Sommerbrud07

Brudebuketten i kirken

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg lagde min på gulvet ved siden af mig, inden vi satte os. Vores brudepige var travlt optaget af vores søn. Jeg havde en lille tætbundet buket, så derfor var denne procedure mulig, jeg ved ikke rigtigt om det er smart med en "hænge"-buket

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde heller ingen brudepige (men tror nok at hun skal holde den hvis man har, det sagde min mor da i hvert fald), men jeg sad med den når vi sad ned, og ellers så lagde jeg den på min stol. Præsten mente det var meget vigtigt den ikke kom til at ligge på gulvet :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

I en anden tråd under traditionerne var svaret at den lægges på stolen, når du går til alters, så jeg vil ihvertfald sidde med min under ceremonien indtil vi skal til alters, så den kommer med på billederne hvis nogen tager foto i kirken.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

I en anden tråd under traditionerne var svaret at den lægges på stolen, når du går til alters, så jeg vil ihvertfald sidde med min under ceremonien indtil vi skal til alters, så den kommer med på billederne hvis nogen tager foto i kirken.

KH Dorthe

Okay - jeg havde ikke lige set der var en anden tråd om det.

Det er jo en meget god pointe det med billederne... omvendt vil det måske være lidt nemmere at give den til brudepigen, så behøver jeg nemlig ikke tænke mere på den :)

Tak for input alle sammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Haha Jeg glemte min - helt altså. Den lå lige derhjemme. Det fik vi meget grin ud af.

Jeg tror man lægger den på gulvet ved siden af. Det kommer nok an på hvor meget den fylder.

Men glæd dig - for det er en stor dag...

De bedste ønsker

Lundfald

Det var selvfølgelig også en mulighed, så er jeg fri for at tænke på det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Tænker bare lige, at hvis man lægger den på gulvet kunne en eller anden (brud eller gom) jo komme til at træde på den ved et uheld. Jeg sad med den og lagde den på stolen da vi skulle vies. Det gik helt fint (og så havde jeg også lige tid til at beundre den, for det havde jeg ikke på noget andet tidspunkt) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige sagt farvet til præsten. Vi snakkede om det med buketten og blev enige om følgende: Jeg sidder med buketten, og når vi går til alters giver jeg den til min far, som lægger den på sin stol, når han rykker over på den anden side. Når vi så sætter os ned igen skal jeg sætte mig på den stol, hvor buketten ligger :) Smart huskeregel.

- Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer