Sign in to follow this  
Followers 0
Guest katjamo

Hvad gør I med jeres ring?

14 posts in this topic

Nu har jeg lige glemt min ring IGEN derhjemme efter jeg var i bad i morges. NØJ hvor er min venstre ringefinger tom :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke helt vænnet mig til den endnu. Hvad gør I andre med jeres rin, når I går i bad, går på toilettet, vasker hænder osv?

0

Annonce ♥

JEg har hele tiden min på... Når jeg så vasker hænder, så glider jeg bare lige ringen lidt op så jeg får vaasket over det hele..: Tager kun ringene af når jeg f.eks bager eller laver fars... Men ellers har jeg altid mine ringe på... kan også selv nogle gange glemme dem når jeg bager... så føler jeg mig helt tom og nøgen

0

Jeg har min af når jeg går i bad, simpelthen fordi jeg er bange for at tabe den ned i afløbet :thumbsupsmileyanim: Har prøvet at tabe en ørering for nogel år siden ned i vasken, og fik den bar aldrig op igen, og det var endda min yndlings..

Og så har jeg den af når jeg bager..

Ellers sidder den på heletiden :thumbsupsmileyanim: Glemmer den sjældent.. Føler mig "nøgen" uden ringen på ;)

0

Jeg tager alle mine smykker af når jeg går i seng. Jeg beholder som regel mine ringe på, når jeg bare lige vasker fingre efter toiletbesøg - og så skubber jeg ringen frem så jeg også får tørret fingeren under ringen. Jeg tager mine ringe af når jeg er i bad, vasker op og laver mad.

Vores vielsesringe ligger ved siden af hinanden på badeværelset på toppen af vores radio (om natten) og det er blevet helt rutine, at vi tager ringene på, når vi er kommet ud af badet og har tørret os - tror bare du skal indarbejde en rutine, så du ikke glemmer den.... :thumbsupsmileyanim:

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Jeg tager KUN min ring af om natten. Ja ok også hvis jeg skifter en meget stor lorteble... eller laver fars.

Jeg har sådan en gammeldags glas fidus til ringene og smykker i det hele taget. Så ved jeg hvor de er. Jeg KAN ikke uden....

Ja ok - faktisk har jeg taget min elskede forlovelses ring af. Fik den renset i lørdags og den skal IKKE blive snusset inden den 8.!!!

Hanne

PS - de fleste smykkehandlere har sådan et ultralyds apparat som de kan rense smykkerne i, jeg iver ikke noget for det. Og de bliver så fine bagefter. Det er jo umuligt selv at gøre!

0

William har endnu ikke haft taget sin ring af siden brylluppet. Men vi havde dem jo også før som forlovelsesringe, og der lærte han, at den gerne skulle af til vigtige fodboldkampe (som Champions League) og vigtige koncerter, hvor der bliver klappet meget. Ellers hæver fingrene simpelthen op, ligesom han kan få røde og blå mærker af den. Det har jeg faktisk også selv oplevet...7

Jeg selv må tage den af om natten en gang imellem (helst ikke) Men den er simpelthen så bred, at jeg kan få sådan næsten opløst hud, lisom når man har været i vand længe, hvis jeg har den på altid. Der samler sig simpelthen fugt under ringen - selvom jeg er meget omhyggelig med at tørre under ringen, når jeg vasker hænder... Men det er ikke noget problem, hvis jeg sørger for at tage den en gang imellem - så om natten ligger den gerne på min natbord. Så tager jeg ringen og min mobiltelefon med ind i stuen, når jeg går i bad, og så husker jeg ringen sammen med telefonen. Har endnu ikke glemt den ;)

0

Den sidder solidt plantet på min højre hånd, jeg tager den kun af når jeg står og roder med mad under madlavningen, eller når jeg er nede og træne vægte med kæresten :thumbsupsmileyanim:

Jeg har endnu ikke glemt at tage den på igen - nu hvor det er sommer så er der jo også en ret hvid kant der hvor ringen har siddet, så når den er taget af, ser det næsten stadig ud som om jeg har en ring på :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg tager også kun min ring af, når jeg bager eller laver andet mad hvor jeg skal bruge hænderne. Nu fik vi en Kenwood røremaskine i bryllupsgave, så nu slipper jeg for at skulle tage den af så tit - for jeg glemmer ofte at få den på igen.

0

Annonce ♥

Jeg tager aldrig min ring af..... Når jeg bager eller lign, har jeg alligevel altid sådan nogle engangs gummihandsker på..... Så nej, min ring sidder godt plantet på min højre hånd hvor Jan satte den til vores bryllup og der bliver den!! ;)

0

Jeg er en af dem der tager den af om natten, og så ligger den sammen med mine andre smykker...

0

Jeg tager min forlovelsesring af om natten, når jeg er i bad, laver mad og er i svømmehallen. Ellers sidder den solidt plantet på min venstre hånd og det bliver det samme med vielsesringen.

0

Jeg tager min ring af når jeg er i bad ellers er jeg bange for at tabe den. Jeg ligger den altid ved siden af min hudcrem så husker jeg at få den på igen :heart:

0

Annonce ♥

Kender godt problemet.

Jeg tager godt nok kun ringen af når jeg sætter min søns hår om morgenen med voks.

Men der er den så også blevet glemt 2 gange.

Jeg ville nok ligge den sammen med en anden ting som man altid har på sig og har vænnet sig til at huske.

Evt. mobiltlf som Louise gør. Eller ved brillerne, hvis du bruger sådanne nogen. Smøger, nøgler, pung osv..

Jeanne

0

Jeg tager aldrig min ring af. Hverken når jeg går i bad eller når jeg sover. Den har siddet trofast på fingeren de sidste 12 år, kun afbrudt af at jeg af og til sætter den over på den anden hånd.

0