Guest Mette Aagaard

Jeg har fortrudt min brudekjole

17 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, så har jeg fortrudt min brudekjole - og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.

Kjolen er en GIGI 11, og den er såmænd rigtig flot i sig selv, men jeg har haft en dårlig oplevelse med butikken hele vejen igennem, og nu hænger der bare dårlig karma ved den kjole. Jeg skal alligevel nok også ud og have et nyt slør, for kammen er knækket på det, de har solgt mig, og selv om jeg fik en ny kam med til selv at sy på, så er det bare ikke lige sagen. Desuden ser sløret beskidt og nusset ud, så alt i alt tænker jeg ikke WAUW, når jeg kigger på kjolen, der nu hænger hos mine forældre... Anyway, det skal ikke handle om dumme kjoleforretninger det her, men om mig :cheerleader3:

Jeg har talt frem og tilbage med min mand (vi skal have en kirkelig velsignelse af en borgerlig vielse), og han synes, at det er ok, hvis jeg ønsker at købe en ny brudekjole. Ja, det koster mange penge, men vi bliver kun gift en gang (nå ja, 2 så) og han vil ikke se mig være ked af kjolen på vores bryllupsdag. Vi skal giftes den 25. august, så jeg skal rykke nu...

Hvad ville du gøre? Ville du bare sige, ok - det har været noget pis, men nu er kjolen der, den er flot og når det hele kommer på afstand, så er det nok i orden alligevel.

Eller ville du fluks bestille tid hos nogle andre?

Jeg har desværre ikke noget billede af mig i kjolen, men den kan ses her

GIGI 11

Øv, hvor er det bare noget hø! :cheerleader3:

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Jeg ville helt klart vælge en anden kjole - du kan da ikke have en brudekjole på som du ikke er glad for - alt skal jo være perfekt den dag..

håber du finder en løsning..

Knus Keddi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ellers i øvrigt er glad for kjolen og synes den er flot - kan du så ikke se bort fra irritationen over kjoleforretningen?

Hvis nej og der er penge til at købe en ny, så forsøg at sælge den første kjole.... men skynd dig først at finde en ny kjole.... det kræver selvfølgelig at forretningen ligger inde med en kjole i din størrelse, og at du kan finde en skrædder, som har tid til at rette den til for dig.

For ja... på jeres bryllupsdag skal du være 100% prinsesse og super glad for din kjole og hele outfittet.

Pøj pøj med jagten på en nu kjole....

...kan du så logge af BK og komme ud og se på kjoler!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld mit spog, men sure/dumme/grimme/bitre kjole-duller skal da ikke ødelægge din dag - syntes du skal tage hjem og kigge på/evt. prøve din kjole igen og afgøre hvorvidt det er kjolen eller de dumme duller du ikke er glad for

- hvis det er dullerne, så f... dem! - din kjole er super smuk (det er jo selvfølgelig kun dig der kan afgøre om det er den rette, men smuk er den:) )

- hvis det er kjolen, så kan du jo glæde dig over at din mand er så dejlig at han gerne spændere 2 kjoler for at se dit ansigt lyse op ... også ellers nyde endnu en shoppe omgang:) ... og husk og sige fra (bare gå) hvis du støder ind i en dum kjole-dulle igen - de fleste er heldigvis rigtig søde - det er jo en glædelig begivenhed at gå i brude forretninger ... det er jo helt bagvendt, hvis du får det dårligere af deres betjening

Håber du finder kjolen til din dag - ny eller "gammel" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slutter mig til Mia-Louise! Jeg synes også, at din kjole er superflot! Så måske det var en idé blot at finde et nyt slør?! fra en anden butik :-)

Den er altså svær med at købe en ny kjole - kontra ikke!! For selvfølgelig skal man være godt tilpas på dagen - og jeg ved at min kæreste ville sige det samme - men at vi ikke har penge til det! Men har I det - og du stadig er ked af kjolen - så afsted - der er jo udsalg flere steder - måske du kan være heldig?!

Men JEG SYNES STADIG, AT DEN SOM DU HAR KØBT ER RIGTIG FLOT!

Spændende hvad du beslutter dig til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000 tak for jeres tilkendegivelser - og I har ret, det ER en flot kjole. Jeg vil ikke skrive, hvad der sket, men jeg har lavet en redegørelse til Forbrugerklagenævnet, så kan de vurdere sagen - som i øvrigt er endt med kompromis, for jeg fik helt stress til sidst. Derfor har jeg det rigtig øv med kjolen.

Jeg talte tidligere med min kære mand, som fortsat støtter mig i en evt. ny kjole, men som samtidig pointerede noget meget rigtigt: At det jeg egentlig leder efter, er den gode og helt specielle oplevelse med at købe brudekjolen - og det er ødelagt, og sådan er det. Spørgsmålet er så, om det bare vil skabe mere frustration hos mig at jage "øjeblikket" - hvis I forstår?

Anyway, jeg har kontakt til en skrædder, som jeg har fuld tillid til, og vi har aftalt, at jeg kommer til hende den 13. august. Så har jeg fået det lidt på afstand, og vi kan sammen lave damage control og lave de rettelser, der skal til. (Ja, typisk at det er ved barmen man har tabt sig mest, hmfr... :cheerleader3: )

Endnu en gang tak til jer, der har skrevet til mig. Jeg er jo ikke selv den bedste til at give respons her i forummet, selv om jeg ofte hænger ud... :cheerleader3:

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det er en fantastisk smuk kjole, du har fundet og helt ærligt, så lyder det som om, at du også selv er helt skudt i kjolen.

Hvis det er den gode oplevelse du mangler, så glæd dig til din bryllupsdag, for der skal du nok få god olevelse for alle pengene. OG så kan du jo også gå ind i en butik og finde dig et slør og blive blive behandlet ordentligt dér OG det lyder som om din skrædder nok skal behandle dig som en dronning.

Behold kjolen og find et nyt slør - og så kan du jo tillade dig at spendere en mindre formue på det... :cheerleader3:

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1000 tak for jeres tilkendegivelser - og I har ret, det ER en flot kjole. Jeg vil ikke skrive, hvad der sket, men jeg har lavet en redegørelse til Forbrugerklagenævnet, så kan de vurdere sagen - som i øvrigt er endt med kompromis, for jeg fik helt stress til sidst. Derfor har jeg det rigtig øv med kjolen.

Jeg talte tidligere med min kære mand, som fortsat støtter mig i en evt. ny kjole, men som samtidig pointerede noget meget rigtigt: At det jeg egentlig leder efter, er den gode og helt specielle oplevelse med at købe brudekjolen - og det er ødelagt, og sådan er det. Spørgsmålet er så, om det bare vil skabe mere frustration hos mig at jage "øjeblikket" - hvis I forstår?

Anyway, jeg har kontakt til en skrædder, som jeg har fuld tillid til, og vi har aftalt, at jeg kommer til hende den 13. august. Så har jeg fået det lidt på afstand, og vi kan sammen lave damage control og lave de rettelser, der skal til. (Ja, typisk at det er ved barmen man har tabt sig mest, hmfr... :cheerleader3: )

Endnu en gang tak til jer, der har skrevet til mig. Jeg er jo ikke selv den bedste til at give respons her i forummet, selv om jeg ofte hænger ud... :cheerleader3:

Mange hilsner

Mette

Hej!

Jeg vil bare knytte min kommentar, for jeg har selv haft lignedende oplevelse emd PRÆCIS densamme kjole!!! Og sikkert også den samme forretning... (men det gider vi ikek kommenterer på). Jeg fik et chok over at få prisen at vide for tilretning... 3100,00 kr - og den skal KUN lægges op i længden og har påsyet en trisse, så slæbet kan sættes op - jeg FATTER ikke at det skal koste SÅ meget... så jeg er selv på jagt efter en skrædder.

Hende du har valgt - er det én der kunen have lyst til at hjælpe endnu én med tilretning???? Og hvad skal du give???

Når alt det her er sagt, så er jeg sikker på at VI har valgt den rette kjole - dor dén fejler absolut ingenting!!! Den er gude smuk, og jeg er sikker på at vi nok skal komme til at føle os godt til pas på dagen.

Jeg tænker lidt at det vil være ÆRGELIGT at begynde at søge efter en "oplevelse" af at finde en kjole og blive serviceret, for helt ærligt, så risikerer du bare at blive SUPER skuffet, især hvis du stødder ind i endnu en "dum" kjolesælger!!! Ja jeg har mødt flere, der ikke levede op til betegnelsen servicerede... - men sådan er det, nogle mennesker vælger måske det forkerte job, eller har en dårlig dag.

Jeg tænker også lidt... at den "dejlige oplevelse" med din kjole, den kan du måske nu få i forbindelse med selve tilretningen med skrædderen... - for det bliver da bare endnu mere fantastisk at se, når den bare sidder som den skal... WAUW!!!

Jeg ønsker dig alle de dejlige oplevelser, du kan få... hvad enten du gør det ene eller andet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres tilkendegivelser - og I har ret, det ER en flot kjole. Jeg vil ikke skrive, hvad der sket, men jeg har lavet en redegørelse til Forbrugerklagenævnet, så kan de vurdere sagen - som i øvrigt er endt med kompromis, for jeg fik helt stress til sidst. Derfor har jeg det rigtig øv med kjolen.

Jeg talte tidligere med min kære mand, som fortsat støtter mig i en evt. ny kjole, men som samtidig pointerede noget meget rigtigt: At det jeg egentlig leder efter, er den gode og helt specielle oplevelse med at købe brudekjolen - og det er ødelagt, og sådan er det. Spørgsmålet er så, om det bare vil skabe mere frustration hos mig at jage "øjeblikket" - hvis I forstår?

Anyway, jeg har kontakt til en skrædder, som jeg har fuld tillid til, og vi har aftalt, at jeg kommer til hende den 13. august. Så har jeg fået det lidt på afstand, og vi kan sammen lave damage control og lave de rettelser, der skal til. (Ja, typisk at det er ved barmen man har tabt sig mest, hmfr... :cheerleader3: )

Endnu en gang tak til jer, der har skrevet til mig. Jeg er jo ikke selv den bedste til at give respons her i forummet, selv om jeg ofte hænger ud... :cheerleader3:

Mange hilsner

Mette

Hej!

Jeg vil bare knytte min kommentar, for jeg har selv haft lignedende oplevelse emd PRÆCIS densamme kjole!!! Og sikkert også den samme forretning... (men det gider vi ikek kommenterer på). Jeg fik et chok over at få prisen at vide for tilretning... 3100,00 kr - og den skal KUN lægges op i længden og har påsyet en trisse, så slæbet kan sættes op - jeg FATTER ikke at det skal koste SÅ meget... så jeg er selv på jagt efter en skrædder.

Hende du har valgt - er det én der kunen have lyst til at hjælpe endnu én med tilretning???? Og hvad skal du give???

Når alt det her er sagt, så er jeg sikker på at VI har valgt den rette kjole - dor dén fejler absolut ingenting!!! Den er gude smuk, og jeg er sikker på at vi nok skal komme til at føle os godt til pas på dagen.

Jeg tænker lidt at det vil være ÆRGELIGT at begynde at søge efter en "oplevelse" af at finde en kjole og blive serviceret, for helt ærligt, så risikerer du bare at blive SUPER skuffet, især hvis du stødder ind i endnu en "dum" kjolesælger!!! Ja jeg har mødt flere, der ikke levede op til betegnelsen servicerede... - men sådan er det, nogle mennesker vælger måske det forkerte job, eller har en dårlig dag.

Jeg tænker også lidt... at den "dejlige oplevelse" med din kjole, den kan du måske nu få i forbindelse med selve tilretningen med skrædderen... - for det bliver da bare endnu mere fantastisk at se, når den bare sidder som den skal... WAUW!!!

Jeg ønsker dig alle de dejlige oplevelser, du kan få... hvad enten du gør det ene eller andet!

Hej Stub,

Tak for ordene - og ja, vi bliver rigtig fine. Min skrædder er faktisk min søsters venindes svigermor, der blev hevet op af hatten i 11. time, for jeg havde ikke tillid til forretningen længere + at jeg havde hørt, at de var meget dyre med skrædderarbejdet. Jeg ved faktisk ikke endnu, hvad hun skal have - det har vi slet ikke talt om, jeg ved bare at det ikke bliver helt så meget. Jeg skal sys lidt ind ved barmen og have lavet trissen (hvorfor filan er det ikke med i prisen på en kjole til 8.000? - jeg mener, det er jo et must at have den...)

Jeg vil prøve at ringe og høre hende ad, om jeg må videregive telefonnummeret til hende. Hun bor i Solrød (og er altså rigtig skrædder - syede den smukkeste kjole til svigerdatteren). Ellers havde jeg faktisk selv fundet en på nettet, men nåede aldrig at kontakte hende. Hun er på Østerbro (det er vist lidt tættere på dig, eller?).

http://www.estherskraedderi.dk/

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1000 tak for jeres tilkendegivelser - og I har ret, det ER en flot kjole. Jeg vil ikke skrive, hvad der sket, men jeg har lavet en redegørelse til Forbrugerklagenævnet, så kan de vurdere sagen - som i øvrigt er endt med kompromis, for jeg fik helt stress til sidst. Derfor har jeg det rigtig øv med kjolen.

Jeg talte tidligere med min kære mand, som fortsat støtter mig i en evt. ny kjole, men som samtidig pointerede noget meget rigtigt: At det jeg egentlig leder efter, er den gode og helt specielle oplevelse med at købe brudekjolen - og det er ødelagt, og sådan er det. Spørgsmålet er så, om det bare vil skabe mere frustration hos mig at jage "øjeblikket" - hvis I forstår?

Anyway, jeg har kontakt til en skrædder, som jeg har fuld tillid til, og vi har aftalt, at jeg kommer til hende den 13. august. Så har jeg fået det lidt på afstand, og vi kan sammen lave damage control og lave de rettelser, der skal til. (Ja, typisk at det er ved barmen man har tabt sig mest, hmfr... :cheerleader3: )

Endnu en gang tak til jer, der har skrevet til mig. Jeg er jo ikke selv den bedste til at give respons her i forummet, selv om jeg ofte hænger ud... :cheerleader3:

Mange hilsner

Mette

Hej!

Jeg vil bare knytte min kommentar, for jeg har selv haft lignedende oplevelse emd PRÆCIS densamme kjole!!! Og sikkert også den samme forretning... (men det gider vi ikek kommenterer på). Jeg fik et chok over at få prisen at vide for tilretning... 3100,00 kr - og den skal KUN lægges op i længden og har påsyet en trisse, så slæbet kan sættes op - jeg FATTER ikke at det skal koste SÅ meget... så jeg er selv på jagt efter en skrædder.

Hende du har valgt - er det én der kunen have lyst til at hjælpe endnu én med tilretning???? Og hvad skal du give???

Når alt det her er sagt, så er jeg sikker på at VI har valgt den rette kjole - dor dén fejler absolut ingenting!!! Den er gude smuk, og jeg er sikker på at vi nok skal komme til at føle os godt til pas på dagen.

Jeg tænker lidt at det vil være ÆRGELIGT at begynde at søge efter en "oplevelse" af at finde en kjole og blive serviceret, for helt ærligt, så risikerer du bare at blive SUPER skuffet, især hvis du stødder ind i endnu en "dum" kjolesælger!!! Ja jeg har mødt flere, der ikke levede op til betegnelsen servicerede... - men sådan er det, nogle mennesker vælger måske det forkerte job, eller har en dårlig dag.

Jeg tænker også lidt... at den "dejlige oplevelse" med din kjole, den kan du måske nu få i forbindelse med selve tilretningen med skrædderen... - for det bliver da bare endnu mere fantastisk at se, når den bare sidder som den skal... WAUW!!!

Jeg ønsker dig alle de dejlige oplevelser, du kan få... hvad enten du gør det ene eller andet!

Hej Stub,

Tak for ordene - og ja, vi bliver rigtig fine. Min skrædder er faktisk min søsters venindes svigermor, der blev hevet op af hatten i 11. time, for jeg havde ikke tillid til forretningen længere + at jeg havde hørt, at de var meget dyre med skrædderarbejdet. Jeg ved faktisk ikke endnu, hvad hun skal have - det har vi slet ikke talt om, jeg ved bare at det ikke bliver helt så meget. Jeg skal sys lidt ind ved barmen og have lavet trissen (hvorfor filan er det ikke med i prisen på en kjole til 8.000? - jeg mener, det er jo et must at have den...)

Jeg vil prøve at ringe og høre hende ad, om jeg må videregive telefonnummeret til hende. Hun bor i Solrød (og er altså rigtig skrædder - syede den smukkeste kjole til svigerdatteren). Ellers havde jeg faktisk selv fundet en på nettet, men nåede aldrig at kontakte hende. Hun er på Østerbro (det er vist lidt tættere på dig, eller?).

http://www.estherskraedderi.dk/

Mange hilsner

Mette

TUSIND tak for oplysningerne - det er lige sådan én jeg skal bruge jo!!!! :cheerleader3:

Jeg har allerede sendt hende en mail - håber bare ikke at hun er alt for dyr nu.... ;)

Åh, vi kommer til at STRÅLE i vores kjoler... den er bare SÅ gudesmuk!!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig smuk kjole men jeg kan sagtens følge dig. Jeg fik i samme butik, ihvertfald samme "kæde" den mest ubehagelige behandling og var også lidt slået ud. Heldigvis havde jeg samme dag inden været i en anden butik og efter rædselsoplevelsen måtte kjolen bare købes i første butik.

Men det er skræmmende at oplevelsen kan ødelægge så meget. Jeg var så skuffet for jeg havde fuldt ud forventet at finde min brudekjole derinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil prøve at bibringe din kjole noget god karma.....

FOR JEG SYNES DIN KJOLE ER TOTALT FLOT!!!!!

Og hvor er din kommende mand klog, når han siger, at din oplevelse i selve kjoleforetningen er spoleret under alle omstændigheder, få trøst og tilkendegivelser af din nye skrædder og kæl lidt for den stakkels kjole - den kan jo ikke gøre for det. - og læs hvad vi andre skriver, for det ER en meget smuk kjole.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette.

Jeg har lidt samme fornemmelse med min kjole. Ekspedienten fik presset mig meget hårdt, ved at sige at jeg blev nødt til at købe kjoen med det samme (på dagen), for ellers ville jeg ikke kunne nå at få den til mit bryllup. Desuden fik jeg en rabat som hun påstod jeg kun kunne få den dag, for hun måtte egentlig ikke give rabat for sin chef.

Efterfølgende har jeg haft en lidt dårlig smag i munden, dag jeg egentig føler mig lidt snøret. For det første fordi jeg synes at det virker usandsynligt at hun giver mig en rabat som hun ikke må for din chef. For det andet fordi min kjole kom lang tid (næsten 3 måneder) før mit bryllup, og de mente at de da var alt for tidligt at komme ind på skrædderiet og få taget mål til tilretninger...

Dette synes jeg er synd, for jeg er vildt glad for min kole. Men jeg kan ikke lide at føle mig snørret, og derfor har jeg en lidt dårlig fornemmelse omkring kjolen.

Jeg synes det er ærgerligt at jeg skal sidde med denne fornemmelse, da jeg egentlig er glad for min kjole, og nok havde valgt den aligevel, hvis de bare havde givet mig lidt tid og luft til at beslutte mig.

Mit råd til dig er at prøve at glemme den dårlige oplevelse du har haft med kjoleforretningen (jeg tror at det er den samme forretning vi har været inde i, selvom jeg, pga. redigering fra administrator, ikke kan se præcis hvad der er sket). Jeg prøver jeg også at fokusere på at det skal blive superdejligt at få lavet tilretninger, og købe lækkert ektraudstyr (slør eller lign.)

held og lykke herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mette.

Jeg har lidt samme fornemmelse med min kjole. Ekspedienten fik presset mig meget hårdt, ved at sige at jeg blev nødt til at købe kjoen med det samme (på dagen), for ellers ville jeg ikke kunne nå at få den til mit bryllup. Desuden fik jeg en rabat som hun påstod jeg kun kunne få den dag, for hun måtte egentlig ikke give rabat for sin chef.

Efterfølgende har jeg haft en lidt dårlig smag i munden, dag jeg egentig føler mig lidt snøret. For det første fordi jeg synes at det virker usandsynligt at hun giver mig en rabat som hun ikke må for din chef. For det andet fordi min kjole kom lang tid (næsten 3 måneder) før mit bryllup, og de mente at de da var alt for tidligt at komme ind på skrædderiet og få taget mål til tilretninger...

Dette synes jeg er synd, for jeg er vildt glad for min kole. Men jeg kan ikke lide at føle mig snørret, og derfor har jeg en lidt dårlig fornemmelse omkring kjolen.

Jeg synes det er ærgerligt at jeg skal sidde med denne fornemmelse, da jeg egentlig er glad for min kjole, og nok havde valgt den aligevel, hvis de bare havde givet mig lidt tid og luft til at beslutte mig.

Mit råd til dig er at prøve at glemme den dårlige oplevelse du har haft med kjoleforretningen (jeg tror at det er den samme forretning vi har været inde i, selvom jeg, pga. redigering fra administrator, ikke kan se præcis hvad der er sket). Jeg prøver jeg også at fokusere på at det skal blive superdejligt at få lavet tilretninger, og købe lækkert ektraudstyr (slør eller lign.)

held og lykke herfra

Åh ja. Lige præcis! Jeg skulle bare lige kigge lidt omkring for der var lææænge til brylluppet, men der var reklame med 50% rabat, så da jeg (i januar) havde været hos lægen lige i nærheden smuttede jeg lige forbi. Blev også fanget af konceptet 50%, kun den ene kjole (som der jo så er rigtig mange af), hurtig slå-til-hvis-du-vil-sikre-dig-den osv. Jeg kan genkende scenariet, og så lige noget rod med tilgodebeviser og en rabat, der slet ikke er en rabat osv osv osv... Summasumarum er, at jeg desværre er lidt af en "pushover" nogle gange, og ikke er god til at sige fra, og nu føler jeg mig så bondefanget, at det totalt farver mit syn på kjolen.

Men det er lidt ærgerligt, at man ikke må skrive om de dårlige oplevelser herinde - jeg mener, de er vel ligeså vigtige, som de gode? Synes det virker mærkeligt at kun at skrive solskinshistorierne... Klart der er fare for, at nogle konkurrenter starter en negativ tråd, men omvendt lige nu kan der være så meget falsk reklame, at det ikke kan gennemskues. Det er vel muligt at holde tonen sober, dårlig som positiv tilkendegivelse. Anyway, det er min helt personlige holdning :cheerleader3:

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette.

Jeg har lidt samme fornemmelse med min kjole. Ekspedienten fik presset mig meget hårdt, ved at sige at jeg blev nødt til at købe kjoen med det samme (på dagen), for ellers ville jeg ikke kunne nå at få den til mit bryllup. Desuden fik jeg en rabat som hun påstod jeg kun kunne få den dag, for hun måtte egentlig ikke give rabat for sin chef.

Efterfølgende har jeg haft en lidt dårlig smag i munden, dag jeg egentig føler mig lidt snøret. For det første fordi jeg synes at det virker usandsynligt at hun giver mig en rabat som hun ikke må for din chef. For det andet fordi min kjole kom lang tid (næsten 3 måneder) før mit bryllup, og de mente at de da var alt for tidligt at komme ind på skrædderiet og få taget mål til tilretninger...

Dette synes jeg er synd, for jeg er vildt glad for min kole. Men jeg kan ikke lide at føle mig snørret, og derfor har jeg en lidt dårlig fornemmelse omkring kjolen.

Jeg synes det er ærgerligt at jeg skal sidde med denne fornemmelse, da jeg egentlig er glad for min kjole, og nok havde valgt den aligevel, hvis de bare havde givet mig lidt tid og luft til at beslutte mig.

Mit råd til dig er at prøve at glemme den dårlige oplevelse du har haft med kjoleforretningen (jeg tror at det er den samme forretning vi har været inde i, selvom jeg, pga. redigering fra administrator, ikke kan se præcis hvad der er sket). Jeg prøver jeg også at fokusere på at det skal blive superdejligt at få lavet tilretninger, og købe lækkert ektraudstyr (slør eller lign.)

held og lykke herfra

Det var da utroligt, jeg har prøvet det samme og også i samme kæde!!

- Det er da ikke fair at de behandler folk på den måde.. :ilovebryllupsklar:

Lige inden jeg skulle gå derfra, sagde ekspedienten til mig at jeg skulle vide at de kun havde 2 tilbage, at det var en meget populær kjole og at de ikke kunne få flere hjem..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer