Natascha

Æske til brudekjole

15 indlæg i dette emne

Hej piger

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan købe en flot hvid eller cremefarvet æske til opbevaring af brudekjolen efter brylluppet?

Jeg har kigget på dem de har i Systyen på Bernhard Bangs Allé, men der er ikke nogle i hvid eller cremefarve.

Håber at der er nogle der kan hjælpe

Kh. Natascha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg synes nu også at priserne er lidt vilde :iloveyou: Men Hansen og Højmark i Aalborg sælger også sådan nogle æsker og der koster de altså kun 150,- for en mindre æske og 250,- for en stor, syrefrit papir koster så 50,- ved siden af. De er ikke så flotte som de andre æsker, men det er da en hel del billigere. De sender dem desværre ikke med posten, men jeg er næsten sikker på at de fleste andre brudekjoleforretninger har dem, eller kan skaffe de, hvis man spørger :denmarkflag:

Jeg kan ikke finde ud af at sætte et link ind her, da det driller helt vildt, men hjemmesiden hedder: www.cream-mh.dk

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhh, hvad gik der galt med bøjleposerne (3 for 50 kr i Ikea..)

Kan I ikke lige oplyse mit uvidende hoved med, hvad fordelen er ved en æske frem for ovennævnte pose.. Vil jo nødigt, at min kjole kommer noget til, men vil samtidig heller ikke ofre 700 kr for noget jeg ikke ved hvad er :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øhh, hvad gik der galt med bøjleposerne (3 for 50 kr i Ikea..)

Kan I ikke lige oplyse mit uvidende hoved med, hvad fordelen er ved en æske frem for ovennævnte pose.. Vil jo nødigt, at min kjole kommer noget til, men vil samtidig heller ikke ofre 700 kr for noget jeg ikke ved hvad er :iloveyou:

Der er såmænd intet galt med bøjleposerne :denmarkflag: Men hvis din kjole, ligesom min, er meget stor og tung og stoffet er måske silke, eller noget andet "sårbart" materiale, risikerer du at kjolen bliver skæv af at hænge på en bøjle. Derfor er det en god idé med de æsker. Som sagt kan man godt købe dem MEGET billigere andre steder :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede min kjole på systuen sagde de, at skulle klippe stropperne af inden jeg tog kjolen på, for ellers ville de arbejde sig "ud af kjolen" og så ville jeg have stopperne hængende.... og at jeg i øvrigt ikke måtte hænge min kjole op efter brug, fordi den er for tung... så nu ligger den ovenpå vores reol!! :denmarkflag:

Der er så bare noget jeg ikke helt forstår.... kjolen hænger jo på bøjle i forretningerne og hos skrædderen i (minimum) ca. ½ år inden man selv får den på.... ?????

Men herudover skulle der også være noget med at de syrefri æsker sørger for at kjolerne ikke mørner mv......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror såmænd heller ikke der sker noget ved at have sin kjole hængende i et halvt eller et helt år for den sags skyld, men det er nok mere, hvis den også skal være lige så flot om ti år og så har det også noget at gøre med, som du selv siger, at den ikke mørner. Det gør den jo heller ikke i løbet af hverken et eller to år, men nærmere 20 år... Så jeg tror mere æskerne er til dem, der som lidt mig selv, har en romantisk drøm om at hive æsken frem og vise sin smukke kjole til sine børn og børnebørn og den så stadig er intakt og ikke er alt for falmet (lidt romantiker er man vel altid, ikke :iloveyou::denmarkflag: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg synes nu også at priserne er lidt vilde :iloveyou: Men Hansen og Højmark i Aalborg sælger også sådan nogle æsker og der koster de altså kun 150,- for en mindre æske og 250,- for en stor, syrefrit papir koster så 50,- ved siden af. De er ikke så flotte som de andre æsker, men det er da en hel del billigere. De sender dem desværre ikke med posten, men jeg er næsten sikker på at de fleste andre brudekjoleforretninger har dem, eller kan skaffe de, hvis man spørger :denmarkflag:

Jeg kan ikke finde ud af at sætte et link ind her, da det driller helt vildt, men hjemmesiden hedder: www.cream-hm.dk

Jeg kan altså ikke komme ind på den hjemmeside, er du sikker på adressen er rigtig???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg synes nu også at priserne er lidt vilde :respekt: Men Hansen og Højmark i Aalborg sælger også sådan nogle æsker og der koster de altså kun 150,- for en mindre æske og 250,- for en stor, syrefrit papir koster så 50,- ved siden af. De er ikke så flotte som de andre æsker, men det er da en hel del billigere. De sender dem desværre ikke med posten, men jeg er næsten sikker på at de fleste andre brudekjoleforretninger har dem, eller kan skaffe de, hvis man spørger :denmarkflag:

Jeg kan ikke finde ud af at sætte et link ind her, da det driller helt vildt, men hjemmesiden hedder: www.cream-hm.dk

Jeg kan altså ikke komme ind på den hjemmeside, er du sikker på adressen er rigtig???

Sorry, jeg var kommet til at skrive hjemmesiden lidt forkert :iloveyou:

Den rigtige hjemmeside hedder: www.cream-mh.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, hvad gik der galt med bøjleposerne (3 for 50 kr i Ikea..)

Kan I ikke lige oplyse mit uvidende hoved med, hvad fordelen er ved en æske frem for ovennævnte pose.. Vil jo nødigt, at min kjole kommer noget til, men vil samtidig heller ikke ofre 700 kr for noget jeg ikke ved hvad er :pokey:

Der er såmænd intet galt med bøjleposerne :denmarkflag: Men hvis din kjole, ligesom min, er meget stor og tung og stoffet er måske silke, eller noget andet "sårbart" materiale, risikerer du at kjolen bliver skæv af at hænge på en bøjle. Derfor er det en god idé med de æsker. Som sagt kan man godt købe dem MEGET billigere andre steder :)

Nå sådan.. Smart :iloveyou:

Det kunne da godt være man lige skulle overveje det, selvom min kjole godt nok ikke er specielt tung. Tak for tippet... endnu engang.. :respekt:

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg synes nu også at priserne er lidt vilde :pokey: Men Hansen og Højmark i Aalborg sælger også sådan nogle æsker og der koster de altså kun 150,- for en mindre æske og 250,- for en stor, syrefrit papir koster så 50,- ved siden af. De er ikke så flotte som de andre æsker, men det er da en hel del billigere. De sender dem desværre ikke med posten, men jeg er næsten sikker på at de fleste andre brudekjoleforretninger har dem, eller kan skaffe de, hvis man spørger :denmarkflag:

Jeg kan ikke finde ud af at sætte et link ind her, da det driller helt vildt, men hjemmesiden hedder: www.cream-hm.dk

Jeg kan altså ikke komme ind på den hjemmeside, er du sikker på adressen er rigtig???

Sorry, jeg var kommet til at skrive hjemmesiden lidt forkert :respekt:

Den rigtige hjemmeside hedder: www.cream-mh.dk

Meget bedre, tak for det :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer