Metju

Hvormange bliver i/blev i den store dag?

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har en gæsteliste hvor der står 34 voksne og 10 børn, indtil videre... Det der kører i tankerne, er at Marks søster har fået ny kæreste/mand, og han har 2 børn udover hendes egne 2 børn, og så venter de (hendes - og ja vel egentligt oz hans) nr 3 (5 - ialt -forvirrende).. Vi har aldrig mødt ham, kommer nok heller ikk til det før til brylluppet (De er fra England).. Så den hænger lidt og svæver den gæsteliste....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har inviteret 55. Vi har fået 4 afbud. Vi mangler svar fra min såkaldte veninde. Sidste svarfrist er idag, men tvivler nu på at hun ringer!! Kl er 22 15. Så jeg regner ikke med at hun kommer. Så er det 5 afbud i alt.

Så med os selv bliver vi 52.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi inviterede lige knapt 80 og fik så 13 afbud, endte derfor på 66 gæster! En del af afbudene var vi forberedte på, da det jo var en weekend i industriferien. Trods det var der faktisk et par af vores naboer som landede i billund kl 14.30 som alligevel kom, selvom vi startede i kirken allerede kl 11..... Det tager jeg sgu hatten af for!! Der kom jo så kun en søster fra min mors side...

Vi havde den mest fantastiske dag med alle de dejlige mennesker der kom, og ser sådan på det at dem der meldte afbud, gik glip af noget .... Ikke os!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi inviteret 160 til receptionen og 40 til middagen om aftenen...

...Håber egentlig lidt på nogle afbud til receptionen, der er nogle børn i min kærestes familie som jeg måske ikke ville græde hvis jeg skulle undvære den dag :unsure:

Men vi har ikke fået nogle afbud endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi inviterer et sted mellem 80 og 110 ... vi er ikke helt færdig med gæstelisten og ikke helt færdig med at finde ud af om der skal børn med eller ej .. min kæreste siger nej (børnene er fra hans side af familien) og jeg har lidt svært ved at acceptere det .. men det bliver nok uden børn ..

Vi holder ikke reception og skal først vies kl 15.30

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer