kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wuiii jeg har lige kigget på mit skema og jeg skal møde 14-21 i morgen . wuiiii det vil sige jeg kan blive lidt længere oppe og lave hyttetursberetning :lol: jeg har lige lavet mig en kop the åååh det er skønt med en mega kop jeg kan slupre i mig :thumbsupsmileyanim: Man savner de særeste ting når man er hjemmefra. :thumbsupsmileyanim: jeg laver beretning i hytteturstråden og så håber jeg alle andre billeder også blir lagt der :denmarkflag:

krammer

He he, hvor er det cool du har skrevet beretning :griner:-

Hvordan kunne du holde dig vågen så længe? Jeg gik total kold i sofaen og Jens var nødt til at bære mig ind i seng -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, hvor er det cool du har skrevet beretning :griner:-

Hvordan kunne du holde dig vågen så længe? Jeg gik total kold i sofaen og Jens var nødt til at bære mig ind i seng :lol:

Heeey søde

det er sådan at når jeg blir total overtræt så er jeg lidt ligesom duracell kaninerne...

hvor sødt at han bar dig i seng :thumbsupsmileyanim:

krammer

Hvad laver du på side 2??? :thumbsupsmileyanim:

Skal du ikke nå de 200 sider i tråden?

He he kunne heller ikke lige finde mig selv tihi

hihi, så godt at kun du, joso og jeg var oppe til så sent igår. Det var skønt at læse beretningen. Super kommentarer og billeder -HAHA-

tak søde :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps - så er mor her klar på tasterne igen til lidt mere bryllupshalløj :griner:-

Der på messen smagte vi jo det der hindbærspumante og det var nammenam. jeg fik snakket med ham "bartenderen" og han kunne måske skaffe 20 cl flasker til special prize for me -HAHA-

wuiii skal sende ham en mail onsdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok en god beretning/dagbog du der har fået lavet om hytteturen. Og billederne fortæller alt...hehe...

Fatter stadig ikke, at du kunne holde dig vågen så længe. Ud af hvad jeg kan læse i de andres tråde, var de også pænt trætte (ligesom jeg) efter den weekend.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er godt nok en god beretning/dagbog du der har fået lavet om hytteturen. Og billederne fortæller alt...hehe...

Fatter stadig ikke, at du kunne holde dig vågen så længe. Ud af hvad jeg kan læse i de andres tråde, var de også pænt trætte (ligesom jeg) efter den weekend.

hej søde :thumbsupsmileyanim: taaak :td:

he jeg ved det heller ikke selv - jeg var overtræt og total lalleglad af vores tur til hjørring med Kalle Kamel, så den kunne jeg ikke få ud af hjernen...

og så blev jeg nok ret stædig - ville ikke bare stoppe midt i det hele... ååååhåååhh det blir slemt med bryllupsberetningen - den kommer nok til at være i hug...

tihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie...

Det er en super fed hytteturs beretning, du har lavet. Man føler tilnærmelsesvis, at man har deltaget. Selvom det ikke er det samme.

Jeg kan forstå, at du over sætter duacell batterierne til for at holde dig vågen efter midnat. Det er hyggeligt at gå på BK, når man alligevel ikke kan sove. Men det er ikke så godt for mit speciale, for så er batterierne flade, når der skal laves på det.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie...

Det er en super fed hytteturs beretning, du har lavet. Man føler tilnærmelsesvis, at man har deltaget. Selvom det ikke er det samme.

Jeg kan forstå, at du over sætter duacell batterierne til for at holde dig vågen efter midnat. Det er hyggeligt at gå på BK, når man alligevel ikke kan sove. Men det er ikke så godt for mit speciale, for så er batterierne flade, når der skal laves på det.

Knus

puha ja det duer ikke _ så må du ha et par batterier i reserve :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: 200 Sider :td:

-HAHA- 200 Sider -HAHA-

-HAHA- 200 Sider -HAHA-

De kommer tættere og tættere på ;)

Der er slet ingen tvivl. De 200 sider skal nok blive nået inden brylluppet og jeg tror egentlig også, at det bliver over 200 -HAHA-(y):)

Jeg er helt enig :ditto: men derfor kan vi godt hjælpe hende lidt på vej ;)

Redigeret af Pantalonesgnomo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selv tak for en rigtig god planlagt hyttetur!! :td:

Det var vildt sjovt og var rigtig ked af, at jeg blev nødt til at gå. Fødselsdagen var sjov, men det ser ud til I har haft det en hel det sjovere -HAHA-

Rigtig god beretning du har fået lavet og skal nok lige få lagt nogle billeder op -HAHA-

I skulle have optaget brylluppet så vi andre kunne se det -HAHA-

Stort :thumbsupsmileyanim: for al din planlægning - ikke mindst for brylluppet (y)

-HAHA--HAHA- herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
wuiiiii ynglingsbartender, hvis han kan skaffe jer en god pris :td:

Ja ikke - kryyyyyds fingre -HAHA-

[b 200 Sider

200 Sider : [/b]

De kommer tættere og tættere på ;)

Der er slet ingen tvivl. De 200 sider skal nok blive nået inden brylluppet og jeg tror egentlig også, at det bliver over 200

Jeg er helt enig :ditto: men derfor kan vi godt hjælpe hende lidt på vej ;)

I er for sjååååve :)

Selv tak for en rigtig god planlagt hyttetur!! -HAHA-

Det var vildt sjovt og var rigtig ked af, at jeg blev nødt til at gå. Fødselsdagen var sjov, men det ser ud til I har haft det en hel det sjovere -HAHA-

Rigtig god beretning du har fået lavet og skal nok lige få lagt nogle billeder op :thumbsupsmileyanim:

I skulle have optaget brylluppet så vi andre kunne se det (y)

Stort :thumbsupsmileyanim: for al din planlægning - ikke mindst for brylluppet :thumbsupsmileyanim:

-HAHA--HAHA- herfra

Heej søde :thumbsupsmileyanim:¨

ja næste gang så binder vi dig som sagt så du ikke kan forlade selskabet for hurtigt - tihiii :blush:

Ja jeg ærgede mig også gang på gang over at der ikke var et videokamera :hug:

glæder mig til at se billeder.

Krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[size="5"]BK's egen charmetroldepus... [/size] :thumbsupsmileyanim:

iiih :td: det er sjååååvt -HAHA-

Skægt du skriver troldepus - eeeeeeeelskede troldepusbøgerne da jeg var lille - øøøøh barn -HAHA-

Hehe...du kommer bar til at se ENDNU mindre ud end du i virkeligheden er, fordi tingene er så store...

He he tror også det var derfor jeg skulle "posere" med dem -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wuiiii har lige fået mail - bobler og klokker er nu sendt til miiiiig :td:-HAHA-

post post kom nu frem ellers tager jeg aldrig - øh hjemmefra??

Nøj hvor lækkert :thumbsupsmileyanim: Det glæder jeg mig til at se.. -HAHA-

Er du vimmer hvor kan man synes at posten er laaaaaang tid om at komme når man ved tingene er på vej:)

Knuss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wuiiii har lige fået mail - bobler og klokker er nu sendt til miiiiig :td:-HAHA-

post post kom nu frem ellers tager jeg aldrig - øh hjemmefra??

Weeeeeee... klimtende bobbel post :thumbsupsmileyanim:

Håber snart jeg får lidt mere ro på, så jeg kan få ordnet billeder. Der er rigtig mange sjove imellem - blandt andet beviset på at du er højere end Tine -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer