Guest Linda Lagoni

Brudekjole i Kolding området

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg kommer også fra Kolding. Jeg tog til Cinderella, der ligger i Billum ved Esbjerg. De har mange kjoler. Det er godtnok ikke så tæt på Kolding :bearhug:

Ellers er der en Lilly i Vejle, det er jo ikke så langt væk. Panayotis ligger vist også i Vejle. Jeg har ikke kunne finde nogle butikker med brudekjoler i selve Kolding, men har også kun kigget i telefonbogen.

Vh Christina der skal giftes 11 august 2007 :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Bettebach
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ude i Kolding storcenter, så jeg i sidste uge, en lille bitte butik, der havde både festkjoler og brudekjoler. Den ligger ved siden af Stero Studiet: Ved ikke hvor meget der er, da jeg har købt min kjole, men kiggede da vinduer.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også foreslå panayotis i vejle. Kender mange, der har været meget glade for at købe kjole der og hvis man er heldig kan man finde en kjole på udsalg. :thumbsupsmileyanim: Ellers kan jeg heller ikke komme i tanke o´m andre butikker end den lille kjolebutik i kolding storcenter. (gå ind via biograftorvet, forbi Jensens bøfhus og drej til venstre.) Har aldrig været derinde, men altid et forsøg værd, ikke? :bearhug:

Håber du finder din helt rigtige drømmekjole!

Knus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OS2 i Ribe

Det er et fantastisk sted at købe brudekjole, man får den bedste service når man er der.. Og så langt tid tager det jo heller ikke at køre derned fra Kolding.. Jeg bor selv i Fredericia og kørte gladeligt til Ribe for at købe min kjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer