Louiseh79

Jeg anbefaler!!! Hvad anbefaler I?

100 indlæg i dette emne

Her på BK må man jo ikke skrive negativt om feststeder, kjoleforretninger og andre leverandører, som ikke lever op til de krav og forventninger, man som brud og gom har. Man må derimod gerne rose dem, men det er altid lettere at kritisere end det er at rose.

Derfor denne tråd!

Har du haft nogle gode oplevelser med div. leverandører i forbindelse med dit bryllup? Så skriv det da her - så andre kommende brude kan drage nytte af dine erfaringer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da godt starte...

- Konditori Arlington - leverede vores smukke og særdeles lækre bryllupskage med chokolade criollo (stout øl) creme og huíndbærmousse.

Den var præcis, som vi havde drømt om, den smagte så godt, at mange af gæsterne tog både 2 og 3 gange - og der var stadig rigeligt tilbage efterfølgende! Prisen var meget rimelig - ca 2600 for kage til 50 pers. og pigerne derude var meget hjælpsomme og hurtige til at besvare mails og opringninger, når der var spørgsmål.

Skal nok sætte et billede ind, når jeg kommer hjem. Har ikke lige nogen her...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Henrik Asserhave fra www.bryllupsbilleder.com

- Var vores heldagsfotograf - og var rigtig god til det. Han gled helt perfekt ind i vores selskab, og har fanget rigtig mange gode øjeblikke både i kirken, til receptionen, til festen og i de stunder der var ind imellem. Og så var han særdeles rimelig til prisen (primært fordi han er amatør og ikke billedbehandler efterfølgende)!

Vi har ikke et sekund fortrudt, at vi havde to forskellige fotografer på i løbet af dagen. Det kan klart anbefales at have en fotograf hele dagen, som kun har til opgave at observere og fange de magiske øjeblikke. Det får man bare ikke, hvis det kun er gæsterne selv, der tager billeder.

(den anden fotograf får også mange roser, men han er ikke som sådan bryllupsfotograf, så jeg vil ikke skrive ham ind her med navn og nummer - send mig en PM, hvis du er interesset i at kontakte ham!)

Her et par af Henriks billeder (se flere i min tråd - eller spørg ;) ):

post-22121-1185960580.jpg

post-22121-1185960676.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Green's Blomster, Peter Bangs Vej 93, Frederiksberg

- er folkene bag min smukke buket og mænnernes brystbuketter. Vi kender dem, og fik derfor noget rabat, men den reelle pris for min buket ville ligge på 6-700 kroner, sagde de.

post-22121-1185961582.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan helt klart anbefale brudebutikken Askepot og Valentino i Tønder - er fra Randers, men selvom der var langt at køre var det det hele værd. Fandt drømmekjolen i deres kæmpe udvalg og butikken er stor - omklædningsrummet stor - servicen er helt i top - hvis man har fundet en kjole i god tid - så vil de gerne bytte den til en anden senere, hvis de ikke er begyndt at rette til.. og de er så søde dernede :cheerleader3:

Mange stjerner til dem :thumbsupsmileyanim::bearhug::thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her på BK må man jo ikke skrive negativt om feststeder, kjoleforretninger og andre leverandører, som ikke lever op til de krav og forventninger, man som brud og gom har. Man må derimod gerne rose dem, men det er altid lettere at kritisere end det er at rose.

Derfor denne tråd!

Har du haft nogle gode oplevelser med div. leverandører i forbindelse med dit bryllup? Så skriv det da her - så andre kommende brude kan drage nytte af dine erfaringer!

Forresten SUUUPER Ide med en "Rose" tråd :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

som én af dem, der p.t. desværre er involveret i en tråd af modsat karakter (problemer med fest-sted, der er stærkt kritiseret af en anden bruger - og det med god grud - ALT gik vitterlig galt til hendes bryllup, og nu skal vi selv beslutte om vi VIL holde vres fest der, som planlagt...), vil jeg også gerne li' være med i denne rose-tråd:

Stor ros fra mig til Kage-butikken... jeg har netop modtaget top-figur + div. andre materialer til vores bryllupskage (som jeg har besluttet selv at bage....) - hurtig levering og god kvalitet...........!!! Så varme anbefallinger fra mig..... (Og så sparede jeg ca. 30 % på vores topfigur (som er det sjove brudepar i bil...) ift. ved den anden leverandør....)

KH

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Messalina - Brudekjoleforretning

Vi kom to tøser ind (to brude faktisk) og fik lov at prøve kjoler sammen. De var utrolig søde og nede på jorden, hvis kjolen ikke sad godt fik man det af vide og der var absolut intet pres fra deres side til at købe kjolen med det samme :bearhug:

De bød på kaffe da vi kom og lommetørklæder da Heidi begyndte at tude, først over en af hendes kjoler og derefter over en af mine :cheerleader3:

Jeg endte ikke med en kjole fra Messalina, men skulle jeg vælge ud fra personlighed og betjening, så havde jeg købt alle deres kjoler, de var simpelt hen skønne :thumbsupsmileyanim:

Ps. og så må man tage billeder derinde :boohoo:

PPS. Kald endelig ikke en kjole simpel, den er enkel, jeg blev rettet et par gange :thanks:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kennedys i Assentoft ved Randers.

Der har jeg købt min brudekjole og jeg har bare fået så god og venlig betjening. Der er ingen pres til at købe noget som helst og Signe Marie (indehaveren) er virkelig god til at finde ud af ens stil og komme med gode råd til, hvad der klæder en, og hvad der ikke gør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale vores feststed: Hotel Himmelbjerget. Placeringen er uforlignelig (på toppen af Himmelbjerget), Henrik som styrer butikken er en behagelig, fleksibel og dygtig mand. Maden bestemte vi suverænt ud fra deres i forvejen super spændende menu. ALT kunne laves om til det vi ville have. De ringede til blomsterhandleren (Enggards blomster i Them, som også fortjener stor ros!) som lavede min buket og koordinerede bordpynten. Vi fik vinen med hjem for at prøvesmage og da vi om tirsdagen inden brylluppet fandt frem til at vi ikke synes den var helt rigtig alligevel, fik vi fluks 2 nye flasker med hjem, så vi kunne vælge en af dem (og de var heldigvis rigtig gode begge to). Vi fik afbud på selve dagen.. ikke noget problem!

Betalingen var 695 kr pr kuvert og det var ALT inklusive til hele arrangementet. Også drikkevarer ad libitum.. Overnatningen kostede 500 kr for et dobbeltværelse inkl. morgenmadsbuffet. Vi selv, vores børn og vores forældre (alle 3 hold) sov gratis.

Maden var helt fantastisk lækker. Serveret på tallerkner og rygende varm. Alle gæster spiste samtidig og 2. servering var lige så flot anrettet som 1. gang. Glas blev fyldt op konstant og INTET manglede. Alt var bare perfekt og vi havde faktisk hotellet helt for os selv, hvilket de ældre var glade for, da musikken spilllede godt højt. Så kunne de sidde ved siden af og snakke, men s de nød musikken.

Der var intet sluttidspunkt. Blot ønskede de besked ca. 1 time før natmaden så de kunne nå at varme den.

DE HAVDE BARE SÅ MEGET STYR PÅ DET HELE, OG VI TÆNKTE IKKE ET SEKUND PÅ NOGET SOM HELST I FORBINDELSE MED AFVIKLINGEN!! :thumbsupsmileyanim:

Vi kunne ikke ønske os det bedre, og ville til enhver tid gøre det om. Hotellet er godt nok slidt og ikke spor moderne (bad og toilet er på gangene og tæpperne er temmelig retro :bearhug: ), men stemningen er uden sammenligning pga. stedets historie.

God ide med denne tråd, Louise!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god idé med sådan en tråd her :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil også gerne rose Kennedys. Jeg havde købt min kjole (på "ejerskifte-udsalg") ved den tidligere ejer, men da kjolen skulle omformes en del, ringede jeg derud for at høre om jeg kunne betale mig fra det derude fremfor at skulle til at finde en skrædder et andet sted. De ville gerne hjælpe mig, og jeg har simpelthen været helt målløs over så god en betjening, jeg har fået. Sabine (skrædderen) er for det første bare så sød og venlig - og så er hun bare superdygtig - sidst jeg var derude, sagde hun "hov, jeg retter også lige det der til og får sat en hægte i der" osv osv.. Simpelthen top-professionel pige, som virkelig ved, hvad hun har med at gøre...

Det var mit bidrag til "rode-tråden" :bearhug:

Mvh, Schlene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også kun ros til dem der sørgede for vores dag, alt det klappede og jeg har været så tryg ved dem alle i hele forberedelsen.

Hud Klinikken i Nyk. F. Lina fik styr på min hud på 3 mdr. og jeg ligenede en barby som en af pigerne sagde efter hun havde lagt makeuppen på dagen. Og så er hun meget behagelig at være sammen med.

Dina hos Frisør Knud Heikenorf i Nykøbing, hun kan sit kram og er så sød.

Flora i Sakskøbing som lavede den mest enkle og romantiske buket til mig (og for øvrigt pyntede kirken, fest osv.)

Sukkertoppen og Mariannne, droppede en uges ferie for at holde vores bryllup da vi valgte at flytte det pga. dårlig omtale fra først valgte sted. Hun er genial til at lave mad, gæster roste stedet og hun var frisk selvom festen blev 2 timer længere end aftalt.

Musikeren Morten Knudsen, han kunne sætte gang i den og både unge som ældre kunne lide hans musik og sang (og så kunne han spille Roby...)

Blowing Boys og Det danske Brass Ensamble med Dennis Andersen for den fantastiske musik i haven, folk der bor 500 m væk har rost den dejlige sprøde horn musik som de 10 blæsere lavede.

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne sende mine varmeste anbefalinger af:

Min stylist Fatima Louborg. Hun var genialt sød og dygtig! Både makeup og hår blev 100% som jeg ønskede (og jeg er MØGKRÆSEN når det kommer til sådan noget), og så var hun ovenikøbet rimelig i pris! :thumbsupsmileyanim::bestwishes:

Min skrædder Ann i Nærum, der lavede et fantastisk stykke arbejde med at passe min kjole til - den var 2 størrelser for stor og i flere forskellige stoftyper i flere lag! Og igen til en ok pris! :pokey:

Fotograf Morten Meldgaard (annoncerer herinde). Han er super dygtig og god til at fange ens ønsker - jeg glæder mig MEGET til vi får alle billederne på dvd her en af dagene... :biggrin:

lt-164.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine roser går til Ballebro Færgekro. Feststedet er smukt og ligger i smukke omgivelser. Maden er super og betjeningen ligeså. Eneste minus - stedet er så populært, at det godt kan betale sig at bestille 1-1½ år i forvejen... og der kan det allerede være svært at få en lørdag i april-september! Men sådan er det vel med de gode steder ;)

Min frisør i Sønderborg - Afrodite - var også super. Vi var tre, der fik ordnet hår samtidig - min mor, min brudepige og undertegnede. Vi hyggede og havde det muntert... og der var stor forståelse for bridezilla-nukker :pokey: Ejeren satte mit hår og lagde min make-up - hun kan dælme sit kram. Og førsteårs eleven, der satte min venindes hår brugte måske lige så lang tid på min venindes frisure, som ejeren gjorde på min... men resultatet var der intet at klage over... Og min mor blev klippet og fik massage og sat sit hår + fik make-up og resultatet var bare så flot.

Så vil jeg til slut anbefale drengene fra Vejen Garden, som tager ud og spiller til fester (6 styk). De kom som overraskelse til os efter middagen og spillede i ½ time og satte virkelig fut i festen.

OG IKKE AT FORGLEMME..... GULDSMEDEGÅRDEN I EGTVED hvor vi selv smedede vores ringe under kyndig vejledning af guldsmeden Finn. Vi havde en uforglemmelig dag og har fået tilføjet et ganske særligt aspekt til vores ringe fordi vi selv har designet og lavet dem. Det tog 6 timer og prisen på ringene endte faktisk med at være en del billigere end de tilbud vi havde indhentet fra andre guldsmede - og han matchede det tilbud vi fik i Flensburg, hvor priserne er lidt lavere pga mindre moms. (Se evt. billeder i min tråd af processen)

(og så vil jeg gerne anbefale alle dem, som i øvrigt hjalp os, men de lånes ikke ud :thumbsupsmileyanim: )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne varmt anbefale askepot-modeller i Skanderborg... :biggrin: Jeg har simpelthen fået den bedste service ever... :pokey:

Købte min kjole hos hende i februar i str. 34 og den blev syet efter min højde.. 1½ måned senere er jeg blevet gravid og får derefter af vide at det er selvfølgelig intet problem, da de ikke var begyndt at se den endnu... SÅ efter 1 måned er jeg desværre ikke længere gravid... Denne situation klarer hun også med glans. Det ender med at der bliver bestilt en hel ny kjole, og jeg skal stadig kun betale de 3.500 ekstra som jeg hele tiden har skulle, pga. tilretningen til stor mave...

Så nu er min kjole kommet hjem og jeg skal derover og prøve den og have den med hjem om 2 uger....

:thumbsupsmileyanim: til askepot-modeller for den service :unsure:

:boohoo:

Også :bestwishes: til Louise for denne tråd...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Panayotis Vejle skal helt klart roses til skyerne. :pokey:

Servicen er simpelthen i en klasse for sig. Jeg har været i kyndige hænderne på 4 forskellige drømmetyder derfra, men hver gang var det en kæmpe oplevelse og fornøjelse at gå derfra. Man føler sig værdsat, speciel og ikke mindst vigtig.

De er utrolig gode til at lytte, råde en og komme med ideer.

Og så er de bare super søde og smilende alle sammen!!!! :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg har da også en del anbefalinger jeg vil af med:

Bruden i Odder var den bedste af alle de brudekjolebutikker jeg besøgte. Betjeningen var super, vi måtte tage billeder, der var kaffe og kage til min veninde, hun holdt ekstra åbent kun for os. Jeg købte desværre ikke min kjole hos hende, men var forbi hende tre dage før brylluppet, hvor hun sagtens kunne huske mig og ville høre om min kjole selvom den ikke var købt hos hende. Anbefaler virkelig alle østjyllandsbrude at tage turen forbi - det er virkelig køreturen værd!

Frisør Vibeke Hedemann rigtig dygtig frisør der satte mit hår til 13! Selvom hun brak armen en måned før brylluppet aflyste hun ikke, men sørgede for at der var hjælpere i butikken til både prøveopsætning og den rigtige opsætning og ordnede det ellers selv, det blev bare supergodt. Både hende og de andre i butikken er supersøde, og havde så god tid til prøveopsætninger o.l. (fik fire forskellige!), og god og afslappet betjening på dagen.

Kolt Forsamlingshus - vores feststed. God service, styr på det hele, ingen sluttidspunkt og helt fantastisk mad som vi har fået så meget ros for!

Greatest Hits - vores band. Noget af det vi har fået aller mest ros for! Skabte så god stemning til festen - kl. 3.30 var alle gæsterne ude at danse. Seks personer til 10.000 kr - virkelig pengene værd! Og de gav næsten en halvtimes ekstranummer da vores gæster skreg efter det (to gange).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg anbefaler....

...mig selv som weddingplanner! :blush:

- Det vil da være ærgerligt at al den viden jeg har samlet det seneste år skal gå til spilde og ikke benyttes igen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne anbefale all4love.

Vi har købt vores vielses ringe der. I butikker herhjemme koster ringene 12.000 kr, men vi fik den på udsalg ved alll4love for 4500 kr. :thumbsupsmileyanim:

Der ud over vil jeg anbefale haarexpress i Horsens.

Frisøren kom hjem til mine forældre, og jeg kunne bare slappe total af, ingen stress og jag.

Hun var super.

Heto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer