Guest Coffie

Hvis du skulle synge en sang for din mand......

225 indlæg i dette emne

Ja det har jeg oplevet nogle gange og det har selvfølgelig givet anledning til en del latter men også samtidig en bekræftelse af to personer og samme tanke :) Jeg ville ikke være bange for det. Jeg har iøvrigt også haft flere brudepar der har valgt dette nummer som det første nummer efter brudevalsen. Det er så individuelt om folk ønsker den originale Elvis udgave, Van Morrison eller Rod Steward, men den mest eftertragtede og mest moderne er nok Rod Steward.

HVIS jeg kunne synge ville det uden tvivl være Rod Stewart's HAVE I TOLD YOU LATELY THAT I LOVE YOU. :)

Det er VORES sang og jeg har så meget lyst til at finde en der kan synge den til ham - men, men, men - da han elsker overraskelser og romantik har jeg så meget på fornemmelsen at han kunne finde på det samme til mig, så............ :grin2: dilemma, dilemma

Er der nogen af jer der har været ude for ovenstående, altså at begge parter har bestilt den samme sang til hinanden - og hvordan gik det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores sang vil altid være "Lover you should've come over" af Jeff Buckley, men eftersom den er rimelig tvetydig og til tider lidt deprimerende, så ville det nok ikke være mit førstevvalg - så hvis jeg skulle synge noget, så ville et godt bud være: "Jeg overgiver mig" af Christian Brøns.

Jeg havde ikke tænkt på

Du kunne bli' min

Jeg så dig som en ven

Den bedste egentlig

Du er ubetinget

Det mest dyrebare jeg har

Hvis jeg spørger dig om noget

Har du altid et svar

For du er modig og du gør hvad du vil

Og hvis jeg siger fra

Så siger du til

Jeg vil gå på gløder og lægge dig ned

Hvis du rejste i morgen, så tog jeg med

Jeg vil opgive alt

Bare for dig

Og du ka' være sikker på

Jeg overgiver mig...

Du bekymrer dig aldrig

Om hvordan det skal gå

Du ved hvem der holder

- Hvem du kan stole på

For du er modig og du gør hvad du vil

Og hvis jeg siger fra

Så siger du til

Jeg vil gå på gløder og lægge dig ned

Hvis du rejste i morgen

Så tog jeg med

Jeg vil opgive alt bare for dig

Og du ka' være sikker på

Jeg overgiver mig...

Ka' du se, at jeg ved

Jeg er gennemskuet

- Du har ret, gi'r fortabt

Jeg har længe troet

at det kun var en drøm

- Men nu er du her...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for dit svar, det gør mig glad at høre :) og ja - jeg ved godt at der er andre udgaver end Rod Steward. Jeg har altid været lidt vild med Elvis (jeg er jo en ældre dame :) ) og Van Morrison er jo også fantastisk, men det er og bliver Rod Stewards version der er vores.

Vi har i øvrigt allerede talt om at det skal være første nummer efter brudevalsen :)

Ja det har jeg oplevet nogle gange og det har selvfølgelig givet anledning til en del latter men også samtidig en bekræftelse af to personer og samme tanke :) Jeg ville ikke være bange for det. Jeg har iøvrigt også haft flere brudepar der har valgt dette nummer som det første nummer efter brudevalsen. Det er så individuelt om folk ønsker den originale Elvis udgave, Van Morrison eller Rod Steward, men den mest eftertragtede og mest moderne er nok Rod Steward.
HVIS jeg kunne synge ville det uden tvivl være Rod Steward's HAVE I TOLD YOU LATELY THAT I LOVE YOU. :rolleyes:

Det er VORES sang og jeg har så meget lyst til at finde en der kan synge den til ham - men, men, men - da han elsker overraskelser og romantik har jeg så meget på fornemmelsen at han kunne finde på det samme til mig, så............ :grin2: dilemma, dilemma

Er der nogen af jer der har været ude for ovenstående, altså at begge parter har bestilt den samme sang til hinanden - og hvordan gik det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg skulle synge en sang for min h2b, så ville det blive en hjemmelavet en af slagsen :thumbsupsmileyanim: Det ville på ingen måde være mig at stå og synge "andres" sange, så jeg ville selv lave musik og tekst til en helt personlig sang til ham - Ikke at jeg på nogen måde er uddannet musiker eller noget i den stil :balloon: Det ville bare være mere i min ånd at gøre det på den måde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke synge...

Og slet ikke noget jeg vil kaste mig ud i når kæresten synger og spiller i band og de kommer også med til festen :-)

Men måske jeg ville få en af sagerinderne til at synge La Vie En Rose (English version)

Den kan høres på youtube.com her

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis jeg skulle synge en sang for min h2b, så ville det blive en hjemmelavet en af slagsen :) Det ville på ingen måde være mig at stå og synge "andres" sange, så jeg ville selv lave musik og tekst til en helt personlig sang til ham - Ikke at jeg på nogen måde er uddannet musiker eller noget i den stil :bearhug: Det ville bare være mere i min ånd at gøre det på den måde :angry:

Hvis man selv kan det så er det stort :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg havde en tone i livet - og en smuk sangstemme, var denne her et oplagt bud på en sang til mit og Kelds kobberbryllup: Vi begynder jo et nyt kapitel i vores liv sammen: Vi har fået velsignet vores ægteskab i familiekirken :)

Carpenters og deres We´ve only just begun

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle synge en sang for min h2b, så ville det blive en hjemmelavet en af slagsen :) Det ville på ingen måde være mig at stå og synge "andres" sange, så jeg ville selv lave musik og tekst til en helt personlig sang til ham - Ikke at jeg på nogen måde er uddannet musiker eller noget i den stil :bearhug: Det ville bare være mere i min ånd at gøre det på den måde :angry:

Hvis man selv kan det så er det stort :bearhug:

Alle kan vel i princippet lave en sang - Spørgsmålet er bare, hvor god den bliver :angry:

Jeg går og leger med tanken, men nu må vi se, om det bare bliver derved.. Synes der er nok andet at se til op til sådan et bryllup :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg skulle synge for min mand, ville jeg synge for ham på et tidspunkt, hvor han mindst ventede det. Jeg ville lave en lille aftale med en pianist på en pianobar og erklære min kærlighed her til min prins – måske har jeg set for mange film.

Men bravo for et godt initiativ med at synge for jeres mand på selve Dagen – en super idé!

----------------------------------

Filebænke køb her

interessant nybyggeri

Råbyg hvorfor ikke

Redigeret af dahlia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lov mig

(fra musicalen Den Eneste Ene,

oprindeligt sunget af Maria Laugesen)

Jeg overvejer faktisk STADIG om jeg skulle gå op ad kirkegulvet til den... (jeg går alene)

Jeg var alene her,

ønskede ikke mer',

men så kom du.

Jeg så ikke noget specielt,

så nogen må ha' sendt dig fra himlen.

Og nu vil jeg gi' mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skal du gi' mig.

Lov mig,

lov mig du vil elske mig for evigt,

sig at du vil,

sig du vil..

Så er jeg din, yeaahh..

Lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid,

sig at du vil,

så er jeg din.

Brændt er jeg blevet før,

bag lukkede døre var kun smerte,

nu be’r jeg til at det jeg vil,

kan lette mit tunge hjerte,

så vil jeg gi mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skal du gi' mig.

Lov mig,

lov mig du vil elske mig for evigt,

sig at du vil.. ooh..

Så er jeg din.

Lov mig,

lov lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid,

sig at du vil,

så er jeg din..

Yeaaih..

Og nu vil jeg gi mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skal du gi mig..

lov mig,

lov mig du vil elske mig for evigt.

Sig at du vil,

sig det..

Så er jeg din, mhmm..

Lov mig,

lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid.

Sig at du vil,

så er jeg diiin!

super smuk tekst den må jeg lige huske

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede både min egen melodi og min egen tekst.Spiller lidt guitar så spillede også til. Ikke et øje var tørt, min mand blev meget rørt.

Hvis du hverken er til taler eller sange kunne du jo også skrive et personligt digt til din mand. Husk det er til ham og ikke til dine gæster, så alt er tilladt bare det glæder din kommende mand.

Held og lykke.

tda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg vil lade Ewan og Nicole gøre det for mig i Come What May/lovers secret song.

Vi har playliste til middagen om aftenen, så det gør det nemt at have et usb-stik i tasken med den smukkeste sang.

Moulin Rouge er min meget overtroiske "eksamensfilm". Siden jeg så den dagen inden en skriftlig eksamen for efterhånden en del år siden, har jeg altid set Moulin Rouge dagen inden eksamen, og min H2B har troligt set den ved min side.

Elsker bare den sang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt mig at synge

, skrevet af John Lennon og Yoko Ono. Den er simpel, let at synge og har en smuk tekst.

Præsten har foreslået, da min kæreste ikke får en ring, at jeg i stedet synger en sang for ham. Ellers var jeg lidt i tvivl om jeg skulle gøre det eller ej. Bliver nok lidt nervøs, at synge foran familien og venner :blush: men helt ærligt, jeg må tage mig sammen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, jeg vil lade Ewan og Nicole gøre det for mig i Come What May/lovers secret song.

Vi har playliste til middagen om aftenen, så det gør det nemt at have et usb-stik i tasken med den smukkeste sang.

Moulin Rouge er min meget overtroiske "eksamensfilm". Siden jeg så den dagen inden en skriftlig eksamen for efterhånden en del år siden, har jeg altid set Moulin Rouge dagen inden eksamen, og min H2B har troligt set den ved min side.

Elsker bare den sang.

Når vi taler Moulin Rouge må man jo heller ikke glemme Lady Marmelade. Der er dynamik i det nummer men det er formentlig ikke en kærlighedssang som kan anvendes i den sammenhæng her :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer meget om jeg skal synge denne smukke Tyske sang for min h2t , mennnnn har desværrer ikke den bedste sangstemme.....

Silbermond : Du bist das beste was mir je passiert ist.

Ich habe einen Schatz gefunden,

und er trägt deinen Namen.

So wunderschön und wertvoll

mit keinem Geld der Welt zu bezahlen.

Du schläfst neben mir ein

ich könnt dich die ganze Nacht betrachten.

Sehn wie du schläfst,

hörn wie du atmest,

bis wir am Morgen erwachen.

Du hast es wieder mal geschafft,

mir den Atem zu rauben.

Wenn du neben mir liegst,

dann kann ich es kaum glauben,

dass jemand wie ich

so was Schönes wie dich verdient hat.

Refrain:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Vergess den Rest der Welt,

wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Ich sags dir viel zu selten,

es ist schön, dass es dich gibt.

Dein Lachen macht süchtig,

fast so als wär es nicht von dieser Erde.

Auch wenn deine Nähe Gift wär,

ich würd bei dir sein solange bis ich sterbe.

Dein Verlassen würde Welten zerstören,

doch daran will ich nicht denken.

Viel zu schön ist es mit dir,

wenn wir uns gegenseitig Liebe schenken.

Betank mich mit Kraft,

nimm mir die Zweifel von den Augen.

Erzähl mir 1.000 Lügen,

ich würd sie dir alle glauben,

doch ein Zweifel bleibt,

dass ich jemand wie dich verdient hab.

Refrain:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Vergess den Rest der Welt,

wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Ich sags dir viel zu selten,

es ist schön dass es dich gibt.

Wenn sich mein Leben überschlägt,

bist du die Ruhe und die Zuflucht.

Weil alles was du mir gibst,

einfach so unendlich gut tut.

Wenn ich rastlos bin,

bist du die Reise ohne Ende.

Deshalb leg ich meine kleine große Welt

in deine schützenden Hände.

Refrain:

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Vergess den Rest der Welt,

wenn du bei mir bist.

Du bist das Beste was mir je passiert ist,

es tut so gut wie du mich liebst.

Ich sags dir viel zu selten,

es ist schön dass es dich gibt

Ich sag’s dir viel zu selten,

es ist schön dass es dich gibt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En tysk sang var måske en god idé, da vi har en del tyske gæster med, men jeg er bange for, at min danske familie ikke vil få så meget ud af det :blink: Jeg ville gerne selv synge, men jeg har bare ikke stemmen til det :fløjt: , så htb må "nøjes" med en tale fra :heart:

Overvejer i øjeblikket en professionel sanger men har lidt svært ved at finde en der ikke koster det hvide ud af øjnene :pokey:

Jeg tænker "When you tell me that you love" med Diana Ross til festen eller "Ave Maria" i kirken kunne være en mulighed.

:easter1:

Redigeret af Charlotte Carlsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg selv kunne synge så skulle det være 'that's alle I ask of you' fra phantom of the opera eller 'love you just the way you are' af Billy Joel (skulle så også lige lære at spille klaver så)

Men har fået en zumba veninde til at komme i kirken på dagen og synge 'Ave Maria' Hun er 'amatør' opera sangerinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville rigtig gerne ha sunget "Can you feel the love tonight" med Elton John, da det er "vores sang" desværre har det ikke været muligt at finde en der kunne synge den for mig Som en gave til min mand, som ikke skulle ha en formue for det. med mit lille budget er 1500-2500,- mange penge og det er de billigste tilbud jeg har fundet.

Så leder stadig, og eller tjaa så må jeg sætte den på anlægget efter min tale i stedet.

Så hvis der sidder en derude med stemmen og lysten så er jeg meget int. 7 maj. 2011 i Albertslund ved 19 tiden :thumbsupsmileyanim:

There's a calm surrender

To the rush of day

When the heat of the rolling world

Can be turned away

An enchanted moment

And it sees me through

It's enough for this restless warrior

Just to be with you

(Chorus)

And can you feel the love tonight?

It is where we are

It's enough for this wide-eyed wanderer

That we got this far

And can you feel the love tonight

How it's laid to rest?

It's enough to make kings and vagabonds

Believe the very best

There's a time for everyone

If they only learn

That the twisting kaleidoscope

Moves us all in turn

There's a rhyme and reason

To the wild outdoors

When the heart of this star-crossed voyager

Beats in time with yours

(Chorus)

And can you feel the love tonight?

It is where we are

It's enough for this wide-eyed wanderer

That we got this far

And can you feel the love tonight

How it's laid to rest?

It's enough to make kings and vagabonds

Believe the very best

It's enough to make kings and vagabonds

Believe the very best

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer