Louiseh79

Jeg anbefaler!!! Hvad anbefaler I?

100 posts in this topic

Jeg vil gerne varmt anbefale Julie Sigaard Graff der syr min fantastiske kjole!!!! :unsure:

0

Annonce ♥

Super god tråd.

Jeg vil gerne anbefale unika smykker i Århus, fantastisk flotte håndlavede vielsesringe.

Det eneste unikke par af de ringe og alligevel til en yderst konkurrence dygtig pris,

der slår de masseproducerede med mange længder.

Der ud over er der en skøn afslappet hyggelig stemning i butikken og en uovertruffen service, som mange guldsmede i Århus og omegn burde ønske sig.

http://unika.info/index.php?lng=da

L

0

Uuuuuh, her kan jeg også være med nu! Jeg har så mange ting jeg gerne vil anbefale, og jeg vedhæfter lige nogle billeder også, så I kan se hvad jeg snakker om... :thumbsupsmileyanim:

For det første vil jeg gerne anbefale Restaurant Svanelunden i Hjørring.. :thumbsupsmileyanim: Både mad og service var HELT i top, og så er der bare de smukkeste omgivelser.. I får lige et par billeder af restauranten og parken udenfor...

post-25361-1217926847.jpg

0

Her står vi lige udenfor resaturanten.. Omgivelserne giver rigtig mange muligheder for både fotografering og for at trække vejret under festen, i stedet for at man kommer ud i en baggård eller ud til en vej..

post-25361-1217927059.jpg

0

Annonce ♥

Jeg vil også på det stærkeste anbefale Lucca Bride i Sindal.. :thumbsupsmileyanim: De er meget behagelige at være sammen med, og de har et fantastisk udvalg til nogle helt fornuftige priser, som de heller ikke er bange for at skære yderligere ned på.. :cheerleader3: Så de kan klare kjoler til et hvert budget og efter hvert et ønske.. Jeg fandt i hvert fald min drømmekjole! :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1217927236.jpg

0

Matas i Sindal får også mine varmeste anbefalinger for makeuppen! :thumbsupsmileyanim: jeg bad om noget diskret og naturligt, og det var præcis hvad jeg fik.. Og det holdt hele dagen.. Prisen var 110 kr, hvilket jeg synes er meget billigt.. ;)

post-25361-1217927933.jpg

0

Kennedys i Assentoft

Får altså også mine varmeste anbefalinger - selvom de allerede har fået dem fra flere andre også.

Stemningen er nemlig bare fantastisk afslappet og rolig derude. Første gang jeg var der blev vi budt på champagne og vi hev kjoler frem til prøvning. Ud fra mine kommentarer blev der også fundet andre kjoler og vi endte med at finde MIN kjole også.

For nylig var jeg til tilretning, som igen gik rigtig fint. Jeg købte også diverse tilbehør, men havde inden købt nogle sko. Jeg var lidt i tvivl om de var OK for de var faktisk hvide og kjolen elfenben, så her kunne hun sagtens have sagt - det går ikke og så solgt mig et par sko, men hun sagde derimod at det sagtens kunne gå og gav en god forklaring på hvorfor. Så det var fedt ikke at føle sig tvunget ud i at købe alt hos dem.

Jeg havde også bestilt et slør til levering sammen med kjolen, men fandt så lige pludselig på at jeg gerne ville have det leveret en måned tidligere til brug ved morgengavebilleder. Med en uges varsel kunne også det lade sig gøre, så det var bare en PERFEKT service.

0

Mit hår blev sat af Annika hos Beebob i Sindal, og også her har jeg ros ros at give... Hun lyttede SÅ meget til mine ønsker, og havde øvet sig og tænkt på ideer i forhold til de ting vi havde snakket om inden prøveopsætningen.. Det blev præcis som jeg havde ønsket mig, og det skal lige siges at hun aldrig før havde lavet en bryllupsfrisure så "løs" som min, men det stoppede hende ikke i at gøre et super flot stykke arbejde... :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1217928299.jpg

0

Annonce ♥

Til sidst skal vores band - Caspersens Kvartet - have de varmeste anbefalinger med på vejen!! De var simpelthne fantastiske.. :thumbsupsmileyanim: Så hvis man mangler et nordjysk band der virkelig kan skabe stemning og spiller og synger helt fantastisk, så vil jeg klart anbefale dem! Mener vi gav 8000 for dem for 3 timer, så de hører heller ikke til blandt de dyreste.. Navnet lyder måske lidt suppe-steg-is-agtigt, men det er det overhovedet ikke! De spiller det der klassiske mix af 60'er og 80'er musik.. Ikke grand prix osv... De har vist en forkærlighed for Kim Larsen, så vidt jeg husker.. :thumbsupsmileyanim: Men i hvert fald - DE ER SUPER!!!

0

Vil gerne anbefale Ann Lykke til hår og makeup :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg vil gerne anbefale SANNE/SANNA fra HOUSE OF BRIDES i København.

Hun gik simpelthen above and beyond for at finde den rette kjole til mig - og gav mig rabat og slør.

Betjeningen i Kennedy's i Randers er også rigtig god, men jeg er simpelthen nødt til at give hende ekspedienten fra House of Brides topkarakter.

0

Som nygift har jeg også et par anbefalinger som jeg bare er nødt til at dele ud af :bearhug:

Først og fremmest feststedet - Moltkes Palæ

Professionalisme til fingerspidserne, mine damer! Ingen slinger i valsen, alt klappede, maden var perfekt, tjernerne var tilstede og nærværende uden at gøre sig bemærkede :bearhug:

Så havde jeg jo som en overraskelse til min nu mand fået Maria Holm Søby til at komme og synge for os. Lad mig sige det sådan: Demoen på hendes hjemmeside, hvor god den end er, yder hende slet ikke retfærdighed. Oh my God! Hun tog samtlige 42 gæster med storm :kiss:

0

Annonce ♥

Jeg vil gerne på det varmeste anbefale PANAYOTIS-butikken i Vejle. Ikke noget som helst at sætte finger på - de er baer super-søde alle sammen, og servicen er helt i top!! Vi fik serveret champagne og kransekage og atmosfæren og stemningen i butikken var bare så lækkert. Jeg blev opvartet som en dronning. Og selv om jeg ikke købte kjolen der (købte min i udlandet via nettet), men kun fik lagt den op/ind og købt slør der, så fik jeg alligevel en flaske champagne med, som alle får, der har købt kjole der. Else, som var min "drømme-tyder" (det kalder de sig selv:) ), var bare så sød. Selv om jeg havde et stykke at køre til Vejle, var det absolut hele turen værd. PANAYOTIS har også butik i Kbh og Odense også, tror jeg... Men det anbefales at kigge en tur forbi, om ikke andet, så i hvert fald bare for lidt inspiration:)

- Camilla

0

Jeg købte ikke min kjole i Panayotis i Vejle men lagde alligevel 4000 kr for slør og sko men jeg fik ski ikke nogen flaske champagne så det er der er åbenbart forskel på.Synes måske heller ikke jeg fik verdens bedste service der idet de rent faktisk kom til at sælge mit slør til en anden brud der skulle giftes før mig så da jeg kon ned for at hente det fik jeg den besked.De kunne så sagtens nå at bestille et nyt hjem men synes måske bare ikke man gør det andet uden i det mindste lige at spørge først.Jeg havde jo både købt og betalt det. Til gengæld fik jeg super service i Askepot og Valentino i Tønder :bearhug:

Christine

0

Hej med jer

Jeg kan til hver en tid anbefale bandet Rhinestone ( www.rhinestone.dk ) De gav den virkelig gas til vores bryllup og fik alle selv fra mormor til lillebror på 11 år til at svinge med :thumbsupsmileyanim:

Derudover kan St. Restrup Herregård også varmt anbefales, virkelig lækker mad, service, omgivelser osv.

0

Vil gerne anbefale konditori Arlington. De lavede den lækreste kage og super smuk - lige som vi ville have den :thumbsupsmileyanim:

post-24951-1219082993.jpg

0

Annonce ♥

jeg vil gerne anbefale luckybridalshop.dk hvor jeg købte min kjole. selvom jeg ikke er blevet gift endnu, har jeg jo fået den hjem og den er præcis som jeg havde forestilliet mig og den sidder perfekt. på trods af mine manglende modelmål :cheerleader3:

0

Nu er vores fantastiske bryllup veloverstået, og jeg har derfor også nogle varme anbefalinger, som jeg gerne vil give videre.

Først og fremmest må jeg altså også fremhæve Panayotis i Vejle - og især LOUISE - som var min drømmetyder. Hun var simpelthen så sød og professionel!!!

Dernæst får PER på Store Torv i Århus mine varmeste anbefalinger. De satte mit hår og ordnede min makeup...det var lige som jeg havde forestillet mig det...og så lidt flottere - og så holdte det hele dagen og natten med.

Også James Ciccotti - amerikansk brudeskodesigner med butik i Chicago - var utrolig hjælpsom. Havde forelsket mig i et par sko som jeg havde set på nettet, så jeg rettede henvendelse til butikken, og det var heldigvis ikke noget problem at sende til DK. Han hjalp mig med at finde den rigtige (amerikanske) størrelse, og var i det hele taget bare utrolig hjælpsom. Jeg kom af med 2500 kr, men så var de til gengæld håndlavede og sat PERFEKT hele dagen, selvom jeg ikke havde fået dem gået til på forhånd!

0

Nu hvor brylluppet er overstået og det er blevet hverdag igen, vil jeg også gerne anbefale lidt forskelligt.

Først og fremmest Øster Højst Kro, som bare ydede en fantastisk god service. På intet tidspunkt manglede vi mad eller drikke, og selv de små uforudsete ændringer blev klaret i et ruf. Vores overnatning og morgenmad på kroen fik vi gratis, og alt det vi havde haft med til festen var pakket pænt ned og gjort klar til afgang dagen efter.... SUPER FESTSTED...lige fra starten af planlægningen, til det overståede bryllup.

Derefter vil jeg gerne anbefale hyggepianist RASMUS SKOV BORRING.... (tror også han er annoncør herinde) hans musik var perfekt. Det skabte lige den stemning vi ønskede, og det var ikke for højt eller lavt.

Han var også behjælpelig med at spille til min sang til min mand.... helt perfekt, og en meget sympatisk fyr.

Mine negle fik jeg lavet ved hudplejeklinikken her i Kolding (haderslevvej)...dejligt afslappende, og en sød hyggelig dame.

Mit hår og makeup blev lavet af min svigerinde som har en salon i Holstebro. www.under-cut.dk

Det var vist det for nu...

0

Her i kølvandet på vores bryllup er jeg lige nødt til at komme med en anbefaling. Jeg havde stylist Camilla Damgaard (creativelooks.dk) til at sætte hår og lægge makeup på den store dag. Og jeg vil sige at hun gjorde det mest fantastiske stykke arbejde. Hun kom hjem til mig og var der 4 timer inden det gik løs og hun var så stille og rolig at det havde en fantastisk afsmittende virkning på mig. Hun lavede det smukkeste hår og lagde en fantastisk makeup, som i øvrigt holdt hele dagen til trods for at jeg tudede og håret blev udsat for diverse hoppen og dansen.

Camilla fik lige fortalt at det er hende der lægger makeup på MGP-børnene i den kommende weekend, så hun er jo også lige med hvor det sker.

Prisen var også lidt i den høje ende, men jeg fortryder intet. 2800 for hår og makeup, 1200 for morgengavebilleder, 160 for transport og 440 for lidt makeup jeg købte af hende - ialt 4600. Men alle pengene værd. Og da min søn konstaterede at manden var stukket af med voksen sagde Camilla at når hun var færdig med makeuppen kunne drengene lige stille sig i kø og så skulle hun nok lige sætte deres hår. Perfekt.

Her er vist det bedste billede jeg lige har af håret lige her.

post-33339-1221724579.jpg

0

Annonce ♥

Jeg genopliver lige denne gamle tråd med en kæmpe anbefaling af guldsmed MILAS i Århus...

Søde, søde Mette, som har lavet vores viesesringe (som vi fik på da vi blev gift på rådhuset d 6/12-08) og min "omvendte forlovelsesring" (som jeg får på til vores kirkebryllup (velsignelse) PÅ NÆSTE LØRDAG d. 4/4-09)har været helt utrolig tålmodig, forstående og lyttende hele vejen igennem og resultatet er helt fantastisk..... :cheerleader3:

Men ikke nok med det! Jeg har oplevet en service helt ud over det sædvanlige og vil ikke undlade at dele oplevelsen med jer :thumbsupsmileyanim:

Ringen har været klar til afhentning i 4 uger, men pga. min 3 mdr. gamle søn her det været lidt svært at komme afsted fra Nordjylland og få den hentet. havde så planlagt turen til i torsdags. MEN lørdag bliver min morfar på 93 indlagt, det går hurtigt ned ad bakke, og tirsdag dør han desværre - han hverken kunne eller ville mere - fair nok i den alder. Det betyder så, at kalender må ryddes. Jeg ringer til Milas onsdag for at få et kontonummer, så vi kan betale for ringen og vil så få et fragtfirma til at hente den. Jeg får ejeren i røret: Nixen, den skal ikke sendes - min søster fra Aalborg er på besøg hun får den da bare med "opad"... Som sagt så gjort: torsdag afleverer hun ringen på mit arbejde (er på barsel) hvor jeg så henter den samme dag.... OG den er ikke engang betalt endnu!!!!

Det er altså service, der vil noget.... :denmarkflag:

0

Vil gerne anbefale Ann Lykke til hår og makeup :bearhug:

Ja, for pokker!!! :thumbsupsmileyanim:

:biggrin:

0

Så havde jeg jo som en overraskelse til min nu mand fået Maria Holm Søby til at komme og synge for os. Lad mig sige det sådan: Demoen på hendes hjemmeside, hvor god den end er, yder hende slet ikke retfærdighed. Oh my God! Hun tog samtlige 42 gæster med storm :thumbsupsmileyanim:

:biggrin:

Denne hopper jeg med på! :bearhug:

0

anbefaler helt klart Rikke Sandberg, Jægergårdsgade 50 i Århus. hun laver de flotteste designer brudekjoler ligeefter din drøm og så er hun bare så sød og hjælpsom! Har I ikke købt kjole så tag forbi og snak med hende og få en HEL speciel kjole der er unik og kun jeres...

til bryllupskage: http://www.123hjemmeside.dk/musen85

Så flotte kager til meget fornuftige priser!!! :-)

0

Store sko i Oslo

Rigtig god betjening, mange sko i alle størrelser gode priser, og de har også en webshop

Store sko

Jeg har fået de flotteste brude sko der str. 45 og har ALDRIG set så stort et udvalg

P.s. de har også herrer sko op til str. 50 vist nok

0