snartbrudsnartfru

skuffet

10 indlæg i dette emne

Hej

Min kommende mand vil ikke fortælle mig hvad de har lavet til hans polderabend --- når han engang bliver hentet og er kommet sikkert hjem igen derfra.

Jeg blev meget meget skuffet, men han siger han MÅSKE.... vil fortælle mig noget af det de har lavet. :angry1:

Det er ok jeg ikke må vide hvad de skal lave inden han faktisk bliver hentet til sin polder (ham der arrangerer det siger jeg ikke må vide noget), men blev som sagt meget skuffet da han sagde han (min kommende mand) ikke ville fortælle mig noget.

Hvordan tackler jeg sådan en situation?

Er der nogen der har prøvet noget lignende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne måske forestille sig at der er en eller anden overraskelse til dig.. Et eller andet som senere vil blive afsløret.. En gave eller noget.. Hvis du nu skulle have taget billeder til f.eks. en kalender til din mand, så skulle han jo helst heller ikke vide noget om det.... Så jeg tror du lige i første omgang skal slå koldt vand i blodet.. Hvis det så viser sig at du ikke finder nogen grund til hemmeligheden, så kan du måske begynde at forlange at vide hvad der har foregået..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jo være en finte ... måske et lille drilleri ... men nu ved jeg jo ikke hvordan din tilkommende er med den slags ... måske skal du impliceres på et tidspunkt på dagen siden det hele skal være så hemmeligt ... det var nogle af de tanker jeg fik da jeg læste det

Min kæreste kunne sagtens finde på at drille mig på den måde, men jeg ved han fortæller alligevel ... og jeg kan ikke tro din tilkommende er ude på at såre dig, så måske er det bare en bemærkning du ikke skal lægge for meget i .. måske tænkte han ikke videre over det

Sig til ham at du blev ked af det og gerne vil vide hvorfor han ikke vil fortælle ... eller vent og se om ikke nok der kommer noget bagefter .. de færreste kan klare at opleve noget iden at fortælle det videre ..

Jeg håber du finder ud af det

en hel masse :heart::heart::heart::heart::heart::heart: til dig

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige været med til at arrangere en polterabend for en veninde, og der var også en del som min veninde ikke måtte fortælle sin kommende mand - og omvendt. Det synes jeg ikke der er noget mærkeligt ved.

De fandt jo så begge to ud af HVORFOR de ikke måtte sige noget til hinanden, da de fik overrakt hver deres kalender med "pæne" billeder af den anden, på deres bryllupsdag. Kan forestille mig at snakken er gået i dagene efter overrækkelsen af kalenderne.

Jeg synes slet ikke du skal være hverken skuffet eller ked af at du ikke må få at vide hvad der skal foregå. Det er en del af alt det hemmelighedskræmmeri der VIL være omkring et bryllup, og har intet at gøre med, at man "skal fortælle hinanden alt i et forhold", eller lign.

Prøv at se om du kan tage det lidt mere roligt omkring det hele. Jeg er SIKKER på at du NOK skal få at vide hvad de har lavet på dagen, når først I er på den anden side af jeres bryllupsdag.

:heart::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er klart en mulighed at de planlægger et eller andet sjovt til at overraske dig. Men... altså der er også den mulighed at han bare er af den opfattelse at polterarbender skal være hemmelige? Jeg synes personligt, det er lidt sært, men vi har da venner, hvor de ikke ved hvad der skete til hinandens polter. Ikke fordi der skete noget specielt, men bare fordi det er traditionen hos dem. Hvis det gør dig urolig (jeg ville ikke synes det var sjovt), så sæt ham ned og sig at du ikke har det godt med ikke at vide hvad der skete. At du synes det er sært at det skal være hemmeligt og at du ikke bliver tøsesur hvis de gik på stripbar eller sådan noget mandehørm. Du vil bare gerne vide det.

De skal sikkert ikke andet end at køre gocart og drikke en masse sprut og så er det da fjollet at du skal gå der og være bekymret når du ligeså godt kunne få det at vide :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer