Betina82

Gommens tøj

20 indlæg i dette emne

Brudekjoler er der billeder af her i et væk :thumbsupsmileyanim: - men mangler vi ikke nogle billeder af gommens tøj - samt inspiration til dette?

Hvad skal jeres mand have på/eller hvad havde han på?

Hvor køber I fra, samt hvilket prisleje er vi i?

Jeg lægger ud med første billede, det er denne stil min kommende mand gerne vil have - og det passer perfekt til min kjole..

post-27670-1185450607.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

min man får skrædder syet et sæt da det er første gang han skal have skjorte på siden han blev komfirmeret for 7år siden. så han vil have noget kvalitet og luksus når det skal være han går helst i gasp bukser og cowboy bukser til daglig. samt en t-shirt aldrig jakke så det er en stor om ventning for ham jeg har kun set ham i skjorte en gang i ca 30min (han stod fadder for sin nevø da han blev døbt for 5 år siden)og jeg elskede det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

synes lige jeg ville vise hvad min kommende mans skal have på. Han skal som i kan se have smoking på. tørklædet er vi lidt i tvivl om. det kommer helt an på hvor han vil have sin brystbuket til at sidde.

Vesten og kravaten er jo magen til min mands...og det var virkelig flot...gav ham en flot glød..

post-22767-1185794343.jpgpost-22767-1185794433.jpg

Knus Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Nanna

Nej hvor sjovt. Synes også bare det er rigtig flot. Vi ville ikke have noget der var for hvidt. Michael er jo en af de mænd der skal sidde under parasollen og så er han brun. Så den lidt farvede er rigtig flot. KAn se at din mand helle rikke havde tørreklædet i. Det har vi snakket meget om. Jeg mener at han bae skal ahve en bloms på reversen og så kan tørreklædet blive hjemme. Men det er åbenbart meget forskelligt hvad folk gør. Havde din mand også smoking på????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Nanna

Nej hvor sjovt. Synes også bare det er rigtig flot. Vi ville ikke have noget der var for hvidt. Michael er jo en af de mænd der skal sidde under parasollen og så er han brun. Så den lidt farvede er rigtig flot. KAn se at din mand helle rikke havde tørreklædet i. Det har vi snakket meget om. Jeg mener at han bae skal ahve en bloms på reversen og så kan tørreklædet blive hjemme. Men det er åbenbart meget forskelligt hvad folk gør. Havde din mand også smoking på????

Hej Anjann!

Nej, min havde ikke smoking på...men et jakkesæt hvor der ligesom er striber i selve stoffet..svært at forklare, men gav en fed effekt. Desuden har han et sort jakkesæt i forevejen, så det sku være anderledes hvis det endelig sku være sort..og han ville helst have kjole og hvidt på, men jeg havde jo off-white på så den regnede han sku selv ud ikke gik...

Han var nede i butikken (ligger i samme center som der vi købte blomsterne...9 og fik dem til at sætte blomsten fast osv. Det havde de sagt han skulle..fed service! De ved meget dernede (høng centret) og er enormt dygtige til at vejlede..

Desuden fik han at vide at man ikke havde tørklædet i til bryllup...hvorfor ved jeg ikke..fik også at vide at det ikke var et sæt man havde på igen (altså kravat og vest sammen) da det var et bryllupssæt (gom tøj) og derfor er forbeholdt gommen..

Tror bare lige der var nogle der ikke vidste det til det bryllup vi lige har været til..hihi...man ku se hvem der var blevet gift indenfor de sidste par år...smoking, kjole og hvidt, kravat og vest...uden tvivl!

Ved ikke om man bedre kan se hans tøj her...

post-22767-1185829508.jpg

Knus Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Brudekjoler er der billeder af her i et væk :super: - men mangler vi ikke nogle billeder af gommens tøj - samt inspiration til dette?

Hvad skal jeres mand have på/eller hvad havde han på?

Hvor køber I fra, samt hvilket prisleje er vi i?

Jeg lægger ud med første billede, det er denne stil min kommende mand gerne vil have - og det passer perfekt til min kjole..

post-27670-1185450607.jpg

Wow, hvor er det fra?? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min forlovede skal have skræddersyet hans tøj. Han kan simpelthen ikke finde noget han syntes sidder figursyet nok. Han er meget høj og slank, og syntes det hele "hænger" på ham. Så vi har en aftale med en designer i Kbh. der gerne vil sy til ham. Og skal over og have taget mål på lørdag. Hans inspiration er David Beckhams bryllupstøj, så det er spændende hvad han ender op med!!!!

post-26096-1203458196.jpg

post-26096-1203458205.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Brudekjoler er der billeder af her i et væk :) - men mangler vi ikke nogle billeder af gommens tøj - samt inspiration til dette?

Hvad skal jeres mand have på/eller hvad havde han på?

Hvor køber I fra, samt hvilket prisleje er vi i?

Jeg lægger ud med første billede, det er denne stil min kommende mand gerne vil have - og det passer perfekt til min kjole..

post-27670-1185450607.jpg

Wow, hvor er det fra?? :help:

Hey, nu er det længe siden at jeg lagde det billede ind, men er ret sikker på at det er fra House of Brides og fra Wilvorst kollektionen... :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer