Stokholm

Selvsiddende?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg bruger ALTID selvsiddende, frem for strømpebukser!

Jeg har prøvet både billige og dyre modeller. Og synes den største forskel er udseendet - vel egentlig logisk nok :bask:

Altså hvis man skal have lårkort på, ville jeg vælge en lidt dyere udgave, for blonden og selve "vævningen" er flottere.. Men hvis det er til lang kjole, så kan man sagtens nøjes med de lidt billigere udgaver..

MEN, jeg vil dog anbefale at du køber 2 par. For det sker altså ind imellem, at der er en nitte imellem, som bare VIL falde ned.. Og det er uanset om de har kostet kr. 50 eller kr. 190 :oops:

Held og lykke :oops:

SanneR

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtigt godt spørgsmål - er selv en str. 46.

Det med hofteholder kan godt blive lidt anstrengende og sikker ikke altid helt perfekt, og hvis du skal op på stolen nogle gange for at kysse i løbet af aftenen (he,he), så mener jeg, at selvsiddende er langt at foretrække. Indkøber selv selvsiddende til den store dag.

Og jeg er absolut enig i udsagn om, at nogle at de dyre mærker er at foretrække. Men et godt råd er: indkøb nogle par forinden og prøv dem f.eks. på arbejde en dags tid, og du finder meget hurtigt ud af, om du kan holde ud at have dem på. Og rådet om et ekstra par som reserve, hvis de løber eller andet er galt skal bare følges.

For øvrigt det med at prøve dem forinden er godt, da du skal finde den rette størrelse, så evt. strømpebånd sidder rigtigt i forhold til. Denne øvelse er for øvrigt planlagt for mit vedkommende en af dagene i denne uge på arbejdet (hi,hi godt at de mandlige kolleger ikke ved noget om dette).

Held og lykke

Goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale wolford. ELSKER dem. De sidder fantastisk og er behagelige at have på. Men de er møgdyre. Cirka 250 for et par. Men de er altså alle pengene værd!

Jeg er selv en størrelse 46 og bruger størrelse L i wolfords strømper, da de er MEGET store i størrelserne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville aldrig vælge selvsiddende men det er udelukkende fordi jeg ikke mener det ser særlig pænt ud på mine lår som har lidt ekstra siddende og jeg har prøvet det er begyndt at rulle ned. Har en kollega som netop prøvede det lige inden de skulle afsted til kirken (godt det ikke skete i kirken). Heldigvis havde de et par alm som hun kunne få på i stedet.

Jeg har valgt en hofteholder som ejg fandt i London i vinter som er fantastisk flot og tilhørende en flot trusse til. Det er meget bryllupsagtigt, tror også serien hed noget med wedding, og så har jeg købt strømper til hofteholder i stedet.

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål, da jeg ikke er den type der normalt bevæger mig rundt i selvsiddende eller strømpebukser....

men hvilken farve skal de have sådan nogle bæster?

samme farve som kjolen? sammen farve som min hud? mørkere/lysere end min hud?

(det skal lige siges jeg vælger selvsiddende - hvis det har nogen betydning :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer