Sign in to follow this  
Followers 0
nuttelajsmor

Er der nogen der her en god idè til lår der klister

18 posts in this topic

kender I det, at lårene klister sammen når det er varmt eller er det bare mig???? :thumbsupsmileyanim:

Ville høre om der er nogen der har gode forslag til hvad man kan gøre på dagen!!! , for at de ikke klister sammen og få at lille skav-mærke :cheerleader3: , Det er så træls.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

:thumbsupsmileyanim: Trine

0

Annonce ♥

tråden har været oppe og vende før...(kan ikke lige finde den..)

men antiperspirant deo. virker rigitg godt!! sprøjt lårbasserne godt til med deo. og VOILA!! ingen skav-mærker m.m. :thumbsupsmileyanim:

jeg foretrækker:

rexona, Matas spray-deo u. duft, Snanex

de virker på mig...

0

tråden har været oppe og vende før...(kan ikke lige finde den..)

men antiperspirant deo. virker rigitg godt!! sprøjt lårbasserne godt til med deo. og VOILA!! ingen skav-mærker m.m. :thumbsupsmileyanim:

jeg foretrækker:

rexona, Matas spray-deo u. duft, Snanex

de virker på mig...

JEPS! Kan jeg også varmt anbefale!! Jeg har altid haft problemer med det - men efter "deo-tricket" har jeg INGEN problemer. Det virker MEGET underligt at gøre det første gang, men efter 1 gang var jeg overbevist. Underligt at det holder så længe, men det gør det altså.

Men HUSK at det skal være uden parfume... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har også testet deo-tricket med succes i forårets varme dage... og på bryllupsdagen kan jeg faktisk ikke huske om jeg huskede at spraye mine lårbasser, men de klistrede ikke... dvs. jeg bemærkede det ikke, så det var åbenbart ikke et problem den dag :oops:

0

En helt ordinær boks med talkum fra apoteket gjør også jobbet. Supergodt! Jeg gik aldrig i nederdele pga det her problem, nu kommer jeg simpelthen noget talkum på, og vupti - så blev også jeg en feminin sommerpige på varme dage :griner:- Var selvsagt også min opskrift på bryllupsdagen.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer i koret omkring deo. Læste om det herinde for noget tid siden og måtte prøve det. Og lad mig bare sige - det er intet mindre end FANTASTISK.

Hatten af for hende som har fundet ud af det virker.

Henriette :thumbsupsmileyanim:

He He.... Det er mig du skal tage hatten af for så :loveboard:

Det er efterhånden 2 år siden jeg bragte det på banen, med mange kritiske svar, men dejligt at så mange har taget det til sig......

Jeg er meget sjældent aktiv herinde, bruger min tid på Babyklar, er nemlig så heldig at jeg er blevet gravid :fløjt:

Knus Lone

0

Fantastisk! :yeah: Det må jeg straks afprøve. Jeg hader klistre-lår og havde faktisk allerede fravalgt selvsiddende af den grund, men nu... nu må jeg vist have det op til overvejelse igen.

0

Annonce ♥