Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7. juli 2007

36 posts in this topic

Jeg venter spænt på fortssættelsen.

Indtil videre har jeg moret mig gevaldigt over manden og de 3! øjenskygger - den kunne jensen også have lavet ( hvordan filan bærer de sig ad???????) det sidste eksempel herhjemmefra var jensen der var blvet sendt i byen efter efterfødselsmormortrusser - de var blevet beskrevet for ham ........ han kom så hjem med nogle fine blonde - nogen - ved ikke helt hvad hans mormor har under kjolen - ihvertfald ikke det samme som min mormor havde.

Din far og avisen - jamen det er jo sådan mænnerne skal have det.

Dejlig beretning indtil videre.

:oops::oops::)

beatles

0

Annonce ♥

AARrrggghhhh mand... Louise for filen da!!!!!!!!!!!!!

:blink::hug::hug:

Det kan du sku da ikke mene!?!?!?!!!!!!! :bask: :ban:

Nu sidder man her og følger spændt med og så skal du sove?? Hmm...øv altså...nå, jeg må læse med en anden dag..får bare ikke tid de næste par dage..men så får jeg da det hele med :oops: , hvis altså ikke beretningen får en timeout til... :bask: :)

Forresten, så ser du smuk ud.. :heart: så glad og livlig på billederne...du ser så spændt ud, som om du er ved at boble over :) :fløjt: (hvis man kan sige sådan :( ) :oops: Jeg er helt vild med indlæg nr. 22, billedet hvor du er på vej i kirken, veninden i den lilla kjole til venstre..du er lige ved at gå til af spænding!- se -HAHA- det er stemningsbillede så det basker!

Dejlige dejlige billeder indtil videre... :(

Knus herfra, Nanna

Edited by fjorbak
0

Annonce ♥

Jeg beklager meget tøser, jeg skal nok komme videre i min beretning formentlig i aften eller torsdag efter zilla-mødet. Men jeg er lidt afhængig af at have gemalen ude af huset, så jeg kan erobre hans computer...

Men jeg er glad for at høre, at I nyder historien indtild videre ;)

0

Nej nu kan vi da ikke vente mere :fløjt:

Sorry, troede I havde glemt mig ;) Er en travl kvinde for tiden, men jeg skal nok komme videre i teksten. Evt. i aften eller torsdag - i morgen skal jeg jo tage billeder af Katja og hendes kjole ;)

0

Annonce ♥

Nej nu kan vi da ikke vente mere :blink:

Sorry, troede I havde glemt mig ;) Er en travl kvinde for tiden, men jeg skal nok komme videre i teksten. Evt. i aften eller torsdag - i morgen skal jeg jo tage billeder af Katja og hendes kjole ;)

uhhh glæder mig til at se billeder af begge dele :fløjt:

0

Nej nu kan vi da ikke vente mere :cheerleader3:

uhhh glæder mig til at se billeder af begge dele :thumbsupsmileyanim:

Synes efterhånden at det er lang tid siden...?:cheerleader3:

0

Nej nu kan vi da ikke vente mere :cheerleader3:

uhhh glæder mig til at se billeder af begge dele :thumbsupsmileyanim:

Synes efterhånden at det er lang tid siden...?:cheerleader3:

Lige mine ord!

0