bangbaby

11. august brude.. Hvor mange er vi? Og hvor lang er I?

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg er nået ganske langt... mangler vist kun små ting som at gøre kirkehæfte færdig og bordhæfter. en tur til negle damen og så skal jeg ha farvet håret.....

men er alligevel ved at være stresset....

hvad med dig selv..............

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi er vist også ved at have styr på tingene, mangler kirkeprogrammet, men det skal bare printes ud, menuhæfterne, skal lige redigeres igennem og printes, halvdelen af risposerne, og så skal Karsten have bestilt brudebuket og borddekorationer.... jeg skal hente min kjole, og så skal jeg have rettet bryn en gang mere og have farvet vipperne op, tror faktisk det er det vi mangler....

der er oprettet en tråd for 11/8 brude, men den har ikke været brugt i flere måneder så jeg orker ikke engang at begynde at lede efter den igen, så alletiders ide med denne nye tråd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle forsider til kirkeprogrammer og bordhæfter er printet idag. Kan først samle dem i næste uge efter samtale med restauranten og præsten.

Ellers tror jeg vi er nogenlunde med :cheerleader3:

Mangler bare mit slør!!!!!! De sendte det forkerte med posten :smash:

Og venter også spændt på en polterabend :yeah:

:cheerleader3: Julie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej 11. august brude

Vi har også valgt denne dato, hvor det forhåbentlig bliver godt vejr.

Vi skal holde fest i et forsamlingshus. Der kommer en kok og servieringspersonale, men vi skal selv dække bordene.

Det største problem er at vi simpelthen ikke kan finde en rødvin som passer til vores menu.

Når den ikke er fundet kan vi ikke printe menukortene (er klar til printning, men mangler lige den ene linie).

Jeg skal til prøvesætning af håret d. 3/8 og jeg er lidt nervøs for om vi kan finde "Frisuren".

Bordplanen er lavet, men går nu og frygter afbud i sidste øjeblik (folk kan jo desværre blive syge).

Vi mangler at købe chokolade, øl og sodavand.

Uhh jeg er ved at være lidt stresset, selvom vi egentlig er okay med.

Kram

Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej 11. august brude

Vi har også valgt denne dato, hvor det forhåbentlig bliver godt vejr.

Vi skal holde fest i et forsamlingshus. Der kommer en kok og servieringspersonale, men vi skal selv dække bordene.

Det største problem er at vi simpelthen ikke kan finde en rødvin som passer til vores menu.

Når den ikke er fundet kan vi ikke printe menukortene (er klar til printning, men mangler lige den ene linie).

Jeg skal til prøvesætning af håret d. 3/8 og jeg er lidt nervøs for om vi kan finde "Frisuren".

Bordplanen er lavet, men går nu og frygter afbud i sidste øjeblik (folk kan jo desværre blive syge).

Vi mangler at købe chokolade, øl og sodavand.

Uhh jeg er ved at være lidt stresset, selvom vi egentlig er okay med.

Kram

Jane

Hej

Ikke for at blande mig eller noget. Men kender en dejlig rødvin der hedder Mont Gras den er fra Chile og fås i de fleste supermarkeder og i flere prisklasser. Den er blød og rund og fyldig og passer til det meste. Den med Cabernet Sauvignon er rigtig god synes jeg....bare en tanke.... God jagt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej 11. august brude

Vi har også valgt denne dato, hvor det forhåbentlig bliver godt vejr.

Vi skal holde fest i et forsamlingshus. Der kommer en kok og servieringspersonale, men vi skal selv dække bordene.

Det største problem er at vi simpelthen ikke kan finde en rødvin som passer til vores menu.

Når den ikke er fundet kan vi ikke printe menukortene (er klar til printning, men mangler lige den ene linie).

Jeg skal til prøvesætning af håret d. 3/8 og jeg er lidt nervøs for om vi kan finde "Frisuren".

Bordplanen er lavet, men går nu og frygter afbud i sidste øjeblik (folk kan jo desværre blive syge).

Vi mangler at købe chokolade, øl og sodavand.

Uhh jeg er ved at være lidt stresset, selvom vi egentlig er okay med.

Kram

Jane

Hej

Ikke for at blande mig eller noget. Men kender en dejlig rødvin der hedder Mont Gras den er fra Chile og fås i de fleste supermarkeder og i flere prisklasser. Den er blød og rund og fyldig og passer til det meste. Den med Cabernet Sauvignon er rigtig god synes jeg....bare en tanke.... God jagt :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Mange tak for oplysningen, den må vi prøve.

Tror du den vil passe til en jagttallerken med vagtel, fasan, krondyr medaljon og svampeflødesauce?

Dejligt med hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, der skal bare blive godt vejr den dag :thumbsupsmileyanim: Jeg regner med at vi har fået regnet nok af her i juli, så der kun af solskin tilbage til August :cheerleader3::td:

Jeg synes vi er kommet ret langt. Vi har ofte haft en lang sommerferie til at forberede det.

Vi mangler at printe kirkebladet ud, jeg skal til sidste tilretning med min brudekjole på mandag, jeg mangler stadig øreringe.. Og lidt andre ting.. Men ellers er tingene under kontrol.. No stress :td: ... Hehe, det skal nok komme

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer..

Hvordan kan det være I valgte netop d. 11. august?, skal selv giftes der - men bare fordi at det næsten altid er i august det gode vejr kommer.

Vi er ret langt med det hele -valgte vin i går, og nu skal vi ned at vælge ringe -Én gang til :blink: Vi bestilte nemlig først over nettet ved "All4love", men vi har intet hørt. :cheerleader3: Så for at nå at få ringene må vi gå ned til vores lokale guldsmed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes den 11. august. Er I godt klar over - det er allerede om 14 dage. Yajkes :blink:

Vi er vist godt nok med ift. planlægningen. Men jeg synes nu alligevel, når vi skal holde det hjemme, at der er mange ting, der stadig mangler:

En egentlig serveringplan, som kokken og serveringspersonalet skal have

Hår prøveopsætningen den 1. august

Øjenvippe Extensions den 1. august

Købe blomster, som min veninde skal lave

Tale med præsten

Få en aftale med VVS-manden

Og så selvfølgelig den helt store rengøring, når det nu er hjemme hos os selv (selv om det er i Haven)

Sidder og ser ud af vinduet - og sikke et vejr. Det hagler!!! Jeg VIL VIL VIL bare have godt vejr den 11. august :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal også giftes den 11. august. Er I godt klar over - det er allerede om 14 dage. Yajkes :blink:

Vi er vist godt nok med ift. planlægningen. Men jeg synes nu alligevel, når vi skal holde det hjemme, at der er mange ting, der stadig mangler:

En egentlig serveringplan, som kokken og serveringspersonalet skal have

Hår prøveopsætningen den 1. august

Øjenvippe Extensions den 1. august

Købe blomster, som min veninde skal lave

Tale med præsten

Få en aftale med VVS-manden

Og så selvfølgelig den helt store rengøring, når det nu er hjemme hos os selv (selv om det er i Haven)

Sidder og ser ud af vinduet - og sikke et vejr. Det hagler!!! Jeg VIL VIL VIL bare have godt vejr den 11. august :cheerleader3:

Det lyder til at du er godt på vej mod et dejligt bryllup :blink:

Ja, nu skal vejret altså blive bedre.. Vi vil ha solskin ´!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt d. 11/8, da vi gerne ville holde bryllup i august.

Nogle af vores venner skal giftet i morgen, så vi ville ikke tage lørdag d. 4/8 (For tæt på vennernes bryllup.)

D. 18/8 skal vi til 30 års fødselsdag, så der kunne det heller ikke blive.

Lige nu er jeg lidt ked af at det hele er så tæt på hinanden for vi er efterfølgende også inviteret til bryllup d. 25/8.

Det bliver 1 måneds tid med 3 bryllupper og en 30 års. Gisp, jeg mister helt pusten.

Kh

Jane11

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt d. 11/8, da vi gerne ville holde bryllup i august.

Nogle af vores venner skal giftet i morgen, så vi ville ikke tage lørdag d. 4/8 (For tæt på vennernes bryllup.)

D. 18/8 skal vi til 30 års fødselsdag, så der kunne det heller ikke blive.

Lige nu er jeg lidt ked af at det hele er så tæt på hinanden for vi er efterfølgende også inviteret til bryllup d. 25/8.

Det bliver 1 måneds tid med 3 bryllupper og en 30 års. Gisp, jeg mister helt pusten.

Kh

Jane11

Hej Jane.

Jeg kender godt følelsen.

Jeg skal til min kusines bryllup imorgen, min onkel (kusines far) 50 års fødselsdagsfest lørdagen efter og så til sidst vores bryllup d. 11.. Man må bare prøve at nyde det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Jane.

Jeg kender godt følelsen.

Jeg skal til min kusines bryllup imorgen, min onkel (kusines far) 50 års fødselsdagsfest lørdagen efter og så til sidst vores bryllup d. 11.. Man må bare prøve at nyde det hele :ilovebryllupsklar:

____________________________________________________________________________________

Ja det er bare med at nyde det, selvom det er lidt hårdt.

Brylluppet i weekenden gik rigtig godt. :ilovebryllupsklar:

Det var fint lige at se, hvordan det hele foregik og heldigvis ser det ikke ud til at vi har glemt noget :loveboard:

Redigeret af jane11
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg er ved at være klar med det hele. men er nu stadig glad for jeg har fri de sidste par dage op til. Men sikke mange sommerfugle man begynder at få i maven, når det lige pludselig går op for en hvad der skal ske om 11 dage!!!!! Al det planlægning man har lavet det sidste års tid og så nu er det ved at være der! Hvor er det bare alt alt for fedt!

Jeg vil ønske jer alle den bedste dag i hele verden og bare rolig....... Jeg har bestilt det gode vejr :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af sommerpigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihhh så hørte jeg lige vejr udsigten.. det tegner til at det gode vejr kan komme her i aug.. jeger fint tilfreds med 22 grader og let overskyet .. bare det ikke regner... alt er så gråt og trist med regn... og det er jo ikke det jeg drømre om da jeg valgte at blive gift i aug. det var sol og sommer.. vi skal servere kaffe og kage efter vielsen uden for kirken ved nogle bænke og borde.. så dur det jo ikke med regn og srusk som det vejr vi har haft idag..

er altså nødt til at hoppe ind i et solarium idag.. orker ikke at ligne et spøgelse på mine billeder... jeg synes os at det på en eller anden måde et lidt uvirkelig at det er så tæt på at vi skal giftes....

jeg havde forestillet mig sol og sommer...

kan i ikke kate et billede ind af jeres brudekjoler osv så vi kan se hvoprdan alle 11aug brude kommer til at se ud....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

vi skal også giftes den 11. august. Vi valgte ikke datoen af nogen speciel grund, men ville giftes i august, pga. det er en sommermåned:-)

Er ved at have meget ondt i maven, tænker jo faktisk ikke på andet en det bryllup. Oveni det er vi ved at bygge hus, som min mand selv bygger og derfor hjælper jeg jo også til der. 4 dage efter brylluppet, begynder jeg på nyt job og lørdagen inden vores eget bryllup, skal vi til nogle venners bryllup.... py ha, jeg kan faktisk næsten ikke overskue det hele.

Men jeg har i hvert fald bestilt godt vejr til den dag, så nu må vi se.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihhh kan overhoved ikke overskue noget... ihhh altså tænker kun på det dumme bryllup og kan ikke få alle ender til at gå op i mit hovede....

er der andre der skal på bryllups rejse lige efter... vi rejser den 14....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke nu er der kun en uge til det er os... vi rejser til jylland imorgen så det er ikke sikkert at jeg kommer til at ønske jer en go fest og en dejlig dag senere...

men ihvertfald ser det jo ud til lige nu at vi får sol og sommer....

held og lykke til jer alle med de sidste detaljer... håber jeg kommer til en comp med net i løbet af ugen....

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke nu er der kun en uge til det er os... vi rejser til jylland imorgen så det er ikke sikkert at jeg kommer til at ønske jer en go fest og en dejlig dag senere...

men ihvertfald ser det jo ud til lige nu at vi får sol og sommer....

held og lykke til jer alle med de sidste detaljer... håber jeg kommer til en comp med net i løbet af ugen....

knus

Tak og også et STORT tillykke til dig her fra !! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror vi er klar :heart:

Vi mangler kun at folde servietter og dække bordene.

Håber vi får forsamlingshuset i morgen eller senest torsdag.

Har jeres nerver meldt sig??

Jeg er rimelig rolig, men nerverne kommer nok lige pludselig.

Vi har lige været hos præsten. Hun er rigtig sød og meget nede på jorden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer