thorsted

Min brudebuket

28 indlæg i dette emne

1200 kr - og det er endda inkl. brudepige buket og 3 knaphuslblomster..

Min tilkommende har fået en rigtig god pris ved en blomsterforretning i den by vi bor og hun sagde at knaphulsblomsterne altid var med i prisen til brudebuketten, dog max 3 som er det antal vi skal bruge.. Det kan endda være det bliver lidt mindre for hun havde sagt max 1200 kr til ham, prisen afhænger nemlig af hvad de kan få en bestemt blomst hjem til..

Synes det er så fedt at vi ikke skal af med mere..

Kram Mette

Redigeret af thorsted
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1200 kr - og det er endda inkl. brudepige buket og 3 knaphuslblomster..

Min tilkommende har fået en rigtig god pris ved en blomsterforretning i den by vi bor og hun sagde at knaphulsblomsterne altid var med i prisen til brudebuketten, dog max 3 som er det antal vi skal bruge.. Det kan endda være det bliver lidt mindre for hun havde sagt max 1200 kr til ham, prisen afhænger nemlig af hvad de kan få en bestemt blomst hjem til..

Synes det er så fedt at vi ikke skal af med mere..

Kram Mette

Hej Mette

Dejlige pris...

Hvem er det hos? (du kan bare skrive vejen, hvis du ikke vil nævne forhandleren)

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1200 kr - og det er endda inkl. brudepige buket og 3 knaphuslblomster..

Min tilkommende har fået en rigtig god pris ved en blomsterforretning i den by vi bor og hun sagde at knaphulsblomsterne altid var med i prisen til brudebuketten, dog max 3 som er det antal vi skal bruge.. Det kan endda være det bliver lidt mindre for hun havde sagt max 1200 kr til ham, prisen afhænger nemlig af hvad de kan få en bestemt blomst hjem til..

Synes det er så fedt at vi ikke skal af med mere..

Kram Mette

Hej Mette

Dejlige pris...

Hvem er det hos? (du kan bare skrive vejen, hvis du ikke vil nævne forhandleren)

Hanne

Enghavens plads

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1200? I må meget undskylde, men det er da dyrt, er det ik? Åh nej, jeg bliver helt nervøs, for det har vi ikke budgetteret med og vi har ikke snakket med blomsterhandleren endnu. Det må vi vist hellere.

Der var én herinde der fik sin buket til 250,- og det var mere noget i den retning, jeg havde forestillet mig (max 600,-)

Hvad har I andre givet/skal give???

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu kendte vi vores blomsterhandler, men den almindelige pris for min buket var ca 6-700 kroner (altså uden vennerabat) Og det var altså en fantastisk smuk buket!

Den var fra Greens Blomster (eller sådan noget lign) på Peter Bangs Vej i København.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1200? I må meget undskylde, men det er da dyrt, er det ik? Åh nej, jeg bliver helt nervøs, for det har vi ikke budgetteret med og vi har ikke snakket med blomsterhandleren endnu. Det må vi vist hellere.

Der var én herinde der fik sin buket til 250,- og det var mere noget i den retning, jeg havde forestillet mig (max 600,-)

Hvad har I andre givet/skal give???

-Kirstine

Det er ikke dyrt..

Men igen, det kommer fuldstændig an på hvilken slags buket man vil have. Man kan sagtens få en til 250.. Men så ligner den nok heller ikke en af dem til 1000. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm..... Min kommer til at koste noget i retning af kr 0,-

Jeg får en helt vidunderlig buket af et stort hostablad pakket om nogle af vores vidunerlige georginer og så måske nogle lavendler med ...... Det er blomster fra vores have og min dejlige veninde har lovet Jan at hjælpe ham med at lave den!! :cheerleader3:

Jeg hører nok også til dem der syntes at alt over 500,- kr er helt vanvittigt for en buket.... Men sådan er jeg jo så bare! -Har fuld respekt for dem der mener noget andet!! Jeg er bare sådan generelt ikke ret meget til købte buketter..... Elsker derimod en vild buket fra haven :blink:

Godt at vi se så forskellige, det gør da verden meget sjovere at leve i!! :blink::blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører nok også til dem der syntes at alt over 500,- kr er helt vanvittigt for en buket.... Men sådan er jeg jo så bare! -Har fuld respekt for dem der mener noget andet!!

ENIG ENIG ENIG: Det er min kommende mand dog åbenbart ikke. da vi var inde hos blomsterhandleren (som det viste sig kende min mand gennem hans eks (min mands eks) FEDT))))) sagde han at hvis den bare kom til at koste 1500- 2000 ville det være fint. Hallloooo hvad snakker han om. er han klar over hvor mange penge det er. Er selv en lille smule flov over det, og havde jeg bestilt alene var det ALDRIG blevet det prisleje.... Håber satme den er flot :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er dejligt at høre at mange af jer får den endnu billgere og nogen endda helt gratis, men jeg er desværre ikke i den heldige situation at kende nogen der kan noget med blomster..

Jeg har hørt fra flere herinde og også fra folk i den virkelige verden at brudebuketten i sig selv ofte kommer til at ligge i et prisleje på omkring 1300-1500 kr. for den type buket jeg gerne vil have (jeg vil gerne have en aflang enten dråbeformet eller hjerteformet og den bliver formentlig rimelig lang, da jeg har en højde der kan bære det), så derfor synes jeg det er billigt med max. 1200 kr især når det også er inkl en brudepige buket og knaphulsblomster..

Men klart at man kan få det billigere hvis man kender nogen der kender nogen

Mange hilsner fra Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var så mig, som synes, at 1200 er rigtig dyrt.... min kommer så til at koste 800!!! :thumbsupsmileyanim: Det synes jeg også er ret dyrt, men men men.

Vi stod i blomsterbutikken, og jeg spurgte hvad den ville komme til at koste og hun sagde 800, og jeg var ved at tabe både næse og mund, men så smilede min kæreste og sagde "ja, det er fint!!!" WHAAAAT???? Men så var det lissom gjort med det.

Så, piger, jeg må bøje mig: jeg tror et 1200 er en meget fair pris - især når der er brudepigebuket og brystbuketter med... (For det er jo udover vores 800,-)

Jeg er simpelthen nødt til at lære min kæreste at prutte om priser - det er han absolut ikke god til! :bearhug:

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ved jeg ikke lige præcist hvad min buket kommer til at koste, det er karsten der helt selv styrer det løb, men jeg syns ikke det lyder så galt, det blev ca 1500 for min buket, 3 knaphulsblomster og så 2 borddekorationer til restauranten.... syns ikke det er så galt igen, men nu betyder buketten altså også en del for mig, og jeg er så spændt på at se den... :thumbsupsmileyanim:

:thanks::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har lige afbestilt hos en blomsterbutik, der for min brudebuket - rokkoko stil (staves!?) med blandede roser, 4 knaphulsblomster og 3 små brudepiger bukketter ville have 1400 kr. FORDI jeg besøgte tilfældigvis en anden blomsterbutik, der ville lave det hele for 800 :cheerleader3: OKI ja tak sagde jeg så.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har faktisk glemt og spørge hvad vi skulle give for min buket. men jeg har fået den lavet som jeg gerne vil, og har ikke valgt de dyreste og heller ikke de billigste blomster. Er spændt på prisen. Vi har også bestilt borddekorationer til 12 borde til 175; stk.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste og jeg kørte forleden forbi et gartneri.... det har Mutti46 anbefalet fremfor en blomsterbutik. Vi osede lidt rundt derinde, og det endte med, at jeg viste gartneren fotos af, hvad jeg godt kunne li' - lod dem ligge ved disken - og sendte min kæreste ind. Så har han og gartneren valgt ud blandt 10 inspirationsbilleder.

Jeg sagde, jeg gerne ville have en rokokobuket til vores rådhusbryllup, og jeg tror, det gjorde LIDT ved prisen. Jeg får selvfølgelig et 'håndtag' på. Inkl. en enkelt brystbuket skulle den koste.... 400,-!!!

Kan kun anbefale jer at gå udenom forretningerne, så I undgår at betale deres avance - men selvfølgelig skal det være en gartner, der har forstand på at binde blomster. :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kæreste og jeg kørte forleden forbi et gartneri.... det har Mutti46 anbefalet fremfor en blomsterbutik. Vi osede lidt rundt derinde, og det endte med, at jeg viste gartneren fotos af, hvad jeg godt kunne li' - lod dem ligge ved disken - og sendte min kæreste ind. Så har han og gartneren valgt ud blandt 10 inspirationsbilleder.

Jeg sagde, jeg gerne ville have en rokokobuket til vores rådhusbryllup, og jeg tror, det gjorde LIDT ved prisen. Jeg får selvfølgelig et 'håndtag' på. Inkl. en enkelt brystbuket skulle den koste.... 400,-!!!

Kan kun anbefale jer at gå udenom forretningerne, så I undgår at betale deres avance - men selvfølgelig skal det være en gartner, der har forstand på at binde blomster. :cheerleader3:

Dorte.

Dejligt at høre knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kom af med 1300 kr for

1 brudebuket á 600 kr

5 knaphulsblomster á 65 kr

3 brudepige "buketter" JordbærMarie dukker, som hun bandt blomsterkjoler på. á 125 kr. (de var tidskrævende)

Jeg fik at vide at den store forskel på om det var omkring 600 kr eller omkring 1000+ kr var om det var trådet blomster eller man gerne ville have at stilken var på blomsterne. Nogle buketter kan man ikke lave med stilk, for der er ikke plads, men andre kan sagtens have stilk - det havde min, men hun havde også afsluttet den så man slet ikke så stilkene. (De kan også sætte pletter på kjolen).

Jeg har vedhæftet et billede, så I kan se hvad jeg fik for 600 kr. Jeg var yderst tilfreds, med mine smukke blomster fra Ideen fra Feen.

post-25741-1213876495.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer