Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 posts in this topic

Planlægningsliste:

Dato for bryllup: 20. september 2008 kl. 13

Kirke: Glostrup Kirke

Gæsteliste: Er lavet

Festlokale: Odd Fellow, Hovedvejen 36-38, 2600 Glostrup

Mad: Rico er bestilt, og menu er fastlagt

Fotograf: Vores dejlige venner; Anders & Jette - får det i bryllupsgave

Transport på dagen: Limousine er bestilt

Frisør: En af mine gode veninder - Vicki - får det i bryllupsgave

Make-up: Skal måske lægges af min søster Vicky

Overnatning: Ved endnu ikke om vi sover hjemme eller ude....

Musik: DJ er booket

Duge til borde: Vi har købt lagner i IKEA som vi bruger som duge

Brudekjole: Købt hos HOB, kr. 6000,- inkl. skørt og slør - Eternity Bridal Se den hér - har også fundet skrædder

Brudesko: Købt hos PAW sko kr. 349,-

Undertøj: Købt hos Change - BH + 2 x trusser = ca. 800,-

Strømpebånd: Mangler - har lånt et af en veninde - men det er ikke lige sagen...

Tøj - Michael: Købt hos Troelstrup - Jakkesæt, Skjorte, Vest, Kravat og lommetørklæde = ca. 6000,-

Tøj - Vicky (brudepige) Vicky har købt en rigtig flot kjole - som vi har lagt 1000,- til

Tøj - Mathias (brudedreng) Har sæt fra sept. 07 - fra min venindes bryllup. - men overvejer et sæt der matcher Michaels....

Tøj - Emilie & Emma (br.piger): Kjolerne er købt - og kan ses på side 13 - pris: 300,- pr stk

Vielsesringe: Er købt hos Apel på messe i Bellacentret - kr. 9047,- - se (dårligt) billede af dem hér

Ønskeliste: Er lavet, men mere kan stadig komme på....

Gæsteliste: Er lavet

Invitationer: Færdige, og sendt d. 17/4-08 - se dem hér og hér

Bordkort/menukort: Er i gang

Gaveæsker: Valgte den nemme løsning - har købt dem (via Pernille) over E-bay - skal bare pyntes (æskerne altså !!)

Send invitationer: Skal sendes senest d. 1/6-08 (sendes d. 17/4-08 - da der kommer gæster fra udlandet)

Topfigur: Købt hos SomethingBlue på messen i Bellacentret - se den hér

Forlover: Rune - Michaels "ældste" og bedste ven

Brudepiger/svend: 1. brudepige: Vicky (min søster), Børn: Emilie & Mathias, og Emma (venindes datter (og måske kommende svigerdatter :) ))

Toastmaster: Thomas den gæve Jyde - En af Michaels bedste venner...

Menu: Kan ses på side ??

Receptionsmenu: Regner med sandwiches, frugt, chokoladefontæner (se hér), Asti, Øl og vand

Bryllupskage: Pernille herindefra er booket til jobbet !!

Farvetema: Hvid, Lilla (lavendel) og sølv

Blomster til bord: Cala - hvid & lilla Se forslag hér - eller roser

Brudebuket: Vil meget gerne have denne hér

Aflever kopi af vielsesatt.: Afleveret til kordegn i dec. 07

Salmer i kirken: Forslag fundet, skal godkendes af præsten

Tale til M.: Tror jeg ikke - men overvejer en fotomontage i stedet !!

Brudevals: Hmmm - skal øves når tiden nærmer sig...

Bordpynt: Æsker købt, servietter mangler, vaser til blomster mangler, lys mangler

Drikkevarer: Skal købes i Tyskland

Gå sko til: Ja ja, når tiden nærmer sig... - er nu i gang

Bordplan: Alle gæster har nu svaret - men venter lidt med bordplanen

Morgengave: Har overvejet manchetknapper m. monogram

Gaver til "sitterne": Voksne: Kurv m. biobilletter, vin, chokolade Børn: Kurv m. film, guf og......

Diverse indkøb: Sæbebobler - se dem hér, chokoladefontæner

Gave til toastmaster: Toastmasterklokke købt hos SomethingBlue på messe i Bella - skal indgraveres - se den hér

Toiletkurve - Damer: Deo, Bind, Tampax, Hårlak, Håndcreme, Plaster, Neglefil, Tandstikker, Vatpinde, Hårnåle, Kleenex, Panodil, Mint-past., Nylonstrømper, Nål & Tråd

Fnullerbørste & Tyggegummi

Toiletkurv - Herrer: Deo, Plaster, Tandstikker, Kleeniex, Panodil, Frisk-mund, Fnullerbørste, Basserne/Komputer-blad, Tyggegummi

Kontakt avis (bryllupsannonce)

Takkekort: Den tid, den glæde.....

Traditioner: Se traditioner hér og hér

Lidt om os:

Nu må det være på tide jeg præsenterer mig selv, og naturligvis min familie.....

Maya: Jeg hedder Maya og er 33 år. (nu 34 år)

Jeg er uddannet kontorass/bogholder - men efter at have været samme sted i 10 år (inkl. læreplads), valgte jeg at skifte branche.... - og blev dagplejer - mere om det senere.

Michael: Michael er maskinarbejder - og det har han "altid" været *G*

Vi lærte hinanden at kende i starten af september 1993. Jeg var på AXELs (diskotek der engang var i KBH) sammen med et par veninder. Jeg blev præsenteret for Michael - og mange andre - og tænkte ikke mere på det (det skal lige siges, at jeg havde en anden kæreste på det tidspunkt).

Et par timer gik, og jeg skulle i baren og købe øl. Bestilte 2 øl - men fik 4 !! - der var Dobbelt Op, det vidste jeg bare ikke !!! - så stod jeg dér med 4 øl... - kunne ikke engang bære dem over til bordet hos tøserne.

Pludselig kommer Michael forbi - skulle lige have en øl - så han fik en af mine (eller blev det til 2 ??). Vi snakkede en del sammen - men stadig uden de helt store gnister (fra min side).

Da vi skulle hjem med det første tog om morgenen, spurgte Michael, om han måtte få mit nr. - Det fik han - dog til den nærmeste tlf.boks, da jeg ikke havde fået tlf endnu.

Vi aftalte, at han skulle ringe dagen efter - han havde altså lige noget han ville snakke med mig om - uden påhør - så vi aftalte en tid, hvor jeg ville stå ved boksen.

Næste dag ringede han og inviterede mig ud, eller var det bare med i byen weekenden efter ?? - kan faktisk dårligt huske det, da jeg jo egentligt ikke var interesseret !!

Nå, men i løbet af ugen - droppede jeg faktisk min daværende kæreste. Måske har jeg inderst inde vidst, at det skulle være mig og Michael......

Weekenden efter, mødes vi igen i byen - sammen med vennerne. Der sker ingenting i løbet af aftenen, og vi ALLE følges næste morgen hjem til en af veninderne, hvor vi ÆDER pasta m. ketchup.... - jaja, vi var jo ikke så gamle. Jeg er i løbet af aftenen faldet lidt for Michael alligevel, og i løbet af morgenen ligger jeg med hovedet i hans skød - og pludselig KYSSER HAN MIG !!! - blev faktisk en anelse overrasket - men gengældte kysset..... - dette skete d. 18/9-1993 ca. kl. 8 om morgenen.....

Derefter var telefonboksen ofte optaget - og jeg fik hurtigt telefon.

Da jeg var barn (3-5 år) boede jeg i Vallensbæk - og har altid gerne ville flytte tilbage (har også familie der). Skæbnen ville, at Michael rent faktisk boede i Vallensbæk.

3/4 år senere, flyttede jeg så hjem til ham - efter at have cyklet fra Søborg Hovedgade til Vallensbæk / og retur - i mange måneder !!!

Jubiii - endelig en god stabil kæreste - og så i Vallensbæk !!!!!!

Samme sommer fik jeg læreplads i Tåstrup - dejlig tæt på.

Efter at have været igennem tykt og tyndt, godt og mindre godt i 6 år, besluttede vi os for at købe hus. Vi fandt drømmehuset - også i Vallensbæk - og flyttede ind d. 1/12-1999.

Samme aften, blev jeg gravid !!!!!

9 mdr senere fik vi en dejlig lille dreng, der kom til at hedde Mathias. Han skulle ikke være enebarn, så ca. 2½ år senere blev jeg igen gravid, og vi fik en dejlig lille pige, der kom til at hedde Emilie - vi havde egentligt snakket om Sarah, Nanna ell. Marie, men da hun kom ud og jeg kiggede på hende, sagde jeg "hun skal hedde Emilie" - og Michael var heldigvis enig. Og jeg ved stadig ikke idag, hvor jeg fik det navn fra - men det passer godt på hende, da hun bare ER "Emil fra Lønneberg" - bare som pige !!!

Ungerne er bare som nat og dag. Mathias er en stille og rolig dreng, hvor der ikke behøver ske for meget, hvor Emilie bare er en drillepind og ballademager !!!

Nå, men under min barsel med Emilie gik det op for mig, at jeg trængte til luftforandring vedr. mit arbejde. Jeg nød at gå hjemme og hygge om Emilie og Mathias (som dog også var i børnehave). Mathias gik i dagpleje før børnehaven - og syntes, at dette lige var et job for mig.

Derfor ringede jeg til dagpleje-kontoret, og spurgte, om de ikke kunne bruge mig som dagplejer. Tilfældigvis skulle de til at søge nye dagplejere 14 dage efter, og så kom jeg til samtale. 1/4-2004 blev jeg ansat som dagplejer. Hold da op, for et fedt arbejde.... - jeg ELSKER bare mit job. At tage sig af - og forme - de små dejlige unger, er bare det bedste....

Nå, men Michael og jeg har de sidste 10 år snakket om at blive gift, men da vi begge ønskede et stort bryllup, og pengene ikke rigtigt har været til det - er det bare aldrig blevet til noget. I marts i år sagde jeg så til Michael, at NU ville jeg altså giftes. Så måtte det blive på rådhuset, og så måtte vi tage det store, når vi fik finanserne....

Vi bestilte så en vielse på Vallensbæk rådhus d. 30/6-2007.

Måneden inden rådhusvielsen, fandt vi ud af, at vi rent faktisk nu havde pengene til et rigtigt bryllup (da vi havde penge tilbage fra en ombygning af huset). Dog besluttede vi os for, at bibeholde rådhus-vielsen, og så blive velsignet i kirken til næste år.

Vi havde en dejlig bryllupsdag d. 30/6. Kun den nærmeste familie var med - og kun de nærmeste venner har efterfølgende fået det at vide.

Efter vielsen tog vi alle hjem og spiste jordbærtærte og drak mousseret vin. Senere skulle vi til fest hos nogle venner (ungerne tog med min mor hjem) - som dog havde fået opsnappet at vi var blevet gift - så vi blev også fejret der (i ca. 5 min).... - helt ok, for vi ville jo ikke "fejres", da dette skulle vente til det "rigtige" bryllup.

Vi havde også frabedt os gaver, da vi også hér, helst vil vente til kirke-brylluppet.

Mandag d. 30/7 fik jeg ringet til kirke, feststed og kokken - og datoen blev d. 20/9-08.... - ihhh hvor jeg glæder mig !!!!!

Michael har stadig ikke friet til mig - indtil videre er det bare en "aftale" - fnis....

Dog har jeg tænkt mig, at hvis ikke han frier til mig inden, så frier jeg til ham d. 24/2-2008 - og så har han bare at sige JA!!!!

Nå, men hvis i stadig er med, så tak.... - håber ikke jeg har kedet jer for meget med min "livs-historie".

Glæder mig til at lære jer alle at kende - og følges med jer på en af de mest spændene rejser i livet.

Knus - Maya

Edited by mayalu1
0

Annonce ♥

OK - så var den der.

Tusind tak for hjælpen.

Maya

Hej Maya,

måtte lige sige hej og til lykke med forlovelsen ;) Kan se, at vi har samme navn, skal giftes samme dag og i samme by ;) Hvor skal i holde festen ? Og velkommen på BK ;)

:) Maja

0

OK - så var den der.

Tusind tak for hjælpen.

Maya

Hej Maya,

måtte lige sige hej og til lykke med forlovelsen ;) Kan se, at vi har samme navn, skal giftes samme dag og i samme by ;) Hvor skal i holde festen ? Og velkommen på BK ;)

:thumbsupsmileyanim: Maja

Hej Maja

Ej, hvor sjovt. Vi skal holde festen i Odd Fellow selskabslokaler i Glostrup.

Skal i også giftes i Vallensbæk Kirke ??? - og hvor skal i holde festen.

Uhh - jeg glæder mig rigtig meget til at arrangere det hele....

Maya

0

Annonce ♥

OK - så var den der.

Tusind tak for hjælpen.

Maya

Hej Maya,

:thumbsupsmileyanim: Maja

Hej Maja

Ej, hvor sjovt. Vi skal holde festen i Odd Fellow selskabslokaler i Glostrup.

Skal i også giftes i Vallensbæk Kirke ??? - og hvor skal i holde festen.

Uhh - jeg glæder mig rigtig meget til at arrangere det hele....

Maya

Hej Maya,

er jo jyde, så med "samme" by, mente jeg københavn...griner. Det hele er vist bare kbh for mig ;)Vi har også kigget på Odd Fellow, men valgte Lottenborg i sidste øjeblik. Og så har vi i mandags fået lov til at blive viet i marmorkirken, hvilket er super, super fedt ;)

Er også selv gået AMOK med planlægningen, det er super hyggeligt... jeg glæder mig til at følge din planlægning ;)

:bearhug:

0

Så fik jeg vist endelig billede på profilen....

Jeg har min fine brudepigekjole på - jeg skal nemlig være brudepige til min veninde & hendes kommende mands bryllup d. 1/9-07.

Jeg glæder mig helt vildt......

Jeg har selv betalt for alt mit udstyr - det var nemlig mit eget valg at gå lidt amok !!!

Min børn - Emilie 3 år & Mathias 7 år - skal være brudebørn. Deres udstyr bliver dog betalt af brudeparret. Undtaget Mathias's sko, som jeg selv har tilbudt at betale.

Uhh - hvor jeg bare glæder mig - og hvem ved ??? - det kan jo være jeg får nogle gode ideer til mit eget bryllup.

Maya

0

Hej Maya

Velkommen til løvindens hule..... al din tiden vil nu tilhører BK og kærsten vil fra nu af kun se din ryg. :blush:

Så vildt er det måske ikke helt, men man bliver hurtigt afhængig af dette vidunderlige forum af lettere bryllupstossede qvinder. Min kommende mand har da rystet på hovedet et par gang og kommenteret mit forbrug af BK.

Glæder mig til at se hvordan din planlægning forløber det næste års tid. Vi skal selv giftes d. 30/8-08 i Frederiksborg Slotskirke og ja, som du glæder jeg mig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vildt og der er en evighed til. :thumbsupsmileyanim:

Anne

0

Annonce ♥

Tak for velkomsterne.....

Er blevet rigtig godt og grundigt afhængig af BK....

Vil lige lægge en liste over bryllupsovertro/traditioner ind - så kan jeg huske dem - og i kan måske bruge dem !!

Brudekjoler skal være nye, hvide eller elfenbensfarvede

bruden må ikke sy sin egen brudekjole, for hvert sting vil i så fald blive til en tåre i ægteskabet.

Det sidste sting på kjolen skal tages på selve bryllupsdagen.

Brudesko må ikke være en gave fra gommen, men må gerne lånes eller være et par af brudens gamle sko. Det siges, at hvis gommen køber brudens sko, så vil hun rende fra ham.

En mønt i skoene betød, at hun aldrig kom til at mangle penge

Især højreskoen betyder lykke, hvor denne ofte ses bundet bag bilerne.

Slør kan være nyt eller et gammelt familieslør. I sidste tilfælde kan det være en ide at tage et til lejligheden købt slør på under bryllupsdansen, da sløret traditionelt bliver revet i mange stykker derefter. Jo flere stykker, desto mere held i livet til bruden.

Something old, Something new, Something borrowed, Something blue - and a sixpence in your shoe er på dansk blevet til:

*Noget gammelt (symbol på det tidligere liv),

*Noget nyt (den nye epoke der starter i hendes liv),

*Noget lånt (må ikke stamme fra en fraskilt kvinde, symboliserer den kommende gruppe hun nu vil blive en del af)

*Noget blåt (symbol på troskab i ægteskabet) - ofte et blåt strømpebånd.

*En mønt i skoen er utrolig nok ikke så almindeligt i Danmark, selv om det ville betyde bruden aldrig vil komme til at mangle penge.

- Og så er der muligheden af at lægge timian eller pimpernel, salt og dild i skoen, hvilket vil hjælpe bruden med at få magt over ægtemanden.

- Rødt symboliserer kærligheden og holder det onde borte, så det er forståeligt at det nogle steder er skik også at bære noget rødt. Ofte havde man tidligere et rødt bånd stukket i slør eller brudekrans.

0

I morgen (læs: i dag *S*) - skal jeg med min søster ud og kigge på kjole til hende.

Hun skal være min brudepige (sammen med mine 2 børn og en venindes datter) - og hun vil naturligvis gerne have en fin kjole på.

Jeg har så ladet mig fortælle, at der ligger en butik i tåstrup, hvor de har gallakjoler nedsat til kr. 500,- !!!!

Uhh - ¨håber vi finder én (tror det dog næppe - min søster er MEGET kræsen) !!!!

Smutter i samme anledning også lige forbi 2 brudekjole-forretninger, og håber på de har tid til at jeg kan kigge på udsalg - og hvis ikke de har, vil jeg bestille tid med det samme....

Maya

0

Du skal da lige have en hilsen med på vejen .... dejlig fortælling om dig og din familie ... og hvor er det skønt at du har et job du er vild med :)

Jeg glæder mig til at følge planlægningen ... vi har jo begge indtil 2008 til at planlægge :)

:)

Lene

0

Annonce ♥

I morgen (læs: i dag *S*) - skal jeg med min søster ud og kigge på kjole til hende.

Hun skal være min brudepige (sammen med mine 2 børn og en venindes datter) - og hun vil naturligvis gerne have en fin kjole på.

Jeg har så ladet mig fortælle, at der ligger en butik i tåstrup, hvor de har gallakjoler nedsat til kr. 500,- !!!!

Uhh - ¨håber vi finder én (tror det dog næppe - min søster er MEGET kræsen) !!!!

Smutter i samme anledning også lige forbi 2 brudekjole-forretninger, og håber på de har tid til at jeg kan kigge på udsalg - og hvis ikke de har, vil jeg bestille tid med det samme....

Maya

Øv - ingen kjole med hjem til min søster. Det var ikke engang fordi hun var kræsen, men der var virkelig ikke noget til hende, og slet ikke i hendes str....

Derimod fik jeg besøgt 3 brudekjolebutikker !!!

Jeg har fået en dato i HOB d. 14/8 - super service (men det forventede jeg også - har nemlig lige været der med min veninde...)

Besøgte YP dress, men følte mig ikke "værdsat". "Gå bare over og bladr i kjolerne, og kald når du har fundet noget !!" - øhh, ok.... - fandt kun én kjole, og den var str. 32/36 !!!

Nej, fandt ellers ikke noget, og har heller ikke lyst til at komme tilbage - trodt billige kjoler...

Besøgte også Bentes Brudedesign i Tåstrup. De havde desværre ikke tid i dag, men det regnede jeg heller ikke med.

Blev dog lidt skuffet, da hun næsten bogstavligt talt sagde; at når jeg ikke skal giftes før sept.08, skal jeg ikke komme og prøve kjole før jan-april !!!

JEG VIL PRØVE KJOLE NU !!!!!

Mit "problem" er, at jeg er helt vild med en kjole, som jeg har set i den sæson der er på vej ud nu !!!! - faktisk har jeg ikke fundet KJOLEN i nogle af de nye sæsoner - tværtimod !!!

Hos HOB har jeg set KJOLEN (men ved jo slet ikke om den klæder mig) - og da jeg forklarede ekspedienten hvordan kjolen så ud, var hun med det samme klar over hvilken en det var - og mente endda, at de har den i min str. Uhhh, nu kan jeg ikke vente til på tirsdag !!!!

Nå, men på trods af 3 timers kjolejagt, kom ingen af os hjem med kjoler - men det havde vi jo heller ikke ligefrem forventet. Men vi havde en rigtig hyggelig dag.

Men, jeg fik dog papir/pap med hjem, så jeg kan lave et par prøve-invitationer. Er rimelig sikker på hvordan den skal se ud, men er i tvivl om farvesammensætningen....

Maya

0

Ihhh, endnu en 2008-brud!

Hvor dejligt - og velkommen til :blink:

Det ser ud til at du har gjort dig rigtig mange overvejelser allerede...ja, faktisk er du nået en del længere end mig, da du allrede har booket feststed mv :loveboard:

Spændende med din kjolejagt!

Har du ikke lidt billeder af dekjoler du har kig på? Vi æææælsker jo billeder :thumbsupsmileyanim:

Og så synes jeg at det er noget pjat, at du først skulle begynder at kigge på kjoler i det nye år! Hvis du har lyst til at kigge kjoler nu, er det da det du gør...men hvis ikke hun vil tjene penge derude, må hun da selv om det...

Hvad har du tænkt på mht blomster, farver, invitationer,ringe, slør...ja, det hele?!?

0

Jo, jeg ved liiige hvilken slags kjole jeg kunne tænke mig, men må lige ind og finde nogle billeder - de skal nok komme på.

Jeg blev også lidt harm over, at hun ville bestemme hvornår jeg skulle kigge på kjoler... - hvis jeg vil kigge og prøve nu, så KIGGER og PRØVER jeg NU !!!!!

Slør har jeg egentligt aldrig været SÅ vild med - har aldrig været med i mine drømme. Men det vil jeg først finde ud af, når jeg står med KJOLEN på !!

Min ynglingsblomst er hvide Calla'er, så det skal min brudebuket bestå af - sætter et billede ind af den buket jeg gerne vil have (michael har også billedet, så han ved hvad han "evt" kan bestille).

Jeg overvejer stadig borddekorationerne... - men håber jeg kan finde noget enkelt med calla'er...

Mht blomster i kirken, har jeg ikke tænkt mig at bruge penge på dette. Kirken er så flot, at man ikke behøver bruge en masse penge på blomster man kan kigge på i ½ time (det er jo ikke blomsterne gæsterne skal kigge på - men MIG og MICHAEL) - fnis....

Vi laver heller ikke kirkefoldere/hæfter... - har heller aldrig set det, til de bryllupper jeg har været til.

Jeg kunne godt tænke mig at køre med sølv/lys lilla/perlemor ell. elfenben ell. hvid.

Har lige købt noget pap/papir i ovenstående farver, så skal lige lege lidt med invitationerne i morgen...

Har også en ide af, hvordan bordet skal dækkes, og selvfølgelig skal invitationer, bordkort, menu osv. ligne hinanden...

Ringene er stadig under overvejelse - ikke om vi skal have ringe, men hvilken slags !!!

Michael bruger ikke ring, og kan næsten kun forestille mig en ring i sølv. Men efter at have fulgt med herinde i et stykke tid, har jeg fundet ud af, at sølv ikke er så godt. Hvidguld er bedre, men jeg har snakket med 2 guldsmede som siger, at hvidguldsringe skal "pudses op" (kan ikke huske det rigtige ord) ca. hvert eller hvert andet år - og DET gider jeg altså ikke.

Så nu er vi så småt begyndt at overveje guldringe - men med lidt hvidguld i også...

I morgen skal jeg så i gang med invitations-prøverne - glæder mig selv til at se resultatet. Det er en ide jeg har fået af hende jeg altid køber mine "kort-ting" af (jeg laver og sælger selv kort (3-dimisionelle og alm))....

Maya

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Ærgerligt med kjolerne ... kan så lige indskyde at jeg fik samme melding ... at jeg ikke skulle prøve før vi kom tættere på brylluppet ... der kan figurmæssigt ske meget på et halvt år sagde manden :thumbsupsmileyanim: jeg ville jo prøve for at få en fornemmelse af dem og så se om jeg kunne sy selv ... så er et år ikke for meget ...

Flotte blomster ... elsker callaer .. overvejer en brudebuket i sorte og hvide ... (eller prøver at få manden til at overveje en )

Held og lykke med kjoleprøvning i HOB .. husk nu kameraet ... :carrot:

go' søndag

Lene

0

Hej tillykke med din tråd og dit bryllup til næste år.

Det var da lidt strid det med kjolerne, man burde da selv bestemme, hvornår man vil prøve den. :blink:

Det m¨å være et dejligt job som dagplejer. Det er min drøm, når vi får hus og det næste barn. Håbar at den går i opfyldelse :thumbsupsmileyanim:

Ligger lige nogle bukter med kalaer ind. Er selv vilde med dem :loveboard:

post-27607-1186905452.jpg

post-27607-1186905499.jpg

0

Er helt klart til billede nr. 1 - det er liiige sådan noget jeg har tænkt mig. Ikke høje dekorationer - så kan gæsterne jo ikke se hinanden *G*

Billeder af ønske om brudebuket og ide til kjole kommer om lidt

Ja, jeg synes også at hele set-upppet på billede 1 er lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Enkelt, stilfuldt, genneført og anderledes!

0

Endnu en brud jeg må følge. Det ender med jeg blir nød til at droppe mit arbejde og hellige mig BK...

Synes det var en rigtig dejlig start at læse hele jeres historie. Jeg sidder og blir helt glad.

Jeg ringede bare til butikkerne og bestilte tid til kjoleprøvning. Sagde intet om at der var 11 måneder til jeg skulle giftes :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med.

Knus Sille

0