Chrisling

Hvilke kjolebutikker må man tage billeder i?

10 indlæg i dette emne

Hej zillas!

Det er jo altid rart at tage billeder af de kjoler man prøver - dels så man selv kan sidde og kigge på dem i ro og mag, og dels så man kan dele kjolekandidaterne med Jer :cheerleader3:

Men hvilken butikker tillader at man må tage billeder af de kjoler man prøver?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde det i lilly, men der var jeg også bare inde og prøve tilbudsvarer uden ekspedient på.

Og altså, hvis det er muligt at prøve kjoler i et prøverum uden ekspedienten kigger, så kan man jo bare lade som om, at selvfølgelig må man godt det. Hvis man - har mobil med ok kamera, så er det jo behagelig diskret :cheerleader3:

mange hilsner Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv...det lyder ikke så lovende :cheerleader3:

Men hvorfor må man egentlig ikke? Det er vel noget med at de er bange for at man får syet en lign kjole et andet sted, eller hvordan?

Hvad er den store forskel på forretningernes billeder på nettet, og så dem man evt. tager i butikken?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun hørt omat det skulle være ok hos Lilly - og måske hos Messalina og Luca.

Hos Casa Lezar, House of Brides og Bridefashion må man i hvert fald ikke.

Min kollega købte hos House of brides og har selv prøvet der (den i Taastrup) og vi måtte gerne tage billeder.

Hos Bentes brudedesign må man også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De steder jeg har været i København (Nicolai, begge HOB, Bridefashion mfl.) har jeg fået et rungende nej til at tage billeder, da de er bange for at folk syr kjolerne selv bagefter - det er trods alt noget andet at se kjolen på personen den skal sys til end på en model. Fik dog at vide at jeg godt måtte tage billede af mig selv i kjolen, når jeg havde besluttet mig for en kjole (og kjolen dermed var blevet min!)

Kan som sådan godt se det fra kjoleforretningernes side, men omvendt - det er altså lettere at sammenligne - og dermed vende tilbage og købe kjolen - når man må tage billeder. OG.... om ikke andet kan man jo - såfremt man vil kopiere en kjole - bare tage syersken med ud og se på kjoler.... det har jeg da en veninde som gjorde - hun ville have en overdel fra én kjole og en underdel i et miks af 2 andre kjoler - og hun havde skrædderen (sin veninde) med ud og prøve kjoler...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer