thorsted

Gavepose indhold

10 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det bare er mig der kigger alle de forkerte steder, men jeg kan ikke finde nogle tandstikker, hvor selve tandstikken er i plastic, ligesom på restauranter..

Jeg der har lavet gaveposer før med tandstikker i, hvor har i købt dem henne???

- Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmmm...jeg arbejder i nærheder af en café....så jeg var inde og spørge om han ikke lige kunne bestille tandstikker....for så ville jeg da gerne ha´/købe nogen....det ville han da gerne....så var det klaret! MEN MEN....kl halv to om natten fik jeg en sms fra men mor hvor der stod....nu han vi tandstikker....hun havde været til en fest på en kro.....og efter maden havde hun bogstveligt talt TØMT alt med tandstikker i....værten (ham der holdte fødselsdeg) grinte vidst bare af hende, og spurgte til sidst om hun havde fået nok....SEJT MOR!!!! :) (Min stakkels far havde vidst også været med på den...de kom en uger senere MEGET stolte og overleverede "byttet")

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har set dem i matas og i føtex....

de har dem os i 10éren engang imellem.. der har jeg os købt de fedeste hjerte balloner... jeg har os været på apoteket der har de dem med mint smag... og der kan du os få vare prøver...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop ledt efter dem i Føtex og Bilka og de har INTET indpakket!? Sjovt at jeg netop skulle til at skrive et indlæg for at efterlyse dem også ;)

Hvis andre kender steder som har dem, vil jeg også meget gerne vide det!

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer