Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Linda Lagoni

Brudekjole i Kolding området

10 posts in this topic

Jeg er lidt på herrens mark. Jeg har ledt med lyst og lygte efter nogle der sælger brudekjoler i eller omkring Kolding. Evt en skrædder eller lign. Er der nogen der kan hjælpe mig?. Der ligger ikke engang en Lilly i byen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

du kan da prøve at kikke på min hjemmeside.

Tine

0

Hejsa,

Jeg kommer også fra Kolding. Jeg tog til Cinderella, der ligger i Billum ved Esbjerg. De har mange kjoler. Det er godtnok ikke så tæt på Kolding :bearhug:

Ellers er der en Lilly i Vejle, det er jo ikke så langt væk. Panayotis ligger vist også i Vejle. Jeg har ikke kunne finde nogle butikker med brudekjoler i selve Kolding, men har også kun kigget i telefonbogen.

Vh Christina der skal giftes 11 august 2007 :thumbsupsmileyanim:

Edited by Bettebach
0

Annonce ♥

Ja, jeg kan kraftig anbefalde Panayotis i Vejle.. Der er en fantastisk service :thumbsupsmileyanim:

0

Ude i Kolding storcenter, så jeg i sidste uge, en lille bitte butik, der havde både festkjoler og brudekjoler. Den ligger ved siden af Stero Studiet: Ved ikke hvor meget der er, da jeg har købt min kjole, men kiggede da vinduer.

Knus

Jannie

0

Det er en fin lille butik der ligger i Kolding storcenter, Den er vist også billig.

Der ligger også en Lucca i Vejle.

~

0

Jeg vil også foreslå panayotis i vejle. Kender mange, der har været meget glade for at købe kjole der og hvis man er heldig kan man finde en kjole på udsalg. :thumbsupsmileyanim: Ellers kan jeg heller ikke komme i tanke o´m andre butikker end den lille kjolebutik i kolding storcenter. (gå ind via biograftorvet, forbi Jensens bøfhus og drej til venstre.) Har aldrig været derinde, men altid et forsøg værd, ikke? :bearhug:

Håber du finder din helt rigtige drømmekjole!

Knus!

0

Annonce ♥

Den der ligger i storcentret hedder vist nok Kate's

0

OS2 i Ribe

Det er et fantastisk sted at købe brudekjole, man får den bedste service når man er der.. Og så langt tid tager det jo heller ikke at køre derned fra Kolding.. Jeg bor selv i Fredericia og kørte gladeligt til Ribe for at købe min kjole

0