kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 posts in this topic

Hej sveske! :cheerleader3:

Jeg havde jo fuldstændig glemt at sende dine bryllupsbilleder! :respekt::respekt::respekt: Håber I stadig kan bruge dem, for mailen arbejder pt på højtryk for at få dem sendt.. :cheerleader3: Så de skulle være på vej til jer snarest!

:bearhug:

æææææh, jeg har 50 billeder til dig, så jeg valgte at sende dem over 5 mails.. men det er kun den 5. og sidste mail der er nået frem. Så de første 40 billeder har jeg nu sendt over 8 mails... Så kan de forhåbentlig nå frem til jer.. :cheerleader3: Ellers så sig lige til, ikke?

:cheerleader3:

Snakker lige lidt videre her.. :biggrin::respekt: det ser ud til at alle billederne er modtaget nu! :) men det er jo så den første mail du har modtaget (den der hedder bryllupsbilleder 5), der indeholder de sidste 10 billeder.. Så skulle rækkefølgen vist give sig selv derudover... :blink:

0

Annonce ♥

Hej Mie.

Tænkte på om jeg kunne lokke cookie opskriften ud af dig?

:cheerleader3: Marie

Den ligger lige her

Mie udlod Nelikkerne.. Så det kan du gøre som du gerne vil.. :) og så en lille bonus information; dejen hænger ikke sammen i starten, men bare bliv ved med at ælt, så kommer det til at hænge sammen..

Tusind tak. :cheerleader3:

Og jeg blander mig lige i kagesnakken :biggrin:

Når du har bagt dem, så lad dem afkøle og så lig noget bagepapir i bunden af den kagedåse du bruger, samt i toppen - så forbliver de sprøde :cheerleader3:

0

Hej Mie.

Den ligger lige her

Mie udlod Nelikkerne.. Så det kan du gøre som du gerne vil.. :) og så en lille bonus information; dejen hænger ikke sammen i starten, men bare bliv ved med at ælt, så kommer det til at hænge sammen..

Når du har bagt dem, så lad dem afkøle og så lig noget bagepapir i bunden af den kagedåse du bruger, samt i toppen - så forbliver de sprøde :cheerleader3:

He he Nemlig tak for hjælpen piger :cheerleader3: Og mariemus .- æææælt rigtig meget ellers blir de ikke til noget :respekt:

og rul lidt ud af gangen :respekt: hav gerne lidt ekstra mel parat, ellers hænger dejen fast :respekt:

krammer

0

Hej Mie.

Den ligger lige her

Okay, tak for tippet! Det vil jeg huske.

0

Annonce ♥

Hej Mie.

Den ligger lige her

He he Nemlig tak for hjælpen piger :cheerleader3: Og mariemus .- æææælt rigtig meget ellers blir de ikke til noget :respekt:

og rul lidt ud af gangen :respekt: hav gerne lidt ekstra mel parat, ellers hænger dejen fast :respekt:

krammer

Okay! Det vil jeg huske at gøre.

0

Annonce ♥

Hej Mie.....

Vi vil da gerne se flere billeder fra dit fantastiske bryllup...

Jeg får jo aldrig nok af billeder....

Jeg viste Erik din besked med at han skulle tage sig sammen og fri....

Jeg blev helt chokeret, da han i dag spurgte, hvad min ringstørrelse egentlig var. :cheerleader3:

Hvis han nu engang skulle have brug for det...

Jeg måtte pænt svare, at da jeg aldrig havde haft en ring, kunne jeg jo ikke reelt sige det...

Men når han nu ber om størrelse, så fik han at vide, at diameteren på ringefingeren var 5,5 cm..

Han skulle jo ikke helt miste en eventuel lyst til at købe en ring til MIG... :cheerleader3:

MEN lad os nu se.....

knus

0

I har fået billederne, ikke....? :bearhug:

kun dem fra mail nummer 5 .... :)

Så skulle du meget gerne lige om snart (alt efter hvor hurtige post :blink: er) få post fra mig :cheerleader3:

WUIIII :cheerleader3::shopping:

Hej Mie.....

Vi vil da gerne se flere billeder fra dit fantastiske bryllup...

Jeg får jo aldrig nok af billeder....

Jeg viste Erik din besked med at han skulle tage sig sammen og fri....

Jeg blev helt chokeret, da han i dag spurgte, hvad min ringstørrelse egentlig var. :heart:

Hvis han nu engang skulle have brug for det...

Jeg måtte pænt svare, at da jeg aldrig havde haft en ring, kunne jeg jo ikke reelt sige det...

Men når han nu ber om størrelse, så fik han at vide, at diameteren på ringefingeren var 5,5 cm..

Han skulle jo ikke helt miste en eventuel lyst til at købe en ring til MIG... :balloons:

MEN lad os nu se.....

knus

He he det lyder spændende og interessant :) Go Erik Go Erik :balloon:

Edited by kejzer
0

I har fået billederne, ikke....? :cheerleader3:

kun dem fra mail nummer 5 .... :shopping:

Det forstår jeg ikke... :cheerleader3: For de er sendt.. og har ikke fået nogen fejlmelding... hmmm... jeg prøver lige at se på det igen en af dagene...

0

Annonce ♥

WUIIII så er alle billederne fra Alle vores dejlige fotografer kommet i hus, men jeg har knap nok selv haft tid til at se dem ordentligt igennem, så I må vente til weekenden med flere :)

JAH billeder.. :ilovebryllupsklar:

Så ved jeg hvad jeg skal lave.....

håber på specialet er klar til aflevering i begyndelsen af næste uge, så der er mere tid til at fordybe mig herinde...

knus

0

Annonce ♥

WUIIII så er alle billederne fra Alle vores dejlige fotografer kommet i hus, men jeg har knap nok selv haft tid til at se dem ordentligt igennem, så I må vente til weekenden med flere :cheerleader3:

JAH billeder.. :cheerleader3:

Så ved jeg hvad jeg skal lave.....

håber på specialet er klar til aflevering i begyndelsen af næste uge, så der er mere tid til at fordybe mig herinde...

knus

hvor er du sød :cheerleader3:

Ihh hvor er der længe til weekenden :loveflag:

Bare fordi du er en gift kvinde nu, skal du da ikke ligge helt omme på side 4 søde Mie -HAHA-

WUII nu er du jo også nygift kvinde :cheerleader3:

:)-HAHA-:hug:-HAHA-:griner:--HAHA-

uuh billeder.. glæder mig til at se dem..

tak for dine ALTID SØDE KOMMENTARER OG BESKEDER!!

Weee, glæder mig også til billeder og mere beretning og at høre om jobbet og det hele :cheerleader3:

Vi savner dig herinde :cheerleader3:

åååhr savner også bare jer :bearhug: og DIG!! - skynd dig til ålborg!!!

0

Annonce ♥