ch_leth

Hvornår tager i jeres forlovelsesringe af?

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

jeg må indrømme at jeg tager min af, da jeg har super mange flotte ringe, som jeg har fået af min kæreste, jeg tror jeg tager min af ca. 14 dage før, da min finger skal være "pæn" igen, og jeg skal have en anden ring på den hånd til brylluppet.

Min kæreste tager da i hvertfald også sin forlovelses ring af, det tror jeg han gør dagen før brlyluppet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt ikke tænkt mig at tage min af, selvom et par enkelte dog har fortalt mig at det er jeg nødt til.

Når alle andre kan rende rundt med ligegyldige ringe på fingrene på må og få. Så skal jeg da min forlovelsesring på fingeren til den dag jeg kradser af. Den får man ikke af mig :-).

Der kan jo sagtens sidde en på venstre hånd og så en anden på højre hånd. Min forlovelsesring betyder så meget for mig at den absolut ikke skal af. Vielsesringen er også vigtig, men det er to vidt forskellige ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har min oldemors vielses ring på venstre hånd og den bliver siddende så får jeg min egen vielsesring på höjre hånd og det er fint med mig behöver ikke og have to ringe på fra min kommende mand, forlovelsesringen har jeg i et vedhäng.... men det ligger godt nok i natbordet hi hi ...(det er okay med käresten, han kan godt forstå mig) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager da slet ikke min af. Den skal da blive siddende på venstre hånd :thumbsupsmileyanim:

Totally-ditto herfra...Bortset fra at jeg har TO forlovelsesringe. En "pigering" som han friede med og så en ganske almindelig sølvring som er vores fælles forlovelsesringe. De sidder begge på højre og det bliver de ved med en rum tid endnu!

Tror min kæreste tager sin af på bryllupsdagen.

Knus Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde bare nogle kedelige sølv ringe og da hverken min mand eller jeg er så meget til finger pynt kom de af til fordel for de fine vielses ringe vi har omvendt nok altid båret vores forlovelses ring på den højre hånd og der skulle vielses ringen jo sidde og da vi kom til ringbytning på rådhuset havde jeg taget min af hjemme fra så simon bare lige kunne sætte den nye på men da han skulle have sin på gav han mig sin venstre hån jeg sagde så "skat det er den anden" så ¨så jeg at han havde sin forlovelses ring på jeg tog den af gav ham den nye vielses ring på og spurgte så om han ville have forlovelsesringen på den venstre hånd men det ville han ikke en var nok..

men hvis jeg havde en så fin ring som katjamos havde ikke 10 vilde heste fået mig til at tage den af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager vores af om morgenen inden vi tager afsted til kirken, både fordi vi skifter dem ud med nye ringe og på grund af det mere symbolske. Det virker helt rigtigt at tage afsted til kirken og mangle noget på sin finger og så få en ny til at udfylde den tomme plads. :td:

Desuden er vores nye ringe bare så smukke og fantastiske! Jeg elsker dem! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager nu heller ikke min af.

Vi har i tidernes morgen (2002) købt nogle billige sølvringe, og den sidder på venstre ringfinger. Jeg havde faktisk tænkt mig at få den shinet lidt op, og måske tilført nogle sten, hvis det kan lade sig gøre. Dem vi har købt som vielsesringe er i stål, så det er vist ikke helt af vejen med stål og sølv.

Vores vielsesringe ser sådan ud?

post-25542-1185430414.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bruge vores forlovelsesringe som vielsesringe og derfor tager vi forlovelsesringene af cirka en måned før vielsen, så der kan blive graveret ny dato i. Så kommer man også til at savne den lidt og kan glæde sig til at få den på igen. :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min forlovelsesring sidder solidt plantet på min venstre hånd, og der bliver den siddende :cheerleader3:

Vi skal have nye ringe til brylluppet som skal sidde på højre hånd, så jeg vil bære en ring på hver finger resten af livet.

Her er et billede af min forlovelsesring, med 0,51 ct brilliant - vores vielsesringe bliver i hvidguld, lidt bredere end den jeg har nu, hans uden noget og min med 5 små brillianter.

Man kan jo gøre som man vil - bare gør det der føles rigtigt :thumbsupsmileyanim:

post-27670-1185446775.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har stadig min forlovelsesring på. Den sidder foran den ring jeg fik af mine forældre i kandidatgave. Min forlovelsesring købte min kæreste, så den kunne passe til min kandidatring, som han vidste jeg er meget glad for.

Jeg har dog en masse andre ringe, som jeg er meget glad for.... og jeg er ikke så meget til ringe på flere fingre.... det var jeg i slut 80'erne, hvor alle fingre var besat med elfenbens, onux og turkisringe :cheerleader3:

Når jeg vil have en af mine andre ringe på, tager jeg forlovelses og kandidatringene af og tager en anden ring på.... Jeg har jo vielsesringen. MEN... det er nu primært min kandidat og forlovelsesringe jeg har på + min vielsesring.

PS! Min kæreste havde ikke en forlovelsesring... UPS... der gjorde jeg det igen.... MIN MAND :td::thumbsupsmileyanim::td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer