Guest Hønse

Endelig fik jeg min kjole hjem....

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

FÅRK!!!! Hvor er den bare fantastisk! Det er lige præcis såda e n kjole, jeg havde forestillet mig, du skulle have (efter at have mødt dig) Den er helt perfekt!

Håber næsten jeg får mulighed for at smugkigge på dig, inden jeg ryger videre til Gittes reception... Hvor lang tid er der egentlig mellem jeres bryllupper?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
FÅRK!!!! Hvor er den bare fantastisk! Det er lige præcis såda e n kjole, jeg havde forestillet mig, du skulle have (efter at have mødt dig) Den er helt perfekt!

Håber næsten jeg får mulighed for at smugkigge på dig, inden jeg ryger videre til Gittes reception... Hvor lang tid er der egentlig mellem jeres bryllupper?

Henrette skal giftes kkl 13.15 og jeg skal giftes kl 12.00 ;) Så der er vel en halv times tid, men jeg håber også selv at få et lille kig inden vi kører :bearhug:

Og Henriette, det er en rigtig smuk kjole kan godt forstå du måtte helt til Skanderborg for at få den, og jeg har allerede rost den i din tråd, men jeg tror godt du kan klare et kompliment to gange :bearhug:

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den kjole bare flot til dig - som skabt kun til dig!!

Du bliver noedt til lige at fortaelle, hvad det er for et maerke og hvor meget saadan en koster...det er lige min stil. :heart:

Haaber virkelig, at jeg ser dig i den live d. 25. paa Skodsborg...ved min Kusine kommer i en Lilly kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

FÅRK!!!! Hvor er den bare fantastisk! Det er lige præcis såda e n kjole, jeg havde forestillet mig, du skulle have (efter at have mødt dig) Den er helt perfekt!

Håber næsten jeg får mulighed for at smugkigge på dig, inden jeg ryger videre til Gittes reception... Hvor lang tid er der egentlig mellem jeres bryllupper?

Henrette skal giftes kkl 13.15 og jeg skal giftes kl 12.00 ;) Så der er vel en halv times tid, men jeg håber også selv at få et lille kig inden vi kører :loveflag:

Og Henriette, det er en rigtig smuk kjole kan godt forstå du måtte helt til Skanderborg for at få den, og jeg har allerede rost den i din tråd, men jeg tror godt du kan klare et kompliment to gange :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

Vi må bare trække tiden lidt udenfor kirken, så vi kan nå og se hende :biggrin:

Jeg har ikke set billeder af denne kjole før :bask: Men FÅRK hvor er den flot til dig (kan vist bare sige det igen og igen!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er I allesammen bare søde :biggrin:

Jeg vidste det med det samme jeg fik den på, at det bare var kjolen :thumbsupsmileyanim:

Kjolen er mærket Phil Colins og er bestilt hjem fra England... Den koster kun 7.100 kr., og kan kun fås hos askepot-modeller i SKanderborg... :loveflag:

Til Gitte og Louise så håber jeg osse lige at vi når at ses inden... Jeg kommer jo selvfølgelig først i sidste øjeblik, men mon ikke det kan lade sig gi sig :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
FÅRK!!!! Hvor er den bare fantastisk! Det er lige præcis såda e n kjole, jeg havde forestillet mig, du skulle have (efter at have mødt dig) Den er helt perfekt!

Håber næsten jeg får mulighed for at smugkigge på dig, inden jeg ryger videre til Gittes reception... Hvor lang tid er der egentlig mellem jeres bryllupper?

Henrette skal giftes kkl 13.15 og jeg skal giftes kl 12.00 ;) Så der er vel en halv times tid, men jeg håber også selv at få et lille kig inden vi kører :loveflag:

Og Henriette, det er en rigtig smuk kjole kan godt forstå du måtte helt til Skanderborg for at få den, og jeg har allerede rost den i din tråd, men jeg tror godt du kan klare et kompliment to gange :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

Vi må bare trække tiden lidt udenfor kirken, så vi kan nå og se hende :biggrin:

Jeg har ikke set billeder af denne kjole før :bask: Men FÅRK hvor er den flot til dig (kan vist bare sige det igen og igen!)

Vi må ikke kaste med ris på kirkens område, så vi skal ned på parkeringspladsen, og der er et træ lige ved siden af kirken hvor jeg gerne vil have et par billeder med brudepigerne osv. så mon ikke vi får tiden til at gå :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Henriette

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen. Den kjole er bare så smuk. Den sidder jo som støbt på dig. :thumbsupsmileyanim::loveflag:

Din mand laver helt sikkert en Frederik, når du kommer op af gulvet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ HVOR ER DET BARE EN SUPER SMUK KJOLE!!!!!!!!!
:bearhug:
Hej Henriette

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen. Den kjole er bare så smuk. Den sidder jo som støbt på dig.

Din mand laver helt sikkert en Frederik, når du kommer op af gulvet.

:biggrin: -vi får se!! :thumbsupsmileyanim:

PIIIIIFT - hvor er du flot!

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer