Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære smukke pige,

hav en dejlig, dejlig dag imorgen. Må den være alt i har drømt om og endnu mere fantastisk, smuk og romantisk!

Det har været super hyggeligt at følge jer i jeres planlægning :cheerleader3:

kram M

Hej Søde

Er lige kommet på, efter en fantastisk weekend i brylluppets tegn.

Vi havde en dejlig dag, som gik endnu bedre end forventet.....

Håber også i havde en dejlig dag - smutter lige forbi din tråd senere...

Hej

:)Lige et stort TILLYKKE med i morgen. ()()

Håber I får en rigtig god dag. :)

Knus

Anja

Hej Anja

Vi havde en rigtig dejlig dag...

Tak for hilsen

Kære søde Maya.

I ønskes hjertelige tillykke med i morgen, jeg håber i får den mest fantastiske dag nogensinde!

H¨åber alle jeres drømmer går i opfyldelse!!

Kan desværre ikke være der i morgen, menglæder mig meget til at se billeder af den smukkeste brud.

Knuss Sandie

Hej Sandie

Helt ok, du ikke nåede forbi - svært at nå det hele.

ALLE vores drømme gik i opfyldelse - og mere til.... - beretning følger....

Jeg har endnu ikke selv set billeder - ikke engang herinde - har bare lukket min egen tråd op.

Men glæææææææææææder mig til at se billeder :)

Ville bare lige ønske dig en romantisk, uforglemmelig, storslået, fantastisk, smuk, enestående, formidabel, fremragende og mindeværdig dag i morgen :):cheerleader3::cheerleader3:

Når engang om et par måneder du får tid, så vil jeg meget gerne vide, hvor meget tyl du har brugt per stol. Men det haster overhovedet ikke, så du kan bare svare på det, når du engang er kommet dig over jeres fantastiske velsignelse og fest :ilovebryllupsklar:

Må dagen blive meget mere end I har turdet drømme om :cheerleader3:

Hej søde

Er du ikke sød at sende mig en pm med samme spørgsmål ??? - så husker jeg nemlig at svare på det.

Skal lige finde tyllet frem og måle det - så skal jeg nok svare...

Og tak for hilsen... - vi havde en uforglemmelig dag :cheerleader3:

0

Hej Maya.

Hvis du får 2 minutter til at komme på BK iaften, så har jeg altså lagt nogle af de 129 billed, jeg tog idag, ind på MIN TRÅD fra side 124. LINK

SOV GODT.... VI SES IMORGEN

Knuzzar Jeannette

Har nu set billederne - de er FEDE !!! - Glæder mig til at se resten... :ilovebryllupsklar::)

Fedt at have billeder fra hele processen......

0

Kære Maya....

Så er det i dag... om 12 timer og 48 min kommer jeg til at se dig gå op at gulvet i din super smukke kjole.. glæder mig rigtig meget..

HÅber jo selvfølgelig at i får en den bedst dag.. , at vejret kommer til at være med jer og i sørger for at nyde dagen og hinanden i fulde drag

Så Kæmpe tillykke med Bryllupsdagen i dag..

Vi ses senere...

Knus

Malene

Tusind tak Malene

Og tusind tak fordi du kom forbi. Jeg var rigtig glad for at se dig.

Desværre var der ikke meget tid til ALLE de mennesker - men det må vi indhente hér og d. 4....

Og tusind tak for gaven :cheerleader3:

:cheerleader3: Tillykke med dagen :cheerleader3:

Håber I får en fantastisk dag

Tusind tak.

Vi havde en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag.... - beretning følger :)

post-31283-1221892902.gif

Et stort tillykke med brylluppet i dag.

Jeg håber, at I får en helt igennem dejlig og fantastisk dag :cheerleader3:

Tusind tak.

Vi havde lige præcis en dag som du siger... - helt igennem dejlig, fantastisk og uforglemmelig dag .....

Hej Maya (og Michael)

Rigtig mange gange tillykke med dagen!

Håber I får en helt fantastisk dag! :)

Hej Didde

Tusind tak...

FANTASTISK dag :)

Du kan godt glæde dig !!!!

Søde Maya, så er der ikke længe til at du skal gå ned ad gulvet til din elskede Michael iført din smukke smukke kjole :)

Jeg håber at I får en fantastisk dag, hvor I får nydt alle jeres forberedelser, stemningen, den gode mad samt venner og familie. Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder (er sikker på at Jeannettte er på pletten med billeder i eftermiddag) fra dagen og læse en LANG beretning fra dig også :ilovebryllupsklar:

Jeg beklager at jeg ikke kan være hos dig igan, men kan desværre ikke være 2 steder på en gang :cheerleader3:

post-32555-1221898671.gif

Hej Jannie

Tusind tak - vi havde absolut et fantastisk dag.

Helt ok, at du "snuppede" Belindas bryllup i stedet - som du siger, er det svært at være 2 steder på én gang...

Glæder mig til at se billeder fra Belindas dag.

Tusind tak for gaven.

0

Hold da op - sikke en masse dejlige lykønskninger.... - jeg sidder sgu og får tårer i øjnene......

post-30921-1221899532.gif post-30921-1221899532.gif post-30921-1221899532.gif

TILLYKKE

post-30921-1221899532.gif post-30921-1221899532.gif post-30921-1221899532.gif

Jeg håber i får den mest fantstiske dag i overhovedet kunne forestille jer!!!

post-30921-1221899611.gif

Hej Ann

Tusind tak.

Man kan slet ikke forestille sig, hvor fantastisk dagen er, før man selv oplever den.....

Kære Maya og Michael

Et kæmpestort tillykke her på denne fantastiske dag. Jeg glæder mig meget til at se jer om kun 1½ time. Jeg kan ikke finde min vandfastemascare, men tudeservietterne er pakket.

Ihhhh det bliver skønt at se dig i din smukke kjole og endelig efter 15 år får du Michael i kirken også :cheerleader3:

Hej søde Pernille

Endnu en gang - tusind tak fordi du kom forbi....

Tak fordi vores kage blev SÅ flot og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lækker :):)

Fik du brugt servietterne ????

Og naturligvis tusind tak for gaven.... :ilovebryllupsklar:

Stort tillykke med bryllupsdagen! :cheerleader3::cheerleader3::)()()

Håber i får en fantastisk dag! :cheerleader3::cheerleader3:

Hej Nathasia

Tak for lykønskningen - vi havde en FANTASTISK dag :)

0

Annonce ♥

Hjertelig tillykke - håber I får en fantastisk dag

:boohoo::cheerleader3: :cheerleader3:

Tusind tak...

Vi havde en dejlig og uforglemmelig dag :ilovebryllupsklar:

:) Weeee Maya - så blev det din tur!!! Jeg håber i har en fantastisk dag og jeg glæder mig til at se tonsvis af billeder og læse beretning :)

:) TILLYKKE :cheerleader3:

Jaaa - endelig blev det min tur !!!

Jeg glæder mig også til at se maaaaaaaange flere billeder... - indtil nu, har jeg kun set billederne fra Jeannettes tråd - og de var jo FEDE !!!!!

Millioner af tillykker skal i ha' på jeres bryllupsdag!

Jeg håber, det bliver den mest fantastiske dag ()() - og at alt bliver som I har drømt om :cheerleader3:

:cheerleader3:()()

Tusind tak.

Vi var i 7. himmel hele dagen og natten - festede til kl. 3.30 om morgenen......

Smukke smukkeste Maya - hjertelig tilllykke med dagen!!!!

Jeg glæder mig til at give dig en krammer og høre alt om dagen

:)

Hej Perle

Jeg glæder mig også til at få og give dig en krammer.... - og fortælle alt om dagen (vil dog gerne have lidt flere billeder først !!)

Tusind tak for gaven.

0

Tak fordi jeg måtte være en del af jeres fantastiske dag.

4.jpg

Jamen selv tak da... :)

Hvad sker der lige med mit ansigt på det billede ????

Tusind tak fordi jeg fik lov til at dele noget af dagen med jer. Det var skønt og I var bare så flotte begge to (og faktisk alle 4) :ilovebryllupsklar::)

Velbekomme - kunne slet ikke forestille mig at du/i ikke var der !!!!!

Og tak - vi følte os alle rigtig flotte, smukke og elsket hele dagen.... :)

Hej smukke maya

Du lovede at kikke forbi BK i aften !!!

Ja ja... - du har ingen anelse om, hvor udmattet man er efter sådan en dag !!!!

Dagen i går valgte vi 100% at bruge med børnene.... - var en tur på eksperimentariet...

Om aftenen inviterede vi min far på rester og bryllupskage, og kl. 22:30 lå jeg og snorksov på sofaen...

Men NU er jeg her :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Hej Maya

Jeg har en DVD med ca. 129 billede fra fredagen & ca 400 billeder fra dit bryllup...

du siger bare til, når du vil ha' den.

Knuzzar

Jamen, så kommer jeg NU :):):)

Nå ikk ??? - ej, jeg SMS'er dig snarest, og så finder vi ud af noget...

Tusind tak for indsatsen - både fredag og lørdag... :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Hej Søde Maya

Håber dig og Michael nyder jeres dage om "rigtig" gifte :ilovebryllupsklar:

Jeg er alene hjemme i aften :) - og det er bare så dejligt! Mikkel er på hyttetur med Nickys klasse.

Jeg glæder mig virkelig til at se en masse billeder fra jeres dag - de er så flotte dem på FB :)

Masser af knus :)

0

ÅH - hvor er jeg bare TRÆT !!!!!!

Jeg er lige et hurtigt smut herinde, men skal i seng lige om lidt.....

Har haft en lidt "hård" opstart på arbejdet efter bryllup og ferie..... - både gode og mindre gode...

Fredag fik jeg at vide, at én af mine kolleger har fået kræft, og er sygemeldt på ubestemt tid...

Det er noget rigtig lort. Heldigvis er det en af de kræftformer, som man som regel kommer sig over - men den hænger alligevel over hovedet.

Lørdag holdt dagplejen jubilæum. Vi (os dagplejere) var inviteret på Wallmanns Saloner, med mad, underholdning og diskotek !!

Det var vildt fedt, og jeg kom hjem kl. 4 om morgenen.... - men KUN fordi alle de andre ville hjem....

Mandag startede jeg så op med mine 3 dejlige dagplejebørn - og et ekstra barn, fra den sygemeldte kollega.

Dette barn er dog et "putte-barn", som græder konstant, med mindre man sidder med ham... - hmmm - lidt svært, med 3 andre børn (hvoraf den ene hverken kan kravle eller gå).

Det er bare så synd, for ham, de andre børn - og jeg selv !!! - jeg er bare SÅ træt hver aften.

I går gik jeg i seng kl. 21.15 - dét kan jeg sgu ikke huske jeg har gjort før !!! - og nu er jeg på vej i seng igen.

Jeg har fået lidt flere billeder fra brylluppet - de er bare så fede....

Jeg mangler dog stadig billederne fra fotografen, men vil ringe til ham/dem på fredag, og høre hvor langt de er nået. Om ikke andet, om jeg kan få de ubehandlede billeder.. - for så kan jeg nemlig komme i gang med min BERETNING :bearhug::bearhug::bearhug:

Håber i alle har det godt.

Håber at se mange af jer på lørdag hos Malene.

:cheerleader3: Maya

0

Puha, får ondt i maven af alle de kræftsyge. Vi har en i bestyrelsen på kun 28 år med kræft og en af mine tidligere arbejdskollegaer er uheldbredeligt syg af kræften og kun 37 år :cheerleader3: Godt at din kollega bør live rask igen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig meget til at se dig på lørdag :bearhug::bearhug::bearhug::cheerleader3:

0

Annonce ♥

TILLYKKE TILLYKKE unskyld jeg ikke har fået sagt det før, har bare slet ikke været på BK.

Hold da op hvor så du fantastisk ud på dagen, jeg glæder mig til at kikke billeder!

Stort knus

Maiken

Hej Maiken

Tak skal du have.

Jeg skal have ringet til fotografen i dag, og høre om jeg snart kan få et par smagsprøver !!!!

0