bellehelene

Endelig kom kjolen på

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Og bagfra:

post-21628-1187119118.jpg

Åååååhh bare man kunne få lov bare EN dag til :oops:

NØJ!!! et modelfoto - hvor er det bare pi***-flot! Sikke et smukt par.

Jeg er vild med, at dit slør er anderledes end så mange andre slør jeg har set - incl. mit eget.

Men lad os lige høre.................................bærer bruden SLIMMING TUBE?

KH Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bagfra:

post-21628-1187119118.jpg

Åååååhh bare man kunne få lov bare EN dag til :)

NØJ!!! et modelfoto - hvor er det bare pi***-flot! Sikke et smukt par.

Jeg er vild med, at dit slør er anderledes end så mange andre slør jeg har set - incl. mit eget.

Men lad os lige høre.................................bærer bruden SLIMMING TUBE?

KH Dorthe

:) :fløjt: :blink: Tak for kommentaren søde Dorthe - og faktisk nej, så kom den ikke i brug! Jeg nåede lige at smide lidt på sidebenene, så det var ikke nødvendigt. Men den skal nu n ok blive brugt. Har du gjort dig nogle erfringer med wonder-tuben?

Kh FRU Bellehelene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sindsygt smukt!! Virkelig...!

Men jeg er nødt til at spørge, hvor får man sådan et slør henne? Det er bare dømme sløret!!

1000 TAK!! Jeg er også meget glad for det og fik virkelig mange flotte kommentarer på dagen :fløjt:

Sløret er købt hos Casa Lezar i Kbh, lige ved Nørreport St. Det kostede 2.000,- og blev heldigvis ikke revet i stykker :blink:

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sloer er det mest fantastiske slor jeg NOGENSINDE har set... Hvis den slags passede til min kjole var det helt sikkert det jeg ville have... Men i stedet maa jeg droemme.. Er vild med jeres 'model billede' hvor I kysser.. I klaeder hinanden fantastisk..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer