det er ret godt klaret, at ud af 3 efternavne/mellemnavne, så er der ikke nogen af dem, som er et -sen navn.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er ikke sikkert familien synes det er lige så sjovt som os andre at halvdelen af BK komme styrtende ind i deres hjem :blush:

Udover det, synes jeg det er en rigtig god listen du har lavet til invitationen. Synes den siger det hele uden at være stødende på nogen måde selv om der er et noget omfindigt emne (børnene) og synes også den er rigtig sjov :)

Men - nu er det ikke for at være negativ eller noget, men jeg synes du skal fjerne alle tlf numre og email adr. Selvfølgelig er der ingen af os, der vil bruge det til noget, men man ved jo aldrig hvem, der kan kigge med :)..

hej søde dig

nej for vi vil blive tænke tænke med dig 5 mand der tusser rundt... det er måske liiige lovlig mange.... jeg skal lige ha spurgt min onkel.

åh hvor er det altså dejligt at høre så meget positivt om den liste :)

tlf og email er hermed slettet - det havde jeg overhovedet ikke tænkt over. TAK !!

krammer

Du tænker bare løs og siger til, hvis jeg skal komme og hjælpe :)

Nææ man kan jo heller ikke tænke over det hele, men så er det jo godt vi er så mange herinde så man er sikker på der blir tænkt på det hele (og til tider lidt for meget måske :fløjt: )

HOST HOST

så har vi diskuteret navne og iiih hvor er Martin altså stejl.. :) .. jeg tror vi er blevet enige - eller rettere jeg har bøjet mig :o det er ikke med min gode vilje, men denne kamp vinder jeg bare ikke!! :)

Så vi kommer til at hedde

:) Hr og Fru Nybroe Milan :)

Nybroe er mit efternavn og Milan er hans mellemnavn..

Jeg beholder også mit mellemnavn, så jeg kommer til at hedde Mie Agerskov Nybroe Milan... (det er vist godt jeg har et kort fornavn)

Men hvad synes I??? jeg tygger stadig selv på det... tænke tænke tænke...

Jeg synes faktisk det lyder rigtig godt :)..

Så er det jo også sådan "rigtigt" med mandens efternavn sidst. Eller Milan blir vel dit efternavn og Nybroe dit mellemnavn??

Men synes det passer rigtig godt til hinanden. Det er selvfølgelig svært når det er ens eget navn det "går ud over " (jeg præsentere mig stadig med mit gamle efternavn :fløjt: ). Men :thumbsupsmileyanim: herfra til navnet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er jo vant til at hedde noget så eksotisk som Rikke Jensen, så jeg synes jo at alle dine navne er super seje! :blush:

Nu kommer jeg til at hedde Christiansen i stedet for... Og så måske Holm til mellemnavn.. Det tror jeg også jeg vil have..

Milan er da det sejeste efternavn! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha! Det er godtnok et langt navn du får dig! Men udover det, så synes jeg det er et rigtig fint navn!

Jeg tror bare at man skal vænne sig til at bruge et andet navn.. Jeg kommer til at hedde Kring Abrahamsen, hvor jeg før hed Kring Jakobsen, synes det nye navn bliver super mystisk at skulle bruge, for synes virkelig ikke jeg er en Abrahamsen..

Nå, men det var jo dit navn det handlede om.. Synes sagtens du kan være glad for det.. Og synes det er ret godt klaret, at ud af 3 efternavne/mellemnavne, så er der ikke nogen af dem, som er et -sen navn..

Hey søde jo jo martin hedder larsen og det beholder han stædigt, men det kommer kun til at stå på papir ikke brugt - så officielt vil han komme til at hedde martin larsen Nybroe Milan - ja det må han jo om :) kring abrahamsen det lyder sådan lidt exotisk...:)

krammer

Du tænker bare løs og siger til, hvis jeg skal komme og hjælpe :)

Taaak søde

Jeg synes faktisk det lyder rigtig godt :)..

Så er det jo også sådan "rigtigt" med mandens efternavn sidst. Eller Milan blir vel dit efternavn og Nybroe dit mellemnavn??

Men synes det passer rigtig godt til hinanden. Det er selvfølgelig svært når det er ens eget navn det "går ud over " (jeg præsentere mig stadig med mit gamle efternavn :fløjt: ). Men :thumbsupsmileyanim: herfra til navnet :)

Altså Nybroe er mit nuværende efternavn og Milan er martins nuværende Mellemnavn, så efter d. 31/5-08 kommer Nybroe til at være mit mellemnavn og Milan mit efternavn ( skal altså vænne mig til det)

Jeg synes nu også det lyder meget godt - især når det nu er så langt.

Kan du huske hvad jeg sagde Mikkels navn var? :)

ååååh iiiih jeg ved det godt det var noget med F og det var så sødt - Fernelius ikke????

Ja jeg er jo vant til at hedde noget så eksotisk som Rikke Jensen, så jeg synes jo at alle dine navne er super seje! :fløjt:

Nu kommer jeg til at hedde Christiansen i stedet for... Og så måske Holm til mellemnavn.. Det tror jeg også jeg vil have..

Milan er da det sejeste efternavn! :blush:

Hej søde iih tak ;) jeps holm Christensen - lyder godt i min øresnegl. :)

Jeps milan er faktisk fint - hans far købte det i dåbsgave til martin og hans tvillingebror.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder rigtig fint dit nye navn. Jeg synes altid det er svært med sådan nogle navne, tror altid det vil lyde sjovt i ens egne ører, fordi man jo er vant til sit eget navn. Men godt I blev enige. Det vil Peter og jeg aldrig gøre, jeg nægter at tage hans efternavn "total stædig zilla smiley" og han synes at så meget af hans identitet ligger i hans. Han bliver faktisk kun kaldt det af sine venner og ikke Peter, så ja.

:blush: synes det er stort at du giver dig og tager hans navn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig fint dit nye navn. Jeg synes altid det er svært med sådan nogle navne, tror altid det vil lyde sjovt i ens egne ører, fordi man jo er vant til sit eget navn. Men godt I blev enige. Det vil Peter og jeg aldrig gøre, jeg nægter at tage hans efternavn "total stædig zilla smiley" og han synes at så meget af hans identitet ligger i hans. Han bliver faktisk kun kaldt det af sine venner og ikke Peter, så ja.

:blush: synes det er stort at du giver dig og tager hans navn :thumbsupsmileyanim:

Ja det er det samme med Martin - han blir kaldt Milan, så ja jeg overgir mig - det kunne ha været værre - han kunne stædigt ha holdt mere på larsen og DET havde jeg total nægtet!!

Ikke fer, men ha...

Hanelius... :fløjt:

nååhr ja - det er altså søøøødt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie....

Jeg synes det bliver et rigtig smukt navn.. lidt langt men det er bare noget du skal vende dig til.

Jeg tror alle, der skifter navne synes det er lidt underligt.

Erik og jeg har aftalt, at jeg tager hans efternavn, når vi skal giftes, for han vil have, hans børn skal hedde hans efternavn.. Secher, mens mit ikke er så specielt Nielsen. Han har et forhold til sit efternavn og vil meget nødigt give afkald på det, det har jeg ikke på samme måde.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::blush: BOBLER BOBLER BOBLER BOBLER :fløjt: :fløjt:

Nu skal I se hvad jeg er ved at bestille over nettet via Bridal village.. :)

jeg har jo søgt meget længe efter nogle forholdsvis billige bryllupsbobler med sommerfugle på :) og inde på ebay koster det altså knaster både for boblerne og for at sende dem...

Her fandt jeg 24 bobler for 6,85 usd og for 3 ks tager de 45 usd i shipping. dvs total 65,55 = 331,68 kroner...

De koster altså stykket 4,6 kroner.. når du køber dem hjemme koster de cirka 12,5 stk - dvs 72*12,5 =900 kroner altså en besparelse på 568,32 :) og så fås de ikke med sommerfugle herhjemme...

post-29043-1199740282.gif

er de ikke bare søde ?? :) ved godt jeg er tozze..

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er rigtig søde! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en besparelse! :smileydertaberkæben: Er du vimmer!? Forstår godt du har bestilt dem.. :fløjt: Og med sommerfugle på, så bliver det jo vildt gennemført! :)

jeps må haaaaa :blush: og så har de også vildt billige kysseklokker - 72 stk for 122 kroner !! Og de er IKKE SMÅ :fløjt: nu venter jeg bare på hvad portoen med dem oveni siger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:blush: :fløjt: BOBLER BOBLER BOBLER BOBLER :fløjt: :)

Nu skal I se hvad jeg er ved at bestille over nettet via Bridal village.. :)

jeg har jo søgt meget længe efter nogle forholdsvis billige bryllupsbobler med sommerfugle på :) og inde på ebay koster det altså knaster både for boblerne og for at sende dem...

Her fandt jeg 24 bobler for 6,85 usd og for 3 ks tager de 45 usd i shipping. dvs total 65,55 = 331,68 kroner...

De koster altså stykket 4,6 kroner.. når du køber dem hjemme koster de cirka 12,5 stk - dvs 72*12,5 =900 kroner altså en besparelse på 568,32 :) og så fås de ikke med sommerfugle herhjemme...

post-29043-1199740282.gif

er de ikke bare søde ?? :) ved godt jeg er tozze..

Hej Mie...

Jeg er imponeret over alle de gode tilbud du finder. Jeg ville ikke selv turde at bestille over internettet, men det lyder til at man kan finde mange ting og spare en masse i forhold til danske priser. :thumbsupsmileyanim:

Det er virkelig nusser de bobler og så passer de til dit bryllupstema. :)

Knus Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mie...

Jeg er imponeret over alle de gode tilbud du finder. Jeg ville ikke selv turde at bestille over internettet, men det lyder til at man kan finde mange ting og spare en masse i forhold til danske priser. :thumbsupsmileyanim:

Det er virkelig nusser de bobler og så passer de til dit bryllupstema. :blush:

Knus Louise

Hej søde

he he jeg har vist været heldig med et par ting :fløjt:

og taak ;)

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim::blush: BOBLER BOBLER BOBLER BOBLER :fløjt: :fløjt:

Nu skal I se hvad jeg er ved at bestille over nettet via Bridal village.. :)

jeg har jo søgt meget længe efter nogle forholdsvis billige bryllupsbobler med sommerfugle på :) og inde på ebay koster det altså knaster både for boblerne og for at sende dem...

Her fandt jeg 24 bobler for 6,85 usd og for 3 ks tager de 45 usd i shipping. dvs total 65,55 = 331,68 kroner...

De koster altså stykket 4,6 kroner.. når du køber dem hjemme koster de cirka 12,5 stk - dvs 72*12,5 =900 kroner altså en besparelse på 568,32 :) og så fås de ikke med sommerfugle herhjemme...

post-29043-1199740282.gif

er de ikke bare søde ?? :) ved godt jeg er tozze..

Du er gennemført tozze, det har jeg skrevet før. Go girl :)

God pris

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ MEGET SUR RØV OG DET ER HELT MIN EGEN SKYLD!!

iiih hvor er det bare så sur mås at opdage når man HAR lavet ALLE invitationerne og de kan IKKE laves om.

Vi skal giftes d. 31/5-08 og invitationerne blir sendt ud her i denne uge.

Jeg havde så regnet med at SU skulle være 31/3, men ved en fejl er det altså blevet til den 1/3... er det for tidligt?? det er næsten 3 mdr!!

Alternativet er at jeg skriver det i vores "praktiske oplysninger" der ligger som bilag, men det er bare lidt en falliterklæring...

hulk hvad gør en klog? lader som ingenting og lader der være en måneds mindre betænkningstid eller ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SÅ MEGET SUR RØV OG DET ER HELT MIN EGEN SKYLD!!

iiih hvor er det bare så sur mås at opdage når man HAR lavet ALLE invitationerne og de kan IKKE laves om.

Vi skal giftes d. 31/5-08 og invitationerne blir sendt ud her i denne uge.

Jeg havde så regnet med at SU skulle være 31/3, men ved en fejl er det altså blevet til den 1/3... er det for tidligt?? det er næsten 3 mdr!!

Alternativet er at jeg skriver det i vores "praktiske oplysninger" der ligger som bilag, men det er bare lidt en falliterklæring...

hulk hvad gør en klog? lader som ingenting og lader der være en måneds mindre betænkningstid eller ???

Jeg tror jeg ville lade det være hvis det var mig. Gæsterne ved jo ikke der skulle have stået 31/3... ;)

Og synes mange har gjort erfaring med at lang svarfrist gør at folk 'glemmer' at give svar.

Men øv hvor træls.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie...

Jeg forstår godt det SUR RØV.... Men sket er sket og som Anne skriver, er der ingen, der ved, at der skulle have stået noget andet.

Få du bare sendt de invitationer ud og se lyst på det, du få længere tid til at finde ud af hvem, der skal sidde ved siden af hvem, og præcist hvor mange bordkort og lignende du skal lave.

:thumbsupsmileyanim:

Knus

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad du bare datoen være. Det er jo kun dig (og os) der ved at det skulle have været anderledes.

I teorien burde gæsterne jo svare lige så snart de modtager invitationen, så gør de dig glad og de glemmer det ikke, men det er desværre de færreste der gør det sådan.

Jo tidligere i får svar jo tidligere kan du lave bordplan, bestille antal kuverter osv... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De er rigtig søde! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en besparelse! :smileydertaberkæben: Er du vimmer!? Forstår godt du har bestilt dem.. :) Og med sommerfugle på, så bliver det jo vildt gennemført! :)

jeps må haaaaa :blush: og så har de også vildt billige kysseklokker - 72 stk for 122 kroner !! Og de er IKKE SMÅ :) nu venter jeg bare på hvad portoen med dem oveni siger...

Og det er du sikker på..? :fløjt: :fløjt:

Ang. SU: øv, øv, øv! Men synes du skal lade den være, som de andre siger, det er jo kun Jer der ved der skulle have stået noget andet.. Det ville da være for surt, at skulle skrive det i de praktiske oplysninger, det vil folk også blive rigtig forvirrede over..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine fine bobler :thumbsupsmileyanim::blush: .. Synes nu ikke du er tosset, du vil jo gerne have bobler, og her får du dem med sommerfugle - det blir da ikke bedre :fløjt:

Det med su'en, synes jeg nu ikke gør noget. Så har du lidt længere tid til at planlægge bordplan og det hele :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer